نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تحذير : لبان ونسكافية جنسى يتم توزعهم مجانآ أمام مدارس البنات + صورة غلاف اللبان

بسم الله الرحمن الرحيم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يقوم مجموعة من الشباب أمام بمدارس البنات فى محافظة كفر الشيخ بتوزيع لبن جنسى ونسكافيه مخلوطًا بمادة مهيجة على الفتيات أثناء خروجهم من المدارس مجانآ
ولهذا السبب قام بأغلاق العديد من مدارس البنات بكفر الشيخ بعد التأكد من قيام ثلاثة شباب يتزعمهم محامى بترويج ونشر هذا اللبان بجميع مدارس البنات بالمحافظة والى الأن لم يتم القبض عليهم مما دعا أولياء الإمور الى تنطيم وقفة احتجاجية أمام مدارس المنطقة بعد إغلاقها
وقاموا بعمل محاضر رسمية بالوقعة
إلى النيابة التى أمرت بتحويل المادة المبلغ بها إلى الطب الشرعى لبيان تأثيرها ومكوناتها

المقال "تحذير : لبان ونسكافية جنسى يتم توزعهم مجانآ أمام مدارس البنات + صورة غلاف اللبان" نشر بواسطة: بتاريخ:
gagwar
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
جدة مصرية
الدمار بيزيد فى البلد وولا حياة لمن ننادى بضبط الأمن

شكررررررررررااااااااااا شيماء
ابويوسف الهندى
ربنا يستر على بناتنا واولادنا وعلى انفسنا
بديعه أحمد على
لا اله الا الله
هو مره ناس تقف بمايكروباس قدام المدارس تطعم الاطفال بامصال غامضه
و مره الخبر ده؟
هو فى ايه؟ مين اللى بيحاول يخرب ولادنا؟ و ليه ساكتين على الكلام ده
ربنا ينجى مصر يا رب و يقصم كل واحد عايز يأذيها
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
mrmoha
إيه يا جماااعه مش واخدين بالكم من الكلام العبرى اللى على الكيس ده , عشان بس العالم يعرف إحنا بنكره اليهود ليه , وإن شاء الله ليهم يوم ولاد الكلب
%u0632%u0627%u0626%u0631
اعتقد ان هذا الكلام لا اساس لة من الصحة فليس هناك لبان او نسكافية جنسى للبنات وهذا هراء
ss ass
قال تعالى :
{ إن الذين يحبون أن تشيع الفاحشة في الذين آمنوا لهم عذاب أليم في الدنيا والآخرة والله يعلم وأنتم لا تعلمون }
NOURA 18
إيه يا جماااعه مش واخدين بالكم من الكلام العبرى اللى على الكيس ده , عشان بس العالم يعرف إحنا بنكره اليهود ليه , وإن شاء الله ليهم يوم ولاد الكلب

ااااااااااه انا لسه كنت جايه اقووووول والله !!!!!!!!

الله ينتقم منهم ياارب .. ومن الغبي الي كان بيوزعهم ..

مجده
امتي البلد تنظف من الناس الخائنه العميله والتي تخون بلدها من اجل حفنت دولارات ربنا يرحم البلد منهم ومن امثالهم لانهم عار علي مصر والمصريين الشرفاء .. ما الحركه اللي عملها المشير في منظمات فساد الحقوق المدنيه هتطلع من عين امريكا واسرائيل ربنا يخفيهم من علي خريطة العالم والله برافوا عليك يا سيادة المشير الناس دي مش عايزه الا كده لابد ان يعاملوا بنفس اسلوبهم القذر لان دي ناس ليس لها دين ولا مله ويتعمدوا قتل المسلمين بلا رحمه ولا هواده وقلوبهم مليئه حقد وغل من المسلمين
مجده
الفرقه777 صاعقة مسئوله عن حماية مبارك نفسي افهم يا سيادة المشير انت قلبك علي مبارك بهذا الشكل لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالرغم ان انت اكثر الناس عالم بمدي فساده لهذا الوطن
الجريح
منار الزائرة :)
اعتقد ان هذا الكلام لا اساس لة من الصحة فليس هناك لبان او نسكافية جنسى للبنات وهذا هراء
كنت داخلة اقول كده
علميا مفيش الكلام ده نوهاااااااااااااااااااااااائى
heemaalex
النهاردة لبان ونسكافية ويعلم بكرة فى أة تانى وربنا يسترها معانا ومع جميع المصريين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيف يساعد لبان الذكر على خسارة الوزن فى وقت قصير جدا ـ شوفى وصفة لبان الذكر بسيطه جدا وروعه فى التخسيس
أطلب أى تصميم (غلاف - صورة شخصية - تعديل على صورة )
محاول لأغتيال المستشار أحمد الزند أمام دار القضاء العالى
العثور على جنين في إحدى مدارس البنات
لبان جنسى و حبوب مخدرة بحوزة موظف فى "بريد "سوهاج