نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور : المسروقات التى سرقتها خادمه فريد الديب من بيته والتى تقدر ب 10 مليون جنيه

قامت خادمه أشهر محامى فى مصر المحامى فريد الديب اللذى يدافع عن الرئيس السابق محمد حسنى مبارك واولاده جمال وعلاء فى القضايا المنسوبه اليهم واهمها قضيه قتل المتظاهرين أثناء ثورة 25 يناير واهدار المال العام والتربح الغير مشروع وقضايا اخرى كثيرة لم يحكم فيها بعد بسرقت منزله حيث أستولت على مجوهرات وتحف من ألماس بـ10 مليون جنيه منها اموال ومنها مشغولات ذهبيه ثمينه وألماظات وساعات قيمه وتم القبض عليها والتحفظ على ما كان معها من ما كانت قد سرقته من منزل فريد الديب وهو كالاتى

مبلغ 675,150 جنيه, و480,500 دولار، «16» حلق ذهبى مرصع بالألماس «34» إنسيال و خاتم ذهبى بحجر الماس يزن 9 قيراط وغويشة ذهبية مرصعة بالألماس «21» سلسلة وكوليه ذهبى مرصع بالألماس (13) ساعة يد ذهبية مرصعة بالألماس (2) قلم ذهبى, و(12) تحفة ذهبية وألماس

ومازال التحقيق معها مستمر

المقال "بالصور : المسروقات التى سرقتها خادمه فريد الديب من بيته والتى تقدر ب 10 مليون جنيه" نشر بواسطة: بتاريخ:
osman65
لا اله الا الله والله كنت فرحت لو ما تم القبض عليها
يلا ربنا يهديه
ISLAMAZ
أنا بس محتار هى عرفت تسرق الحاجات دى كلها ازاى
هو كان شايلهم فى دولاب المطبخ و لا أيه؟؟؟؟؟!!!!!!!!
فتوح محمد ابراهيم
يا ابن التيتتتتتتتتت وانتى بنت تيييتتتتت كمان ده هو ده المال العام كله وبجد انتى معلمه ومحترفه الله يخرب بيتكم خربتو بيتنا وكان فريد افندى عاين الكنز ده فين وفين بتوع من اين لك هذا دلوقتى ولا بتتشطروا علينا .......
ظلمناه طلعت فلوسه حلال ...يارب عقبال فلوس مصر ماترجع ماهي برده شقاينه وتعبانه في الفلوس دى من دم ولدها ولحمهم الحي ودى بقي جزء من اتعاب القضيه هم يبكي وهم يبكي علشان مفيش حاجه تضحك
godzela55
من حفر حفرة لاخيه وقع فيها .. بيدافع عن الحرامية والقتلة وربنا حب يديله اشارة لعله يتعظ , شكرا يا اخت جهاد علي المجهود
جدة مصرية
أين ذهب ردى وكنت اول واحدة ردت

سبق هذا الموقف بثلاث مواضيع سابقة

ليه ردودى تختفى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتمنى معرفة السبب ومن الذى يفعل ذلك ولأن التكرار يثير الشك

وشكررررررررررااااااااااااااااااا
fial
اصلا منظر الحجات ولا 10مليون ولا حاجه النقطه الثانيه 10مليون دي مع الزابلين دلوقتي ومن كتب الخبر ده تلاقي عنده اكتر بس انتم ركزتوا عشان هو محامي مبارك نفاق في نفاق يخساره يابلد
Rmooosh
هو كل واحد عنده فلوس حنقوله من أين لك هذا ؟ ليه مصر مفيهاش أغنياء وعندهم فلوس حلال
منار الزائرة :)
المــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال الحلال عمره ما يروح
zaghlol11
حســــــبنا الله ونعم الوكيـــل
abdorajb
من حفر حفرة لاخيه وقع فيها .. بيدافع عن الحرامية والقتلة وربنا حب يديله اشارة لعله يتعظ , شكرا يا اخت جهاد علي المجهود
الشاطر حسن
شويت الفكرة اللي في بيت فريد الديب 10 مليون طب هو عنده كام في المكتب وكان فيي البنوك وكام في البيت لم يسرق وجاب الفلوس دي كلها منين
اسامه احمد عبد
هو عنده كام انسيال ؟
وكام سلسلة ؟
وكام غويشة ؟
وكام حلق ؟
وكام ساعة ذهبية ؟
ياعم ده كان فاتح محل جواهرجى فى البيت ولا ايه ؟
مش دى برضه أتعابه عن المخلوع والمشاهير ؟
يعنى مال الشعب ؟
أهو الحمد لله رجع لصاحبه اللى هو واحد من الشعب
لكن المهم فى الموضوع ايه .....
لو واحد غلبان اتسرقت عربيته ولا تحويشه عمره ( مثلا ) ولا فيه عركة بين شوية بلطجية وقع فيها قتيل زى ما حصل فى شارع لاجاتييه بالابراهيمية - وزى ما بيحصل يوميا فى كل أنحاء المحروسة - ويتصلوا بالقسم يقولوا لهم القسم قافل النهارده ! آى والله
يبقى نقول ربنا يجعله
عامر
ALi_HAFEZ
انتى كيس وانا كيس
انتى مسدس وانا مسدس
انتى روزمة وانا روزمة
ههههههههههههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ما لم ينشره الاعلام : صور توضح مدى الدمار والخسائر التى سببتها السيول فى طابا والتى تقدر ب100 مليون جنيه
فريد الديب دافع عن الحر اميه فسرقته خادمته بقيمه 10 ملايين جنيه بالصور
بالصور شقة تيرى هنرى فى نيويورك والتى تقدر ب15 مليون دولار