نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : نقيب شرطه ملتحي بالشرقيه يقول ان الداخليه وصفته بانه على الامن القومي لمصر

قال النقيب بمديريه امن الشرقيه محمد السيد انه قد صدر قرار من وزير الداخليه محمد ابراهيم بايقافه عن العمل و ايضا تحويله الى الاحتياط و ذلك بعدما قرر النقيب محمد السيد اطلاق لحيته ، و قال النقيب محمد انه راجع كل القوانين المصريه و لم يجد فيها ما يمنعه من اطلاق اللحيه و قال ايضا انه سوف يقوم برفع دعوي قضائيه ضد الوزير محمد ابراهيم حتي يعود حقه اليه و يعود الى عمله في رتبه الاساسيه .

و قال النقيب محمد ان وزير الداخليه قرر تحويلم الي الاحتياط و ذلك لأنهم يمثلون خطرا على الامن القومي في مصر و هما ما تعجب منه قائلا : انا مش فاهم ازاي احنا نمثل خطرا علي الامن القومي !! " ، و ارجع السبب في ذلك ان النظام البائت ما زال قائما في مصر وان الثوره لم تصل الى وزاره الداخليه حيث قال انهم مصريين و لهم الحق في ان يمارسوا حريتهم بالاضافه الى تادئه واجبهم و دورهم مثلهم كمثل المصريين ، حيث يري ان اطلاق الللحيه هي حريه شخصيه لكل ظباط مثله كاي مصري .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهدوا الفيديو :

المقال "بالفيديو : نقيب شرطه ملتحي بالشرقيه يقول ان الداخليه وصفته بانه على الامن القومي لمصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
mrmoha
أدعو الضباط الشرفاء فى الداخليه القذرة بعمل ثورة ضد الفساد وتطهير الوزارة من كلاب الداخليه .
جدة مصرية
حا نلاقيها من الذقون والا كرة القدم والا البنزين والا غاز البوتاجاز والا الدستور والا اضراب المواصلات ومشاكل كتيرررررررر فوق طاقة الشعب المصرى

انسان عاوز يربى ذقنه
ما يتركوه على حريته
اعتراض غريب جدا

شكررررررررااااااااا دكتور
drspiderman
أدعو الضباط الشرفاء فى الداخليه القذرة بعمل ثورة ضد الفساد وتطهير الوزارة من كلاب الداخليه .
فيه حاجات كثيره جداااااااا في مصر موصلتهاش الثوره خالص
يظهر اننا عايزين ثوره للثوره
drspiderman
حا نلاقيها من الذقون والا كرة القدم والا البنزين والا غاز البوتاجاز والا الدستور والا اضراب المواصلات ومشاكل كتيرررررررر فوق طاقة الشعب المصرى

انسان عاوز يربى ذقنه
ما يتركوه على حريته
اعتراض غريب جدا

شكررررررررااااااااا دكتور
انا مش فاهم هو ايه وجهه النظر من انهم ميطلقوش اللجيه
يعني مش لاقي فيه سبب وجيه للإعتراض عليها
بس نعمل ايه بقي
لازم يبقي عندنا مشاكل من لا مشاكل
جدة مصرية
انا مش فاهم هو ايه وجهه النظر من انهم ميطلقوش اللجيه
يعني مش لاقي فيه سبب وجيه للإعتراض عليها
بس نعمل ايه بقي
لازم يبقي عندنا مشاكل من لا مشاكل
فى الحقيقة يا دكتور اللى بيحصل فى بورسعيد الان خطير جدا
و باعتبرها اكبر مشكلة على مصر واتمنى انها تنتهى على خير ولو انى اشك فى ذلك
ميس نامى
واحد مربى دقنه والتانى زعلان ليه ؟؟اعتقد ان الاعتراض ده مش موجود غير فى مصر فقط فكثير من الدول ضباطها بيربو دقونهم وما فيش مشكله والامن منضبط والدنيا ماشيه احسن من عندنا بكتيير يعنى الدقن مش هيه سبب المشاكل ....مشاكل بلدنا اخطر من كده بكتييييييييير ياعقلاء البلد
%u0632%u0627%u0626%u0631
أين كنت أيها المتدين حين كان يعذب المصريون و يهانون. أين أنت و أنت أحد المقصرين فى هذا الجهاز الأمنى المتواطىء, أكرم لكم أن تلبسون الطرح بدلا من الميرى بما أنكم قررتم تأديب الشعب لأنه تطاول على آلهته من الفاسدين منكم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو: مذيع الجزيرة يقول لضابط شرطه انت لست محترماً
مليون توك توك يهددون الامن القومي لمصر