نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور : الراقصة سما المصري تؤكد علي زواجها من البلكيمي للعربية نت وتنفي زواجها منة لليوم السابع

لاول مرة تصرح الراقصة سما المصري علانية بزواجها من النائب البرلماني السلفي انور البلكيمي حيث اكدت في تصريحات لها للعربية نت مثلما نري في الصور علي انقطاع الاتصال بينها وبين البلكيمي بعد انتشار الخبر حيث اثرت هذة الحادثة في حياتها الاسرية والفنية واعلنت ندمها الشديد علي زواجها من البلكيمي والمعروف حديثا بنائب التجميل ولكن سما المصري لم ترغب في الاعلان عن كيفية البدء في علاقتها مع البلكيمي وساء ان كانت قبل دخولة البرلمان ام بعدها ورفضت سما اي علاقة وساطة لترجع العلاقات بينها وبين البلكيمي مرة اخري حيث اكدت علي طلبها الخلع من البلكيمي بعد ان خدعها ولم يخبرها بزواجة مرة سابقة قبل زواجها وجائت تصريحاتها للعربية نت بالكامل ك :
وبسؤالها عن رأيها في حزب النور والدعوة السلفية قالت سما إنها لا تعرف التفصيلات الخاصة بالفكر السلفي، وجميع معلوماتها عنهم أنهم مجموعة يعبدون الله تعالى بمنهج يسمونه المنهج السلفي.

وخصت سما "العربية.نت" بأنها ستسافر لإحياء العديد من الحفلات الغنائية في إطار احتفالاتها بأعياد الربيع في دبي، إضافة إلى الإسراع في إنهاء إحدى الفوازير الغنائية بعد تعاقدها مع إحدى القنوات الخاصة، كما تستعد للقيام ببطولة مسلسل أراجوز، الذي يدخل ضمن قائمة مسلسلات الست كوم، يشاركها بطولته حجاج عبدالعظيم وحسن حسني ولطفي لبيب.

وأبدت سما حزنها للأوضاع المأساوية في سوريا، حيث تتابع نشرات الأخبار والصحف وترى حجم المذابح التي يرتكبها نظام الأسد في قتل الثوار.

فيما نفت تمام هذا الخبر ونفت زواجها من البلكيمي في تصريحاتها مع جريدة اليوم السابع بنفس تاريخ امس وهو نفس تاريخ تصريحات سما المصري للعربية نت الساعة 11 مساء

المقال "بالصور : الراقصة سما المصري تؤكد علي زواجها من البلكيمي للعربية نت وتنفي زواجها منة لليوم السابع" نشر بواسطة: بتاريخ:
زهير ابراهيم
لما قولت انه في مساومه حصلت يبدو اني كنت غلطان و بقت واضحه
بس نفسي واحد يجيب الفديو اللي بيقول فيه "والله العظيم انا ماعرفهاش "
ومن يشكك بوضع صورة موقع العربية نيت هذا هو لنك الخبر ايضا
http://www.alarabiya.net/articles/20...24/202865.html
"وده الكلام اللي قاله "كانت "العربية.نت" قد اتصلت بالشيخ أنور البلكيمي، الذي نفى زواجه سراً من الراقصة سما المصري أو وجود أي علاقة تربطه بها.

"وقال في تصريحات هي الأولى له بعد الجدل الذي ثار حوله: "لم أسمع عن هذه السيدة إلا اليوم فقط، ولم أعرفها قبل ذلك، وأقسم بالله أنني لم أعرفها سوى اليوم الخميس، حيث كنت أتناول الإفطار مع زوجتي وأبنائي حين فوجئت باتصال من أحد أصدقائي حول ما زعمته تلك الراقصة ضدي".
لاحظوا حلفان اليمين من مسلم يدعي انه سلفي

وشكرا اخي paradiseman3
ديما بتجيب التايه

وسلملي على الاتوبيس
ابويوسف الهندى
الخبر طلع غلط واتنفى اكتر من مره
paradiseman3
تاريخ نشر الخبر في العربية نت الساعة 10 مساء يوم 24\3\2012
...علي الرغم من نشر نفي لة في اليوم السابع علي لسان سما المصري ايضا يوم 24\3\2012 الساعة 11 مساءا

زهير ابراهيم
تاريخ نشر الخبر في العربية نت الساعة 10 مساء يوم 24\3\2012
...علي الرغم من نشر نفي لة في اليوم السابع علي لسان سما المصري ايضا يوم 24\3\2012 الساعة 11 مساءا

وليه تاعب نفسك يا اخي paradiseman3 انا حطيت العنوان وممكن يدخل عليه ويتاكد من التاريخ
NOURA 18
ههههههههههه ايه الهبل الي إحنا فيه دة !

دي شكلها لقت نفسها اشتهرت والكل بيتكلم عنها راحت قايلة

( اه جوزي يا خويا ومالو ) !!

رقااصه بقى ...
بديعه أحمد على
لما قولت انه في مساومه حصلت يبدو اني كنت غلطان و بقت واضحه
بس نفسي واحد يجيب الفديو اللي بيقول فيه "والله العظيم انا ماعرفهاش "
ومن يشكك بوضع صورة موقع العربية نيت هذا هو لنك الخبر ايضا
http://www.alarabiya.net/articles/20...24/202865.html
"وده الكلام اللي قاله "كانت "العربية.نت" قد اتصلت بالشيخ أنور البلكيمي، الذي نفى زواجه سراً من الراقصة سما المصري أو وجود أي علاقة تربطه بها.

"وقال في تصريحات هي الأولى له بعد الجدل الذي ثار حوله: "لم أسمع عن هذه السيدة إلا اليوم فقط، ولم أعرفها قبل ذلك، وأقسم بالله أنني لم أعرفها سوى اليوم الخميس، حيث كنت أتناول الإفطار مع زوجتي وأبنائي حين فوجئت باتصال من أحد أصدقائي حول ما زعمته تلك الراقصة ضدي".
لاحظوا حلفان اليمين من مسلم يدعي انه سلفي

وشكرا اخي paradiseman3
ديما بتجيب التايه

وسلملي على الاتوبيس
عندك حق يا زهير انت فعلا توقعت و انا لم استبعد توقعك
اللى يكذب على شعب كامل يعمل اى حاجه
و دول الكذب فى دمهم بما لا يخالف شرع الله
ههههههههههههههه
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
ميس نامى
ههههههههههه ايه الهبل الي إحنا فيه دة !

دي شكلها لقت نفسها اشتهرت والكل بيتكلم عنها راحت قايلة

( اه جوزي يا خويا ومالو ) !!

رقااصه بقى ...
صح يا نورا فعلا تحليل منطقى جدا
همسات مصريه
لو الست سما عايزه شهره اهي اخدتها وبقت مشهوره من الخبر ده ولو فعلا كانت متجوزاه يبقا مش هتتكلم لانها اكيد هتتساوم او تتهدد باي طريقه علشان تسكت وماتعملوش فضيحه في الحالتين متجوزاه او مش متجوزاه نطلع نفسنا احنا منها لانهم ناس مايستهلوش اننا نتكلم عنهم
مجده
اظاهر انها بروباجنده ومتفبركه كويس اوي ضد الاخوان عشان دائما الكل ضد الاسلام والمسلمين هو خلاص معدش فيه غيرنا علي هذا الكوكب متروحوا تشوفوا حاجه علي المريخ يمكن تلخمكم .. جاتكم الهم اكيد هذه الاحداث ورائها مخيب الامال المخلوع واعوانه وصراصيرهم
مجده
فعلا بلد الاشاعات وترويجها عشان كده الصين مكذبتش خبر جاءت علي طول عشان تروج منتجاتها الفلسوا حسبي الله ونعم الوكيل في اللي كان السبب اذكر انني اشتريت بعض الفاكهه من واحد ماشي بعربية فاكهه من غير حمار في الشارع فقال لي بهذا الفم الصين لم تبقي علي منتج في بلدنا الا ما دمرته وجابت درفه أنا كنت فاتح محل وبشتغل اسكافي يعني ( صانع احذيه) والان علي عربيه وابيع فاكهه يقولها وهو حزين علي حاله . هذا هو حال بلدنا يا اخوان وما خفيا كان اعظم
مجده
طبعا هتلاقي احلي من كده شــــــــهره فين
مجده
هو كده الشعب المصـري لما البقره تقع تكتر سكاكينها .. اشمعنا المخلوع الله ينتقم من اللي في بالي .. هنجيبه هنجيبه ان شاء الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بقول للراقصه سما اتقى الله اشمعنا اخترتى انور البكيمى انا بعتقد انه ناقصه شهره
احمد ركابي الرشيدي
اللهم يامبين الحق من الباطل اظهر لنا الامر جليا حتي تري امة المصرين الحق من الباطل وتختار من يقودها الي بر الامان بما لا يخالف الشرع
حمادة السندباد
وبتنكرى ليه متخافيش وروحى للنائب العام اطلبى حماية علشان محدش يتعرض لك
Moly_Cam5
السلفيين طلعو جامدين اخر حاجة اهه
وطلعو بيعرفو يقعو واقفين اهه
منار الزائرة :)
لو الست سما عايزه شهره اهي اخدتها وبقت مشهوره من الخبر ده ولو فعلا كانت متجوزاه يبقا مش هتتكلم لانها اكيد هتتساوم او تتهدد باي طريقه علشان تسكت وماتعملوش فضيحه في الحالتين متجوزاه او مش متجوزاه نطلع نفسنا احنا منها لانهم ناس مايستهلوش اننا نتكلم عنهم
كالعادة جبتـــــــــــــــــــــــــــــــى من الاخر
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مش خايفة على سلفى ولا اخوانى انا خايفة على الى ضحوا بارواحهم عشان البلد دى تعيش مش علشان مجلس الشعب يعيش
الشاطر حسن
هذا الرد لأجل العضو احمد ركابي الرشيدي يا ريت يكفيه
http://www.youtube.com/watch?v=r2OWJ...ature=youtu.be
كويس كدة يا ريس ولا نعمل اية تاني
%u0643%u0645%u0627%u0644
والله انتو عملتم لها دعاية ببلاش وانا وملايين المصريين لايعرفون هذه الراقصة ولا يعرفون شكلها والموضوع اساسا لايهم الشعب من بعيد ولا من قريب انتوا خليتوا لها سعر فى السوق بعد ما كانت نكره وبعدين احنا عندنا اشياء اخرى لابد ان تهتم بها الصحف والمجلات اكتر من هذا الجدل الذى لا يفيد ، الا اذا كنتم تريدون الهاء الشعب وعمل مبيعات اكتر ترهقوا بها الشعب ماديا وذهنيا سامحكم الله على ضياع وقت الناس فى كلام فارغ

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور الفنانة الراقصة سما المصري الذي قيل انها زوجة النائب السلفي البلكيمي
مفاجاة الراقصة صافيناز تعلن عن موعد زواجها من شاب المصرى الذى تحبه لن تصدق من هو وتعرف على ميعاد الزواج وهل ستترك الرقص
تصريح الراقصة سما المصرى بأنها سوف تعتزل الرقص بعد زواجها من رجل الأعمال السيد البدوى " مالك قنوات الحياة "
شاهد التويتات الساخرة والكوميدية المضحكة على إعتزال الراقصة سما المصرى بعد زواجها من السيد البدوى " أمسك نفسك من الضحك "
صحفية اليوم السابع تقيم دعوى قضائية لإثبات زواجها من ياسر على