نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو :بعد جمع 55 الف توكيل سعد الصغير يترشح رسميا لانتخابات الرئاسة

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بعد تردد وسائل الاخبار فى الايام الاخيرة عن نية الفنان سعد الصغير للترشيح بنفسه لاانتخابات الرئاسة المصرية 2012 بالفعل اعلن الفنان سعد الصغير اليوم جمعه عدد كبير جدا من التوكيلات من اهالى منطقته بشبرا الخيمة واللتى بلغت حتى الان 55 الف توكيل واعلن سحب اوراقه للترشع الثلاثاء 3 ابريل 2012 القادم حيث برر ذلك التقدم للانتخابات بقوله انه صادفه الحظ قبل ذلك بالنجاح فى الغناء ولا يستبعد نجاحة فى انتخابات الرئاسة معلقا انه سوف يستعين ببعض الشخصيات والخبراء السياسين لجمع معلومات اكثر عن السياسةالا ان الفنان سعد الصغير قد اعلن ايضا انه فى الايام المقبلة سيفجر العديد من القضايا الهامة جدا واللتى تخص الشعب المصرى كما جهز كلمات لاغنية جديدة سيستخدمها كدعايا فى حملته الانتخابية وكلماتها كالاتى وتقول الأغنية:
"هدي كل واحد شقة وتوك توك مرخص.. وإذا كان على الإنجليزي وأنا رايح لأوباما.. هاخد معايا مترجم ونرجع بالسلامة"
بالاضافة الى كلمات
"أنا واد جدع وطيب وعارف ظروفكوا كويس.. ماشي بما يرضي الله ولا بعط ولا بهيس.. جد مليش في الهزار أخدمكوا ليل ونهار.. من الآخر باختصار أنا عايز أبقى الريس"
واليكم بعض مصادر تلك الخبر من عدة مواقع اخبارية مختلفة بالصور مثل جريدة الوفد الالكترونية

وهذه الصور تضمن بعض التعليقات على الخبر من بعض المواقع الاخبارية الكبرى

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واليكم جزء فى هذا الفيديو من اغنيته اللتى من المحتمل ان تكون دعايا له فى الانتخابات الرئاسية المصرية 2012

المقال "بالفيديو :بعد جمع 55 الف توكيل سعد الصغير يترشح رسميا لانتخابات الرئاسة" نشر بواسطة: بتاريخ:
mrmoha
هى دى مصر مبارك وإن شاء الله لما الثورة تنتصر الحثاله أمثاله لن يظهروا على الملأ أبدا .
Yasser Hamad
يا جماعة ايه الحوارات الفكسانة دي
سعد الصغير من مواليد 85 هيرشح نفسه ازاي بس \
هي الرئاسة هتعيل ولا ايه ؟!!!!!!!!!
جدة مصرية
شكررررررررررررررررااااااااااا مستر
منار الزائرة :)
يا جماعة ايه الحوارات الفكسانة دي
سعد الصغير من مواليد 85 هيرشح نفسه ازاي بس \
هي الرئاسة هتعيل ولا ايه ؟!!!!!!!!!
وليه الغلط بس
يعنى هم مواليد 85 عيال فى نظر حضرتك
ولو كان مواليد حاجة تانية كنت هتقبل حضرتك على اساس انه ده العائق الوحيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهير ابراهيم
وليه الغلط بس
يعنى هم مواليد 85 عيال فى نظر حضرتك
ولو كان مواليد حاجة تانية كنت هتقبل حضرتك على اساس انه ده العائق الوحيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههه
معليش ياستي حقك علي
مواليد 85 اجدع ناس
زيزو باشا
شعار الحملة الانتخابية لسعد الصغير ::::
سعـــــــــــــــــــــــد مش بـــــــــــــــس بكلمتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــه
سعــــــــــــــــــــــــد بدينـــــــــــــــــــــــا و بفرقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه........
و لسه يا ما حانشوف يابلد عايزة الولد ؟؟؟؟؟؟؟؟
mero show
انا بتخيل الموقف انه ريس ... هههههههههههه .. هتبقى حاجه مسخره هههههههههههههههههه
وحيدمحمود
ياترى سعدلوبقى الريس هايبطل غنى ...لوهايبطل غنى ماشى هانتخبه ودينا تبقى النائب بتاعه.
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا يا اخي مش هيبطل غنا ده بيقول هعمل اغنيه عنها منه لله هي ولعت من شوية
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبنا الله ونعم الوكيل فيك يامبارك فيها ايه لوكان نظم عملية انتقال أمن للسلطة من بعده سيحاسب على هذا الشعب الذى سيختصمه عند ربه يوم القيامو وحسبنا الله ونعم الوكيل فى المجلس العسكرى اللى أضاع مهابة الدولة وحسبنا الله ونعم الوكيل فى البشرى ومجدى صبحى
%u0632%u0627%u0626%u0631
دي بصراحة مصخرة وقلة ادب وصخرية بشعب مصر وبمكانتها . وبكرة نلاقي شعبان عبدالرحيم مرشح نفسه مه هم دول دلوقتي نجوم المجتمع الراقصين والحرمية والأفقين . وحسبنا الله ونعم الوكيل .
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعة سعد دة انسان سياسى ومحترم دة كفاية عمل اغنية عن الحمار ودة دليل على انة مثقف وعارف هيودى البلد على فين صدق رسول اللة زمن الرويبضة
mecanique
غررررررررييييييييييبة

وايه برنامجوا السياسي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
منار الزائرة :)
ههههههههههههههههههه
معليش ياستي حقك علي
مواليد 85 اجدع ناس

حمد الله على السلامة يا استاذ زهير نورت المنتدى ...بجد مالوش طعم من غير حضرتك
وشكرا على المجاملة
اصلها جت على الجرح
انا اعرف ان 85 سنة العظماء لكن لو سعد منها يبقى انا هحول 73 اكرملى
ابراهيم الغمري
و الله ما ينفع حرام اللي بيحصل في مصر ده
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا ليت الذين نشروا الخبر يذكروا ما وقع أثناء تقديم الصغير من القبض على بعض أعوانه وهو يقدم الحشيش للناس وأذاعته قناة الحياة مباشرة على الهواء لنعرف حقيقة هذا الصغير الذي يريد أن يجعل الشعب متعاطيا مسطولا مثله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو مرتضى منصور يعلن ترشيحه رسميا لانتخابات الرئاسة المصرية 2012