نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور "أنا اسف ياريس" ترسل رسالة تهنئ الناشطة السياسية أسماء محفوظ وخطيبها محمد رضا + نص الرسالة

الناشطة السياسية اسماء محفوظ والتي تمت خطبتها يوم امس على الناشط السياسي الطبيب محمد رضا والذي تمت خطبتهم ليلة امس في اجواء اسرية وفي رسالة بثتها صفحة انا اسف ياريس ارسلت ببرقية تهنئة للناشطة السياسية وخطيبها الناشط السياسي محمد رضا وذلك لخطبتهم مؤكدين ان الثورة حققت احد اهدافها و هو انها جمعت رأسين في الحلال يذكر ان صفحة اسف ياريس هي الصفحة التي تكفلت الدفاع عن مبارك ونظامة والمجلس العسكري ايضا بعد سقوط مبارك ويطلقون انفسهم انهم ابناء مبارك

وكانت نص رسالة الصفحة لهم

تتقدم ادارة صفحة انا اسف ياريس بخالص التهانى للناشطة السياسية "اسماء محفوظ" و الناشط السياسى "محمد رضا" بمناسبة الخطوبة السعيده....وبكدا تبقى الثورة حققت اهدفها وجمعت راسين فى الحلال ^_~

المقال "بالصور "أنا اسف ياريس" ترسل رسالة تهنئ الناشطة السياسية أسماء محفوظ وخطيبها محمد رضا + نص الرسالة" نشر بواسطة: بتاريخ:
احمد ركابي الرشيدي
الجماعة بتاعة اسفين (الله اعلم اسفين بمعني خازوق او الاسف من الاعتذار ) مش عارف لان مافيش تشكيل علي الحروف المهم
متابعين 6ابريل متابعه القط للفار وسبحان الله ربنا بيخلق الزوجين في الدنيا ومافيش واحد الا له تاني الا الله
ارض وسماء نار ومياه بارد و سخن وطني وخاين ابيض واسود تحرير وعباسية
MIDOMAS
يا عم احمد انت تقصد ايه بوطني و خائن
يعني فيه حزب وطني و فيه حزن خائن و لا ايه يا ريس
احمد ركابي الرشيدي
يا عم احمد انت تقصد ايه بوطني و خائن
يعني فيه حزب وطني و فيه حزن خائن و لا ايه يا ريس
يا استاذ ميدو اعتقد لك عقل راجح
يقدر يميز الوطني من الخاين والموضوع اصبح علي عينك يا سياسي
ناس بتقبض بالدولار وناس بتضرب بالنار وناس بتموت بالرصاص وناس بتهتف ومتجمعة بلباس اسلامي ولباس علماني وليبرالي فين الشعب المصري متعرفش ؟

ولاد ابو اسماعيل بيقولوا احنا الشعب المصري
6ابريل بيقولوا احنا الثورة
الاخوان بيقولوا احنا الحق
والمهم التلاته عندهم بلاوي متلتله لا ولاد ابو اسماعيل عارفين ايه ايلي عاوزينه بعد ما الراجل راح في خبر الجنسية وحزب النور واقع بين مجلس شوري العلماء ورجال الحزب
ولا ابريل عارفين ايه عاوزينة بعد ما خط الفلوس اتقطع والبرادعي نط عليهم عاوزهم معاه
ولا الاخوان عارفين عاوزين يه بعد فضيحتهم في مجلس الشعب بجلاجل ومالهمش كبير لان عندهم مرشد ورئيس حزب
يعني من الاخر كله بيعمل لمصلحته الشخصية ومصر راحت في خبر العسكر

اي رئيس جاي هيضرب قضية دستوريا عليا
والمجلس الشعب مضروب قضية دستوريا
ويظهر كده هنقضيها قضايا لعشرين سنة
MIDOMAS
يا حاج احمد
انت زي العسل
انا من بدري باقول
البلد رايحة في داهية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة: