نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالتفاصيل : فوز فرنسوا هولاند برئاسة فرنسا وتغلبة علي ساركوزي بنسبة 51.8 %...بعد دعم المحفل المساوني

منذ قليل فاز الرئيس الاشتراكي هولاند برئاسة فرنسا متغلبا علي الرئيس الفرنسي السابق ساركوزي بعد ان كثرت فضائح ساركوزي حيث اظهرت النتائج الاولية للجولة التانية من الانتخابت الفرنسية فوز المرشح هولاند بنسبة 51.8 % من جملة الاصوات فيما خصل منافسة الرئيس الفرنسي السابق ساركوزي علي نسبة 48.3 % ومن المعروف عن الرئيس الفرنسي هولاند انة يتبع المنهج الاشتراكي ليصبح هولاند ثاني رئيس اشتراكي يحصل علي رئاسة فرنسا بعد الرئيس الاشتراكي الفرنسي السابق فرانسون ميتران وهناك بعض الاقاويل والاخبار التي ترددت علي الرئيس الفرنسي هولاند في موقفة من الماسونية حيث نشرت لة المواقع الاخبارية فيديو وهو في مؤتمر للماسونية واكدت هذة المواقع علي دعم محفل الشرق المساوني لة مما كان السبب في نجاحة امام ساركوزي علي الرغم من تصريحات فرانسوا بمهاجمة الماسونية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالتفاصيل : فوز فرنسوا هولاند برئاسة فرنسا وتغلبة علي ساركوزي بنسبة 51.8 %...بعد دعم المحفل المساوني" نشر بواسطة: بتاريخ:
Rydin
عليكم نور و الله انا عمري ماحبيت ساركوزي دة
احمد ركابي الرشيدي
كده يبقي اكتمل الشرق الاوسط الجديد

فاضل بقي الواد الامريكاني بدل اوباما عشان اللعب يبقي علي اصوله ونشوف ولاد ستين في سبعين هيمشوا مصر الي فين
Dera
عقبالنا يارب نفسي اشوف ديمقراطيه زي دي في بلدنا والرئيس مايلزقش علي الكرسي ومانفرعنهوش كالعاده ونبطل نخاف ونمشي جنب الحيط كالعاده
sniperads
عقبالنا يارب نفسي اشوف ديمقراطيه زي دي في بلدنا والرئيس مايلزقش علي الكرسي ومانفرعنهوش كالعاده ونبطل نخاف ونمشي جنب الحيط كالعاده

مش حيحصل ابد يا حبيبي ابد ا ابد ابد ابد قلها ملحنة كدة

تعرف لمدا اخي لازم تقرأ الثورة الفرنسية وشوف كمية التضحية اللي عملوها الفرنسيين لاجل بلدهم
بعدما اسقطو فتوى الكنيسة اللتي كانت تستغل من الانضمة في عصور الوسطى..
حتبقى تمشى جنب الحيط حتى تدفع ثمن المشى رافع الرأس و تاخد حقوقك كاملة ونضام انتخاب نزيه
مش نجح الرئيس بي نسبة 98 بي الميا دا في كل الدول المتخلفة....

والرئيس مايلزقش علي الكرسي

كل البشر يحب ان يتسلط ويقعد الي الابد في الحكم حتى في الدول المتقدمة...
ولاكن الشعوب تحرس وتراقب كل الامور والناس متعلمة جدا و حارسين ثورتهم مند نجاحها يعني عند نجاح الثورة وبناء نضام جديد من الاول لازم حراسة الثورة وتخلي الثور ة دائما حاميا ومستعدة للاشتعال...

يعني نحن بأيدتا نضع اللصق في الكرسي او نضع لي رئيس مسامير او فلفل في الكرسي !
sniperads
عليكم نور و الله انا عمري ماحبيت ساركوزي دة

ساركوزي تحب او لا تحبه دا لا يغني ولا يشبع من جوع...
على الاقل ساركوزي اوقف المجرم القدافي عندما كان داهب الي بنغازي لعمل مجزرة هناك...

ولاكن كل الدول المتقدمة تدافع عن مصالحها اولا... عكس العروبية لا يدافعون الا على مصالحهم حتى
لو تم حرق شعوبهم
وحيدمحمود
عقبالك يامصر لما العالم يتكلم عنك ويقول فيه ديمقراطيه فى مصر ....فى المشمش صح
matta
بجد هي دي الديمقراطية الحقيقة وأوجه رسالة إلي جميع بلدان العالم أن يتعلموا كيف تكون الانتخابات وألف مبروك للرئيس الجديد مستر فرانسوا هولاند

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فضيحة رئيس فرنسا فرانسوا هولاند الغرامية
صورالرئيس ( هولاند ) يتسلم رئاسة فرنسا من الرئيس السابق (ساركوزى)
نيكولا ساركوزي يخسر انتخابات فرنسا + تعرف على رئيس فرنسا الجديد