نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو شهادة الدكتورة اية : جنود الجيش دخلوا المسجد بالاحذية والفيديو مفبرك وتحرشوا بنا في "س 28"

الدكتور اية هي دكتورة كانت في وقع الاحداث بالعباسية والتي نتجت عن مقتل 9 من المصريين واصابة قرابة ال 200 اخرين حيث اكدت الدكتورة اية في الفيديو القادم وتصف فية احداث العباسية والتي تعد شاهدة عيان عليها واكدت علي دخول قوات الجيش الي مسجد النور بالعباسية بالبيدات وهي الاحذية العسكرية ثم خرجوا فخلوعها ودخلوا بدونها في المرة الثانية واكدت علي قيام قوات الجيش وقوات الصاعقة المصرية والمعروفة ب 777 بمحاصرتهم وقاموا بالقاء القبض عليهم وتحرشوا بهم فيما اطلقت علية الدكتورة اية " س 28 " واكدت ان فيديو دخول الجيش للمسجد بدون الاحذية هو فيديو مفبرك تمام شاهدوا الفيديو واتركوا ارائكم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو شهادة الدكتورة اية : جنود الجيش دخلوا المسجد بالاحذية والفيديو مفبرك وتحرشوا بنا في "س 28"" نشر بواسطة: بتاريخ:
mrmoha
حسبى الله ونعم الوكيل فى صاعقة الكلاب .
مجده
حسبي الله ونعم الوكيل في كل من يظلم شباب مصر وثوارها ايه مصلحة الدكتوره اللي بتحكي عن رجال الصاعقه الذين دخلوا الجامع بالبيادات لو لاحظتم عندما قالوا لها اننا لنا اخوات مثلك وللاسف اللي انا اعرفه عن بعض رجال الجيش
تعاملهم صعب للغايه والفاظ بشعه ليس لها مثيل وكلامها يؤكد كل اللي بيحصل أنا كان عندي شك ويقين
من البداية ان العسكر هيعاملوني معاملة اليهود لن يهنأوا بالسلطه ولن نعامل بالجرباج مره اخري ويا الشعب يا العسكر ومازالت اؤكد علي كلمة العسكر
مجده
اضربنا يا مشير بالدبابات بالصواريخ مش عايزينك ويسقط المجلس العسكري مليون مره وسننزع منه السلطه رغمن عنه ان شاء الله
زهير ابراهيم
انا عايز اعرف اتهام دخول الجنود بالاحذيه للجامع ايه الغرض منه
انا بسئل الي بتهمهم هل هما كانو جنود صهاينه او يهود ....؟
مش دول جنودنا الى هما اخوي وابن عمي وخالي واخوك انت كمان...!!!!!
هما دول مش عساكرنا احنا المسلمين...!
يعني الافتراء له حدود برضو
مش افتري بغرض الافتراء وبس
والله حرام الي بيحصل ده
عيب اتهام جنود مسلمين الاتهام ده لاغراض سياسية
مجده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مجده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مجده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
sniperads
الامر لا يحتاج شاهد على هدا.........

العسكر في كل مكان العلم مجرمون هنا اقول كبار الجيش ولا ليس الجيش العادي....

وكل من يقول ان المجلس العسكري انه ملائكة فهدا يعني ان يكون منتفع او خائف او سادج.....

الامر باين ان المجلس لا يوريد ترك السطلة ولن يطركها بي سلام الا ان شاهد مليونية تتجه الي القصر او يرى العين الحمراء......
الجيش المصري العضيم هو جيش الفقراء والضباط الصغار اما الجنرالات كلهم كلاب الا من رحم الله....
شمس الاسكندرية
انا ممكن اصدق اى حاجة عن الجيش الا انهم يدخلوا المسجد بالاحذية
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاخوة الكرام موضوع ان الجيش هو عبارة عن اخي واخوك وابني وابنك هو مجرد كلام نضحك به على انفسنا فشرطة مبارك ايضا كذلبك ووزراؤه واتباعه فهم لم ياتوا من السماء
وحتى البلطجية انفسهم هم اخوتنا وابناؤنا.... واعتقد ان كل من دخل الجيش يعرف تمام العلم مدى سوء التعامل من معظم افراد الضباط وخصوصا لو دخلت السجن ... عساكر القوات المسلحة مجرد غلابة يريدون تقضية مدة الخدمة حتى يحصل على شهادة تادية الخدمة لذلك لا يستطيع مخالفة الاوامر الصادرة له فهؤلاء معذورون
اما اذا اردت التاكد من فساد ضباط الجيش فعليكم سؤال من له خبر ة سابقة بمزارع القوات المسلحة التى عملت بها بنفسي اثناء خدمة الاحتياط
فارجوا ان ننظر نظرة واقعية للبشر مهما كان نوعهم او انتماؤهم
ابويوسف الهندى
لاحــــــــــــــول ولا قـــــــــــــــــــــوة الا باللــــــــــــــــــــــــه
%u0632%u0627%u0626%u0631
هذا يؤكد كلام الشيخ حافظ سلامة لما ذكر هذه الرواية حسبى الله ونعم الوكيل فى المجلس السمكرى
%u0632%u0627%u0626%u0631
يعنى احنا نكذب عيننا ونصدق الهانم الدكتوره - نكذب اللى شوفناه على الهواء وضرب الثوار للجيش بالحجاره وووقوفهم فوق المدينه الجامعيه والنبال التى كانت فى ايديهم وحركاتهم القذره لجنود الجيش يندى لها اى شريف وكل اللى عمله الجيش فى الاول انه رشهم بالمياه التى طرت الهواء حولهم ورغم ذلك حاولوا الدخول عن طريق قطع السللك الشائك وعبور مستشفى عين شمس التخصصى لكى يشبكوا مع الجيش وايضا الفناصه الموجوده فى اعلى الماذنه والتى قتلت الجندى - وفى الاخر تطلع واحده تافه زيك تقول اللى قالته - ان شاء الله سنرى فيكى يوم قريب - والموت اقرب للانسان من نفسه فااتقى الله واتقى يوما تقفين فيه امام الله
جدة مصرية
يعنى احنا نكذب عيننا ونصدق الهانم الدكتوره - نكذب اللى شوفناه على الهواء وضرب الثوار للجيش بالحجاره وووقوفهم فوق المدينه الجامعيه والنبال التى كانت فى ايديهم وحركاتهم القذره لجنود الجيش يندى لها اى شريف وكل اللى عمله الجيش فى الاول انه رشهم بالمياه التى طرت الهواء حولهم ورغم ذلك حاولوا الدخول عن طريق قطع السللك الشائك وعبور مستشفى عين شمس التخصصى لكى يشبكوا مع الجيش وايضا الفناصه الموجوده فى اعلى الماذنه والتى قتلت الجندى - وفى الاخر تطلع واحده تافه زيك تقول اللى قالته - ان شاء الله سنرى فيكى يوم قريب - والموت اقرب للانسان من نفسه فااتقى الله واتقى يوما تقفين فيه امام الله
هو السؤال الوحيد اللى ممكن نسأله وباللغة العامية البحتة

ايه اللى وداهم عند وزارة الدفاع ؟؟؟

ايه اللى وداهم مسجد النور بالاسلحة لضرب الجيش

وشكرا زائرنا الفاضل على ردك الذى كنت ناوية اكتبه
ISLAMAZ
الاخوة الكرام موضوع ان الجيش هو عبارة عن اخي واخوك وابني وابنك هو مجرد كلام نضحك به على انفسنا فشرطة مبارك ايضا كذلبك ووزراؤه واتباعه فهم لم ياتوا من السماء
وحتى البلطجية انفسهم هم اخوتنا وابناؤنا.... واعتقد ان كل من دخل الجيش يعرف تمام العلم مدى سوء التعامل من معظم افراد الضباط وخصوصا لو دخلت السجن ... عساكر القوات المسلحة مجرد غلابة يريدون تقضية مدة الخدمة حتى يحصل على شهادة تادية الخدمة لذلك لا يستطيع مخالفة الاوامر الصادرة له فهؤلاء معذورون
اما اذا اردت التاكد من فساد ضباط الجيش فعليكم سؤال من له خبر ة سابقة بمزارع القوات المسلحة التى عملت بها بنفسي اثناء خدمة الاحتياط
فارجوا ان ننظر نظرة واقعية للبشر مهما كان نوعهم او انتماؤهم

كلام فى الصميم
للأسف احنا فاكرين نفسنا ملائكة نازلة من السماء
و بنعتقد اعتقاد كامل ان (
مبارك و عصابته و المجلس العسكرى و حكومته و مجلس الشعب باخوانه وسلفيينه و ليبرالينه و البلطجية و الحرامية و المخربين) نازلين علينا بالباراشوت من كوكب أخر

و نسينا ان من أعمالنا سلط علينا
و اننا لو عايزينا حالنا يتصلح لازم الأول احنا اللى نصلح من أنفسنا
قال تعالى (ان لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم) صدق الله العظيم
عبد الرحمن 2011

ايه اللي انا شايفه دا هو زهير واسلام بدلو المعرفات مع بعض ولا ايه ههههههههههههههههه
اسلام ضد المجلس وزهير مع المجلس ههههههههههههه ايه يا رجاله
بس بصراحه يا جماعه لو كان الموضوع حقيقي وجود قاعده او ارهاب داخل المسجد هل ينتظر ان الجنود يخلعو الاحذيه طبعا مش معقول وغير مقبول . الامر اهم من ذلك والله اعلم .
بس ازاي تنظيم قاعده وارهاب بجوار وزراة الدفاع دا لو الكلام حقيقي يبقى عليه العوض

ISLAMAZ

ايه اللي انا شايفه دا هو زهير واسلام بدلو المعرفات مع بعض ولا ايه ههههههههههههههههه
اسلام ضد المجلس وزهير مع المجلس ههههههههههههه ايه يا رجاله
بس بصراحه يا جماعه لو كان الموضوع حقيقي وجود قاعده او ارهاب داخل المسجد هل ينتظر ان الجنود يخلعو الاحذيه طبعا مش معقول وغير مقبول . الامر اهم من ذلك والله اعلم .
بس ازاي تنظيم قاعده وارهاب بجوار وزراة الدفاع دا لو الكلام حقيقي يبقى عليه العوض

ههههههههههههههه
شوفت بقى لما بتغيب شوية الدنيا بيتقلب حالها ازاى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاب مصرى شجاع يقف أمام المترو ليساعد المتظاهرين للفرار من الجيش " بالصور والفيديو "
مفاجأة : اسف ياريس تعتذر " فيديو سحل الفتاة وخلع ملابسها من قوات الجيش سليم وغير مفبرك "