نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رجاء لطلبة تجارة انتساب

يجماعة ياريت الى يعرف اى معلومات عن انتساب يشارك بيها معنا بجد وانا هشارك بمعلومة بعد التذمر الجامد لطلاب انتساب هيخلو لسنة اولى 2محاضرة ولسنة 2/3 ثلاث محضرات وهاى حد عندو معلومة يا جماعة يقول و ممكن يكلمنى على ايميل ياهوو hamadacapo73 اة معلش طويلت عليكو ونسيت اعرافكو بنفسى انا محمد والدلع حمادة يلا باى عشان انا هبدء ارذل عليكوا واسيبكو مع السلامو عليكو

المقال "رجاء لطلبة تجارة انتساب" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamada2020
يجماعة ياريت الى يعرف اى معلومات عن انتساب يشارك بيها معنا بجد وانا هشارك بمعلومة بعد التذمر الجامد لطلاب انتساب هيخلو لسنة اولى 2محاضرة ولسنة 2/3 ثلاث محضرات وهتبقى يوم اجمعة واى حد عندو معلومة يا جماعة يقول و ممكن يكلمنى على ايميل ياهوو hamadacapo73 اة معلش طويلت عليكو ونسيت اعرافكو بنفسى انا محمد والدلع حمادة يلا باى عشان انا هبدء ارذل عليكوا واسيبكو مع السلامو عليكو
مفيش فايده
انا اللى اعرفه واللى بيحصل عندنا ف تجارة طنطا
ان انتساب ليهم يوم واحد ف الشهر وهو يوم الجمعه
يعنى مثلا الجمعه الاولى من كل شهر لطلبه الفرقه الاولى انتساب ليهم محاضرات من الساعه 8.30 الصبح لحد الساعه 12 الضهر
مدة المحاضرة نص ساعه
الجمعه التانيه للفرقه التانيه انتساب نفس النظام بالنسبه لبقيت الفرق
يعنى انتساب مالوش الا يوم واحد ف الشهر وهو يوم جمعه ومش كل جمعه هيا جمعه واحده بس ف الشهر
hamada2020
لا دة كل جمعة من كل اسبوع وعلى العموم انا فى القاهرة ونزلو الجدول كمان للفرقة الاولى (لمجموعة و مدرج ه و المجموعتين التنين فى مدرج و ومدرج العيوطى
مفيش فايده
لا يا باشا احنا عندنا النظام زى ما انا قولت
وعامه مفيش تشديد على الحته بتاعه عدم دخول طلبه انتساب لللكليه
عادى اللى عايز يدخل من انتساب الكليه بيدخل عادى وممكن يحضر محاضرات كمان عندنا اييييييزى خالص
امو
طيب ياريت اللى يعرف حاجة عن فرقة رابعة يبقى يقولى
يمكن ينوبو ثواب ولا حاجة
مفيش فايده
كله نفس النظام
أسير الغرام
طيب ياريت اللى يعرف حاجة عن فرقة رابعة يبقى يقولى
يمكن ينوبو ثواب ولا حاجة
alaa omar
يا جماعه مفيش الكلام ده كله علي بعضه إنتظام وإنتساب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جدول امتحانات كليه الحقوق جميع الفرق (انتظام-انتساب- انتساب موجه) - جامعه المنصوره الترم الاول 2013
مدرس لطلبة كلية الحقوق جميع المراحل (انتظام-انتساب-تعليم مفتوح-تخلفات)
لطلبة تجارة/ كتب د/ عبدالقادر محمد ... عميد كلية التجارة ..مهمة جدا
لطلبة تجارة المنصورة