نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد فيديو يفضح توفيق عكاشة نفسه ويكشف سر تأييد احمد شفيق

نقدم لكم السبب الحقيقي لتأييد توفيق عكاشة لأحمد شفيق وهو سبب مادي بحت حيث ظهر ذلك جليا فى حلقة الاحد 3/6/2012 بعدما قال توفيق عكاشة صراحة ان مشاهدات قناة الفراعين ارتفع الى 54 مليون مشاهد حتى الان وبعدها مباشرة وجه اللوم والعتاب الى حملة احمد شفيق الاعلانية مؤكدا لهم ان مشاهدات الفراعين اصبحت اكبر من العربية والجزيرة وباقي القنوات الفضائية على حد قوله , وقال لهم هتدفعوا التمن وهخلي كبيركم " يعد فلنكات السكة الحديد " " يعد الزلط كمان " فى اشارة الى انا الحملة تضلل احمد شفيق باعلى القنوات مشاهدة
والدليل على كلامي ان الاعلانات الوحيدة لتوفيق عكاشة كانت فقط يوم لقاءه بأحمد شفيق فى اخر ايام الدعاية الانتخابية للمرشحين فى الجولة الاولى وقتها كان هناك شاشة وراء شفيق وبها اعلانات لشركات كبرى ,
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "شاهد فيديو يفضح توفيق عكاشة نفسه ويكشف سر تأييد احمد شفيق" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamedahmed
وضح ياعكاشة انك تسعى وراء المال وتريد ان تتقرب الى شفيق من اجل اعلانات شفيق
ss ass
هوجاب الأحصائية دية منيين عاوز أعرف مشاهدات الفراعين اصبحت اكبر من العربية والجزيرة وباقي القنوات الفضائية إزاي
جدة مصرية
هوجاب الأحصائية دية منيين عاوز أعرف مشاهدات الفراعين اصبحت اكبر من العربية والجزيرة وباقي القنوات الفضائية إزاي
انا عاوزة بقى اعرف الاخطر يا اس اس
ازاى بيعرف المعلومات الدقيقة وازاى معاه مستندات خطيرة بيثبت بها كلامه بالبرامج
ومستندات خطيرة

شكرا مشرفنا العام حامد
eeed2011
اناجاى انهاردة اقول رسالة واحدة بس للشعب المصرى : *

الاعتصام مستمر فى ميدان التحرير وكل ميااااااااااااددين مصر حتى تنفيذ مطالب الثورة و غير قابلة للتفاوض :

( ١ ) - دعوة البرلمان المنتخب لسرعة اصدار تشريع عاجل لمحاكمات ثورية ليعاد محاكمة مبارك ورموز نظامه أمامها .

( ٢ ) - سرعة تفعيل قانون العزل و وقف اجراء الانتخابات لحين تفعيل القانون

الثورة مستمرة.

هتشارك معانا يامصرى
ولا هتبيع الثورة لشفيق
الشاطر حسن
العجل لما بيتكلم بيجيب لأهله العار
yousri_2000
الاحصائية ممكن تكون مظبوطة بس دول المشاهدين اللي بيدخلوا يتفرجوا علي البهلوان عكوشة ويتفوا عليه
ههههههههههههههههههههههه
amira87
الراجل دا جاب فيديو واحد بيزبح شخص وقال انه الاخوان المسلمين بيدبحوا الناس وطبعا الناس الغلابيه اللى مش مطلعين بيصدقوا وفعلا كل اكاذيبه بيصدقوها لانهم بسطاء جدا واسلوبه هما بيحبوه بس الفيديو دا كان فى بلاد الرافدين لجاسوس تم قتله بسبب تهمه التجسس ودا منتشر جدا ع النت واللى هيبحث هيتأكد..........بس سؤال اين الضمير الرقابى لان مش هقول اين الضمير الاعلامى علشان الشخص دا لا يملك ضمير اساسا بس الرقابه فين ولا هو اخد الok انه يعمل اى شئ سواء كذب او تلفيق او اى حاجه بس علشان يشوه صورا الاسلاميين والاخوان قبل الانتخابات ويحصل الفريق شفيق على اصوات الطبقه اللى بتشوف عكاشه؟؟؟!!!!
جدة مصرية
الراجل دا جاب فيديو واحد بيزبح شخص وقال انه الاخوان المسلمين بيدبحوا الناس وطبعا الناس الغلابيه اللى مش مطلعين بيصدقوا وفعلا كل اكاذيبه بيصدقوها لانهم بسطاء جدا واسلوبه هما بيحبوه بس الفيديو دا كان فى بلاد الرافدين لجاسوس تم قتله بسبب تهمه التجسس ودا منتشر جدا ع النت واللى هيبحث هيتأكد..........بس سؤال اين الضمير الرقابى لان مش هقول اين الضمير الاعلامى علشان الشخص دا لا يملك ضمير اساسا بس الرقابه فين ولا هو اخد الok انه يعمل اى شئ سواء كذب او تلفيق او اى حاجه بس علشان يشوه صورا الاسلاميين والاخوان قبل الانتخابات ويحصل الفريق شفيق على اصوات الطبقه اللى بتشوف عكاشه؟؟؟!!!!
كان فيديو صعب جدا

وبصرف النظر عن اختلافات وجهات النظر باختيار الرئيس

ولكن الاخوان مش كده خالص زى ما وصفهم عكاشة

دول ناس مثقفين ومتحضرين وليسوا مصاصين دماء

وناس راقيين ومنظمين والعيب مش على الرقابة

ولكن كان من المفروض الاخوان يقدموا بلاغ ضده

ولقد صرح عكاشة بانه سيهرب الى المانيا فى حالة اذا حصل دكتور مرسى على الرئاسة

اذن فهو جبان
مجده
لم يبقي امامنا غير الاخوان ولو وجدنا افضل منهم لن نتأخر عن تقديم العون لهم ومساندتهم هذا هو خيارنا الوحيد
وائل النجم
ده واحد معتوه وعضو ف الحزب الوطنى ومحروق على عضوية مجلس الشعب اللى إنحل بالثورة بعد ماصدق نجح ودخل مجلس الشعب بالتزوير ولسه ياعينى هيبتدى يظبط المصالح قامت الثورة فأخد على قفاه مع باقى الفلول وإتكرش وإتهرش ونفسه يرجع حد من النظام عشان يرجع للفساد والقرف اللى كان عايش فيه ..
عبد الرحمن 2011
ههههههههههههههههههههههههههههههه
اشمعن فلنكات السكه الحديد يا عكاشه ؟؟؟؟؟؟؟ ربنا يخيبك
لى لى زيزو
حسبى الله ونعم الوكيل فى اللى عايز يعمل غسيل مخ للمصرين فعلا الشعب المصرى طيب كله توديه وكلمه تجيببه
دودو مون
بصراحة انا مصدقاه ان عدد المشاهدين بقي 54 مليون هو فيه قناة بتزيه برامج كوميدية احلي من كده خلاص نايل كوميدي وموجة مبقلهاش اي لازمة جنب توفيع عكاشة
%u0632%u0627%u0626%u0631
يعنى هو للحزب الوطنى يحكم وياخد كل حاجه للاخوان يحكمو وياخدو كل حاجه الي تشوفوه انتم يا جماعه
%u0632%u0627%u0626%u0631
منافق مايستحي المفروض اهله يمنعوه من الهبل عيب نفافق عبيط وتضارب وتقلب فعلا رويبضه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو.... شاهد توفيق عكاشة يهدد حمدين صباحى على الهواء بفضحة كبيرة ....ويكشف حقائق ..شاهد التفاصيل؟؟
بالفيديو توفيق عكاشة يفضح أحمد شفيق فضيحة بجلاجل ..فيديو القرن...مش هتبطل ضحك
شاهد : احمد شفيق يحرج توفيق عكاشة , هو فاضل كتير عايز امشي