نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ننفرد بنشر فيديو للحظة القبض علي عضو البرلمان السلفي مع فتاة عارية في وضع مخل بالاداب بداخل سيارتة

نحاول جاهدين كشف واظهار الحقيقة كاملة حيث نضع بايديكم الاراء والادلة ونترككم لاختيار الصواب حيث خرج لنا الاعلامي وائل الابراشي في برنامجة الحقيقة والذي يذاع علي قناة دريم الفضائية بفيديو لتسجيل صوتي للنائب السلفي علي ونيس اثناء القبض علية وهو في وضع مخل بالاداب مع فتاة عارية بداخل سيارتة حيث جائت تفاصيل القبض علية في الموضوع القادم

نائب البرلمان السلفي ينفي ضبطة مع فتاة كلية التربية عارية في وضع مخل بالاداب....وننشر مبرراتة ودفاعة

http://misrstars.com/vb/showthread.php?t=412149
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واترك لكم التعليق بعد سماع الفيديو وكما تعودنا في منتدي نجوم مصرية ان ننشر رد الشيخ السلفي البرلماني علي ونيس في الفيديو القادم والذي ينفي فية تمام ما حدث ويؤكد الترتيب للوقيعة بة وبحزب النور السلفي باكملة شاهد الفيديو

انتظر تعليقاتكم .......................

المقال "ننفرد بنشر فيديو للحظة القبض علي عضو البرلمان السلفي مع فتاة عارية في وضع مخل بالاداب بداخل سيارتة" نشر بواسطة: بتاريخ:
د.عصام
مره بنت اخته وهيا تقول كان هيتزوجنى فيه تخبط فى الكلام وربنا يظهر الحق ان شاء الله
ISLAMAZ
أنا الحقيقة مش شايف أى حاجة فى الفيديو ده
لا الشيخ ظاهر ولا البنت ظاهرة
انما بس مجرد كلام و حوارات و جدل المفروض انه يخصهم
بدون أى (صورة)
زهير ابراهيم
مره بنت اخته وهيا تقول كان هيتزوجنى فيه تخبط فى الكلام وربنا يظهر الحق ان شاء الله
ههههههههههههههههههههههههههههههه
انت بتجامل ليه بس يا دكتور
ماهي باينه ومش جديده
ISLAMAZ
ماهي باينه ومش جديده

هههههههههههه
فرحان انت أوى يا زهير
حتى لو مش (باينة)
عبد الرحمن 2011
هههههههههههه
فرحان انت أوى يا زهير
حتى لو مش (باينة)

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دا انا شايف الابتسامه مرسومه على وجهه وسامع صوت الضحكه بتاعته عبر البحار والمحيطات

الخطير جدا
ياااااااااااااااااااااااااااااااااه

شوهتو صورة المسلمين والاسلام ياشيوخ القرن الحادي والعشرين

والله انا حزين جدا ومش مصدق اللي بيحصل دا

واحد مناخيره وبعدين اشاعات مع سما المصري
ودلوقتي جايبها في عربيه وعريانه

معندوش شقه ياخدها فيها مثلا

حسبي الله ونعم الوكيل
عبد الرحمن 2011

حسبي الله ونعم الوكيل

ما تستعجلش في الحكم يا اخي الخطير . انت قولت كلمه حلوه جدا ما عندوش شقة ياخدها فيها
يعني الموضوع مستبعد وننتظر الحقيقه وبعد كده نقول حسبي الله ونعم الوكيل فيه مليون مره
زهير ابراهيم
هههههههههههه
فرحان انت أوى يا زهير
حتى لو مش (باينة)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
كل ده وبرضو مش باينه
مصطفى سجود
هل شيخ له شتة ورنة يقف على قارعة الطريق يمارس الزنا ، ياأخي والله لو واحد عادي وربما سكير يستحي ان يتبول على قارعة الطريق العمومي فما بالك شيخ هذا ما لا ينطلي إلا على الاغبياء السذج
اخي كن مدافعا ولو مخطئ افضل لك بأن تكون مروج للافك لان الله وحده يعلم الحقيقة وابطال الحادثة يسألون لا محالة لا تكن ممن يسألهم الله يوم تكون وحدك احذر الامر خطير وليس بالهين ، احذر فالموت عند ذبابة انفك .
اخوكم من صحراء الجزائر
%u0632%u0627%u0626%u0631
السيد وكيل المجلس بيقولك اتحققنا انها بنت اخته وكان بيجيب لها متطلبات الجهاز والبنت فى الفيديو بتقول ماكتبناش الكتاب والشيخ هيتزوجنى بالذمه مش كدب وفضايح
ابو حذيفة
اولا لم يظهر في الغيديو لا الشيخ ولا البنت واللي يقرأ العنوان يظن انه سيري الواقعة ولكن للاسف لم يحدث وتركنا فرصة لكل حاقد ان يبث سمومه بالباطل وهذا ليس من اخلاق الاسلام الذي صان الاعراض حتي لا تتجرأ عليه الكلاب الضالة فعلينا ان نراجع انفسنا وما يثار حول شيخ فاضل قد يثار حول احدنا في يوم من الايام --- وشكرا ----
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللهم قنا الفتن ماظهر منها وما بطن
%u0632%u0627%u0626%u0631
كلكم يا شعب مصر مش عارفين ومتوقعين انها تلفيقه من الحكومه وربنا هتفضلوا طول عمرك مش عارفين غير الرغى والكلام الكتير على الفاضي اشمعنى ده علقتوا وعجبكوا اوى نسيتم مين هو احمد شفيق اسال عليه غاده عبد الرازاق وهى تقولك مين هو شفيق اسال عليها مضافات الطيران وهما يقولوا مين هو شفيق اسال عليه جمال وعلاء ومبارك وهما يقول مين هما كلهم يا ناسي حسبي الله عليكم وعلى كل ظالم
ابوكنى
انا ماشفتش حاجة ولاسامع حاجة وفين على ونيس فى الفديو
كل اللى ظاهر كلمة موقع المسيحى اليوم
كل المطلوب تشويه صورة المسلمين
حسبى الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
اتقوا الله ولا تظلموا الناس وتتهموهم بالباطل القصة كلها مفبركة للأساءة الي الأخوان المسلمين والأسلام بصفة عامة والداخلية لازالت تستخدم نفس الأساليب القذرة في إتهام الناس بالباطل وأكبر دليل علي الفبركةأنهم يصورون فيديو فهل وصلت الداخلية لهذا المستوي الرفيع من الدقة بحيث أنها تصور الجريمة صوت وصورة ...... أشك لأنهم تربوا في أحضان الفساد والرشوة وأستغلال السلطة والطاعة العمياء لحسني المخلوع وزبانيته...
%u0632%u0627%u0626%u0631
فين وش على ونيس و فين الفتاه و هما فى وضع مخل
وبعدين انتوا لو بتفكروا ازاى تخدوا دليل من موقع مسيحى حر على شيخ سلفى
انا لا ابرئه او ادينه و لكن لا ارى فى الفيديو اى اثبات
%u0632%u0627%u0626%u0631
(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ)
صدق الله العظيم
mrmoha

حسبي الله ونعم الوكيل
هو إنتا شوفت حاجه ؟؟؟ عدم وضوح يدل على إن العملية مفبركه ومقصودة وطبعاً القنوات السافلة مش هتتردد إنها تنشر فيديو معاق زى ده .
mrmoha
ماهي باينه ومش جديده
الشيعة والروافض والخوارج وكل أعداء الإسلام لم يستطيعوا الطعن فى كتاب الله وسنة نبيه صلى الله عليه وسلم لكن كان سبيلهم الوحيد هو تشويه صورة الرموز الدينية وطبعاً الحكاية دى بدأت بصحابة النبى رضى الله عنهم ومستمرة على الشيوخ والعلماء الحاليين وهذا ما تفعله أنت فلا تتدعى أنك مسلم محب لدين الله لإنك فى الحقيقة تشارك اليهود وأعداء الدين فى الطعن فى الإسلام بصورة مباشرة أو غير مباشرة .
د.عصام
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
كل ده وبرضو مش باينه
دايما بتبدا بموش باينه ...............................................
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللهم عليك بكل من أراد تشويه صورة الإسلام و المسلمين .. اللهم إحصرهم عددا و أقتلهم مددا ولا تبقى منهم أحدا .. اللهم آمين
زهير ابراهيم
"لإنك فى الحقيقة تشارك اليهود وأعداء الدين فى الطعن فى الإسلام بصورة مباشرة أو غير مباشرة . "
قطع الله لسانك واخرس صوتك وشل قلمك من الكتابه
من انت لكي تحدد من انا وما اعتنق
لعنك الله و لاتنسى ستحاسب يوم يكون الحساب
يا من يدعي دين انت بعيدا عنه وعن اخلاقه وقيمه
يا اخي والله العظيم حسستني باشمئزاز من المنتدى ده الي يحوي اعضاء زيك
%u062F%u064A%u0646%u0627
ان كانت حقيقة ربنا يسترها وان كان باطلا ما يدعون فربنا يسحق من ادعو بالقول الزور والبهتان
د.عصام
الخائن دائما يتهم غيره بالخيانه دى مقوله معروفه لدى الكثير
%u0632%u0627%u0626%u0631
هذا كله ملفق للاجهاض على الثورة و اهلها و خاصة الاخوان و السلفيين
mrmoha
"لإنك فى الحقيقة تشارك اليهود وأعداء الدين فى الطعن فى الإسلام بصورة مباشرة أو غير مباشرة . "
قطع الله لسانك واخرس صوتك وشل قلمك من الكتابه
من انت لكي تحدد من انا وما اعتنق
لعنك الله و لاتنسى ستحاسب يوم يكون الحساب
يا من يدعي دين انت بعيدا عنه وعن اخلاقه وقيمه
يا اخي والله العظيم حسستني باشمئزاز من المنتدى ده الي يحوي اعضاء زيك
من منا بعيداً عن الدين قيماً وأخلاقاً وإنتا مش راحم أى حد يتكلم باسم الدين لا من قريب ولا من بعيد . تقدر تقولى مش بعيده عن مين ؟؟؟؟ قصدك الإسلاميين طبعاً يا منافق , أعوذ بالله من أمثالك .

الشيعة والروافض والخوارج وكل أعداء الإسلام لم يستطيعوا الطعن فى كتاب الله وسنة نبيه صلى الله عليه وسلم لكن كان سبيلهم الوحيد هو تشويه صورة الرموز الدينية وطبعاً الحكاية دى بدأت بصحابة النبى رضى الله عنهم ومستمرة على الشيوخ والعلماء الحاليين وهذا ما تفعله أنت فلا تتدعى أنك مسلم محب لدين الله لإنك فى الحقيقة تشارك اليهود وأعداء الدين فى الطعن فى الإسلام بصورة مباشرة أو غير مباشرة .
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحق أبلج والباطل لجلج ...
يا جماعة هذا فيديو لكى يسيىء لسمعة الإسلام وليس المسلمين من قبل هؤلاء اللبراليين والعلمانيين .
انظروا عندما شاهدوا عمرو حمزاوى عضو مجلس الشعب هو والممثلة بسمة مع بعض لم يفعلوا أى شيىء وقالوا هذه حرية هذه ديمقراطية هذه مهلبية ( سبحان الله ) يريدون أن يطفئوا نور الله بأفواههم والله متم نورة ولو كره الكافرون .
%u062C%u0645%u0649
الله يلعن الانتخابت اليخلت الناس تنهش فى اعراض الشرفاء انا حزين جدا انة تواطء الشرطة مع شفيق يوصل لدرجة دى
%u0632%u0627%u0626%u0631
يعنى لو عنده شقه كان الفعل بقى حلال

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ننفرد بنشر اقوال القوة التي ضبطت نائب البرلمان السلفي والفتاة الجامعية نسرين في وضع مخل بالاداب
نائب البرلمان السلفي ينفي ضبطة مع فتاة كلية التربية عارية في وضع مخل بالاداب....وننشر مبرراتة ودفاعة
ننفرد بنشر وثيقة إسلام مارينا زكى فتاة الإسماعيلية