نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ننفرد بنشر فيديو للحظة القبض علي عضو البرلمان السلفي مع فتاة عارية في وضع مخل بالاداب بداخل سيارتة

توضيح .أن الفيديو لم تتضح به أى فعل فاضح أو شىء يسىء للنائب.
وأدا كان اللى نشر الفيديو هو موقع (المسيحى اليوم).
لك من الله ما تستحق على نشر الأكاديب.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وبفكرك بالحقيقة لو كنت ناسى القسيس اللى نشرت فاضيحة المصرى اليوم.

المقال "ننفرد بنشر فيديو للحظة القبض علي عضو البرلمان السلفي مع فتاة عارية في وضع مخل بالاداب بداخل سيارتة" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0635%u0644%u0627%u0645
طيب ايه اللى دخل شفيق فى التعليقات وبطالب الناس يتقوا الله ،،، طيب اتقى الله انت الاول حتى لا ينطبق عليك القول " يقولون مالا يفعلون "
%u0632%u0627%u0626%u0631
من يبحث عن الحقيقه وهي صادره من موقع عدائي للأسلام وايضا هذا الخبيث وائل الابراشي الذي يدعي انه يقدم الحقيقه وجل مايقدمه خالي من اي حقائق وعودو الي قضايا كثير ه اثارها وخاصة ماتتعلق بالاسلاميين . وهذا ان دل يدل علي انه موجه وبالريموت بلااخلاق للهجوم علي كل ماهو اسلامي . فالاعلامي المحترم والصادق الذي يتحري الصدق والحقيقه قبل اذاعة اي خبر . والحقيقه ايها الابراشي اننا لم نري في الفديو شئ يدين الرجل وانا هنا لاادافع عن الرجل بل ادافع عن الموضوعيه في الاعلام لأنه اخطر وسيله لتهديد السلم الوطني وهذا الابراشي لايخفي علي الكثير انه وسيله خبيثه من هذه الوسائل . فانتبهو يااخواني لاتنجرفو وراء الاكاذيب الاعلاميه المضلله . حفظ الله مصرنا من هؤلاء الشياطين
%u0632%u0627%u0626%u0631
المسيحي اليوم والمسيحي امبارح والمسيحي بكره ايه الجديد " ولن ترضى "
روميو
على فكره الصوت ملوش علاقه بالفيديو

واضح وضوح الشمس انها متركبه و ملفق وحسبي الله ونعم الوكيل في صاحب هذه الاكذوبه
%u0632%u0627%u0626%u0631
أرجو من العضو الذي كتب العنوان أن يداري حقده على الاسلام وأهله ولا يكتب شيء يدل على اتهام أحد حتى تثبت القضية عليه فالمتهم بريء حتى تثبت براءته

لأنه بارديس قال في العنوان أن الفتاه كانت (( عارية )) زي ما يكون كان معاهم وشافها مع ان الظابط يقول كانت منتقبة
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا اله الا الله اللى بيقول هو مش عنده شقة يروح فيها
يروح شقته ازاى عشان تمسكه مراته ههههههههههههه
وبعدين وهو ليه يحط نفسه فى شبهات
انتم تايه عنكم الاخوان وعمايلهم
ده اكثر الزواج عندهم الوهابية اللى تقوله اهب لكم نفسى وليه ميكنش عمل كدة نسيتم حكاية اللى فى القرآن اللى كان بتحكى عن احد عباد الله اللى زنى بجارته وحملت منه وقتلها
وفى الآخر عبد الشيطان ومات كافر
%u0632%u0627%u0626%u0631
إتقوا الله في ما تقولون وما تعرضون وكما قال المولي سبحانه وتعالي " يا أيها الذين آمنوا إن جائكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا علي ما فعلتم نادمين " صدق الله العظيم وكما قال بعض الأخوة أن هذا الفيديو لا يظهر به أي شيء وإياكم و الخوض في أعراض الناس
احمد ركابي الرشيدي
حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل
عبد الرحمن 2011

الحمد لله على السلامه انت فين يا ريس

الثورة بنت الذينا مستمرة
ما شاء الله ع طول طالما ان الموضوع يخص احد السلفين وضده بقى دليل اثبات قوي جدااااااااا
اما ابطال موقعة الجمل ووتزوير الانتخابات عيني عينك وقتل المتظاهرين ومحو ادلتة وتلفيق ورق فوتو شوب عن ام الشيخ ابو اسماعيل وسرقات علاء وحمال ومبارك ومراته سوزان وكلبهم شفشق تردوا اتقوا الله فين الدليل والقضاء عادل ونرضى بحكم القضاء النزيه (المنبطح بتاع قضية التمويل وبراءات مساعدي العدلي)حسبنا الله ونعم الوكيل فيكم كل من يتهم الاسلامين والله اعلم عنده مشكلة مع الدين الاسلامي وليس مع الاشخاص المسلمين لانه يتهم بربع بل بلا دليل الفديو واضح انه لا يدل ع اي حادث والصوت غير واضح لمين اصلا وبعدين عضو مجلس شعب معندوش اي مكان مستتر يقدر يمارس فيه ر\يلتة وكلي ثقة بانه برئ ولكن كلاب الدخلية والتلفيق وترك البلد فوضى يا اخي روح شوف اكتر من الكلام ده كل يوم في وضح النهار امام اعين الناس في حديفة الحيوان وع كوبري الجامعة وقرب مديرية امن الجيزة فين نخوتهم في منع حاجات زي كده دول والاعلام المصري بيشجعوا كده اوي ولا هو ضرب عشان تغطوا تزور نجاح احمد شفشق اللي عنده مشاكل ايام مكان سواق ع الطيارات و----- بلاش لانها اعراض مضيفات ومفيش دليل بصراحة ولازم المسلم العادي لا يتكلم في اعراض الناس عشان ده ميدخلوش في قوله تعالى (ان الذين يحبون ان تشيع الغاحشة في الذين امنوا لهم عذاب شديد في الحياه الدنيا والاخرة)
احمد ركابي الرشيدي

الحمد لله على السلامه انت فين يا ريس

الله يسلمك يا استاذ عبد الرحمن من كل ردي وظلم
كنت معتقل بعيد عنك لمدة شهر ظلم بتهمة السب والقذف ولن احلف بل كل ايلي فاكره اني كنت ببلغ عن الالفاظ النابية التي كانت تكتب في التعليقات وفي البلاغ كنت اقول للمشرف اليست تلك الفاظ نابية فجزاه الله قام باصدار امر باعتقالي شهر
يظهر الثورة دي كده وكده ولسه الظلم في كل مكان
لذا قررت الا اعلق علي اي خبر
د.عصام
حمد الله على السلامه يا اخ ركابى
الشاطر حسن
والله يا جماعة الخير الفيديو لا يعد دليل أصلاً ولا يوجد به أصلاً صورة وكلها كلام ممكن أي حد يعمله ولا يدل أبدا على شخص النائب وهو عندي مبرأ إن شاء الله وأحسبه على الخير وإن فعل فعلا عصمة لبشر ويجب أن يعاقب عقاباً رادعاً
احمد ركابي الرشيدي
حمد الله على السلامه يا اخ ركابى
الله يسلمك يا دكتور عصام

كنت معتقل لشهر في معتقل الاخوان مش عارف قلت ايه اتهموني بالسب والقذف وللان خايف اكتب اي كلمة
عشان مش عارف اي الكلمات ايلي اعتقلت عليها ؟ نفسي اعرف فعلا الظلم طعمه مر
ISLAMAZ
لا اله الا الله اللى بيقول هو مش عنده شقة يروح فيها
يروح شقته ازاى عشان تمسكه مراته ههههههههههههه
وبعدين وهو ليه يحط نفسه فى شبهات
انتم تايه عنكم الاخوان وعمايلهم
ده اكثر الزواج عندهم الوهابية اللى تقوله اهب لكم نفسى وليه ميكنش عمل كدة نسيتم حكاية اللى فى القرآن اللى كان بتحكى عن احد عباد الله اللى زنى بجارته وحملت منه وقتلها
وفى الآخر عبد الشيطان ومات كافر

أيه يا عم الحاج
العجن اللى انت عاجنه ده
مدخل الشقة فى الاخوان فى الوهابية
و أخره المتمة بتحكى قصة سمعتها من خالتك و بتقول عليها من القرآن!!!!!!!!
احمد ركابي الرشيدي
أيه يا عم الحاج
العجن اللى انت عاجنه ده
عشان تعرف بس ميدان التحرير سيح عقل الشباب

اكيد الراجل ده بيقف في التحرير كتير والشمس ضربت دماغه دخل الاخوان في السلفيه في الوهابية وطبعا هو مش قاصد كل ايلي هام عنده ان التيار الاسلامي ارهبه وعمله فوبيا وهو معذور
شباب اتولد في ثقافة فاروق حسني التي نشرت فكر الالحاد في البلاد عيني عينك ولا سلفي ولا اخواني طلب قضية له
عبد الرحمن 2011
أيه يا عم الحاج
العجن اللى انت عاجنه ده

هههههههههههههههههههههههه احسن حاجه سمك لبن تمرهندي وكله بيفك عن نفسه وخلاص
بس كويس اني شوفت مشاركتك انا عمري ما سمعت عن قصه في القرأن بالشكل دا هههههه.
احتمال اخونا حصل عنده خلط ما بين القرأن والتوراه ويقصد قصة كوكب الزهره .

د.عصام

اكيد الراجل ده بيقف في التحرير كتير والشمس ضربت دماغه دخل الاخوان في السلفيه في الوهابية وطبعا هو مش قاصد كل ايلي هام عنده ان التيار الاسلامي ارهبه وعمله فوبيا وهو معذور
شباب اتولد في ثقافة فاروق حسني التي نشرت فكر الالحاد في البلاد عيني عينك ولا سلفي ولا اخواني طلب قضية له
ايه اللى دخل التحرير فى الموضوع اخ ركابى ؟ ميدان التحرير اطهر وانقى مكان فى مصر بالرغم من التجاوزات اللى ممكن تكون حصلت فيه
عبد الله ابو احمد
لا تقولوا اى اتهام قبل التاكد
فكلامكم سوف تحاسبون عليه
ISLAMAZ

لا دى مش الوقفة فى ميدان التحرير
ده واضح جدا انه من مدمنى (قناة الفراعين)!!!!!

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ننفرد بنشر اقوال القوة التي ضبطت نائب البرلمان السلفي والفتاة الجامعية نسرين في وضع مخل بالاداب
نائب البرلمان السلفي ينفي ضبطة مع فتاة كلية التربية عارية في وضع مخل بالاداب....وننشر مبرراتة ودفاعة
ننفرد بنشر وثيقة إسلام مارينا زكى فتاة الإسماعيلية