نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صورة تسرب امتحان اللغة العربية اثناء الامتحان على موقع تويتر

فى كارثة بالفعل وفضيحة جديدة تضاف الى حكومة الجنزورى اليوم كان امتحان اللغة العربية للصف الثالث الثانوى والطبيعى اننا بعد الثورة يكون فى نظام ولا نرى الغش الى كنا بنشوفة فى السنوات الماضية ولكن الواضح ان الامر يزداد سوء لان الغش الان اصبح ليس بالطرق التقليدية بل باستخدام احدث الطرق فى عالم الاتصالات اليوم اجابات أسئلة الأدب و النحو و البلاغه اتسربت على تويتر أثناء الامتحان!! وهذة هى الطريقة حتى لا يعتقد البعض اننا بنقول كلام وخلاص

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ركزوا معايا في هاش تاج معمول على تويتر حد عنده فولورز كتير صور الاسئله و رفعها ببلاك بيري و ناس معندهاش مسئوليه جابت الاجابات و رفعتها و اي حد هيدخل ع الهاش تاج دا من موبايل هيجيب الاجابات . ويبقى السؤال المحير هو ازاى الى واقف على اللجنة يسمح بدخول الموبيلات اصلا مش دة ممنوع ولا خلاص احنا فى فوضى ؟ .

والان مع امتحان اللغة العربية اليوم

واخيرا دة اهداء منى لمنظومة التعليم الفاسدة

المقال "صورة تسرب امتحان اللغة العربية اثناء الامتحان على موقع تويتر" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن

ثانكس

جامد اوى التعليق دة يا ايتن وبجد هو الانسب للخبر دة
اجتماعى اخر حاجه
جامد اوى يا ايتن التعليق دة وهو الانسب على الخبر المؤسف دة
ايتن
ايتن
الى عندهم امتحان بكرة يقوموا يذاكروا بقى ومحدش يعتمد على البلاك بيرى لان بكرة هيتقفش :d :d
اجتماعى اخر حاجه
الى عندهم امتحان بكرة يقوموا يذاكروا بقى ومحدش يعتمد على البلاك بيرى لان بكرة هيتقفش :d :d
احنا خلاص يا ايتن فضحنا الدنيا دة بكرة هيكسروا الموبيلات قبل دخول اللجنة هههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل صحيح الامتحان اتسرب ولا فرقعة اعلامية
اجتماعى اخر حاجه
هو تسريب بعض الاسئلة على تويتر متقدرش تقول انة تسريب عام يعنى اللعبة مش مفضوحة اوى زى قبل الثورة ولكن طبعا الاهمال فى بعض اللجان دى جريمة فى حد ذاتها
منار الزائرة :)
انا المراقبة مرة قعدت جنبى على Disk وراحت فى سابع نومه
ايتن
احنا جيل البلاك بيرى .. المجد للمسطره والحيطه ههههههههه

وزير التعليم : هنراعى فى التصحيح الطالب اللى مش معاة بلاك بيرى :d

لفشيق : فاعل مضروب بالجزمة ومجزوم وعلامة جزمة ولاد الجزمه

بعد نتيجة الـ ثانوية العامة هنسمع جملة "والله انا كنت ناوي على هندسة بس البلاك بيري فصل شحن :d

في واحد طلع البلاك بيري علي انه اله حاسبه في الامتحان و غش عادي

طيب سيبكوا من ان البلاك بيري مايبنش اله حاسبه .. هيحسب ايــــــــــه و هو في امتحان عربي ؟!! :d

عابوكو اساتذة اغبيا :@ :@

احلى حاجه النهارده فى الامتحان كان كل الناس فاتحه الفيس والتويتر الحياه كانت زبادى ف الخلاط :
منار الزائرة :)
بعد نتيجة الـ ثانوية العامة هنسمع جملة "والله انا كنت ناوي على هندسة بس البلاك بيري فصل شحن :d

اللى ناوى على كليه قمة يجيب معاه 2 بلاك بيرى واحد احتياطى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موقع كلية اللغة العربية بنين جامعة الازهر - الموقع الالكتروني لكلية اللغة العربية بنين القاهرة
بالصور : تسرب امتحان اللغة الانجليزية الصف الثالث الثانوي , والوزارة تعترف
عاجل : تسرب اسئلة امتحان اللغة العربية بعد بدء اللجنة فى نجع حمادى