نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ابوحامد يدعو الى حل جميع الجماعات الدينية في مصر لأنها خطر على الأمن القومي

اصبح النائب السابق فى مجلس الشعب محمد ابو حامد عاشق لكل مايثير الجدل فبعد الجدل الكثير الذى اثير عليه بعد التغيير المفاجىء والكبير فى توجهه السياسه والشك الكبير فى موقفه من الثوره بعد ان قام بتأييد الفريق احمد شفيق فى جوله الاعاده ضد الرئيس محمد مرسى ومشاركته فى اعتصامات مدينه نصر امام المنصه والتى كانت للفلول واعضاء الحزب الوطنى المنحل وذلك بعد ان كان يقف فى مجلس الشعب ويهتف ضد حكم العسكر لكن تغيرت مواقفه بعد ذلك وكان مؤيد كبير لحل البرلمان
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اما اليوم فدعا ابو حامد على موقع التواصل الاجتماعى تويتر وعلى حسابه الشخصى الى حل الجماعات الاسلاميه حيث قال :يجب العمل على حل جميع الجماعات الدينية في مصر لأنها خطر على الأمن القومي المصري و من رحمها يخرج جميع الحركات الإرهابية

المقال "ابوحامد يدعو الى حل جميع الجماعات الدينية في مصر لأنها خطر على الأمن القومي" نشر بواسطة: بتاريخ:
haroon
هو فاكر نفسة حدق و انة حسبها صح فاختار صف الفريق والمجلس العسكرى .. اتقلبت الكفة علية .. فبقي يهرتل ب اللى انتم شايفنها دى .. دا حتة عيل سيس لا لة مبدا ولا موقف اهو عاوز يظهر في وخلاص .. هو بتقلبة دا .. حرق ورقتة ونزل من نظر ناس كتير
كامل شرف
بصراحه انا لا ارى مبرر لكل هذا الكره من قبل محمد ابوحامد للاخوان والسلفيين
محمد ابو حامد منذ دخوله البرلمان كل هدفه تشويه مجلس الشعب بدون سبب واضح
انا اعتقد انه مذبذب وغير مستقر نفسيا
%u0632%u0627%u0626%u0631
اريد ان اسأل هذا الذي عامل حله فاهم شو معنى خطر على الامن القومي المصري
زهير ابراهيم
الراجل ده بتداء كويس
وما فاز بانتخبات مجلس الشعب دماغه تلوحت وبقى يخرطف
ومش فاهم لا اللي بيقولو ولا اللي بعملو
من ناحيه يقول الكلام ده ومن ناحيه يشارك سمير جعجع اكبر ارهابي بلبنان واكبر عنصري فيها باحتفالتهم لتاسيس جبهه قتلت الكثير من اللينانين والكثير من الفلسطني وشارك باغتيال رئيس وزراء لبنان
واكبر صديق لاسرائيل بلبنان
يعني مختصر اللي بقى صديقه انسان زي ده تتوقعوا منه ايه
الحاجه الوحيده اللي انا معاه هو فك التنظيمات الدينيه
مش لانها تخلق الارهاب
ولكن لكي لاتخلط السياسة بالدين فقط
الارهاب بكل الاحوال موجود ويكبر يوم بعد يوم بوجود التنظيمات الاسلاميه او من غيره

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الشيخ محمود شعبان يدعو على كل من يريد سوء بمصر ويشبه محمد ابوحامد بعبدالله بن ابى بن سلول مصر
التليفزيون الإسرائيلى: الجماعات الارهابية فى سيناء تهدد بتنفيذ عمليات ارهابية كبيرة ضد مقرات الأمن المصرى
مواعيد عرض جميع البرامج الدينية على جميع القنوات الفضائية رمضان 2012
عاجل: توفيق عكاشة (الفل)يدعو الى عدم انتخاب الاحزاب الدينية