نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسماء محفوظ تقوم بتصوير فيديو تقول فيه كلام خطير "شاهد بنفسك"

تعتبر الناشطة السياسية اسماء محفوظ من الاسماء التي لمعت مؤخرا وخصوصا بعد ثورة الخامس والعشرين من يناير وعرفت بارائها المهاجمة دائما للمجلس العسكري.
وبعد ان قامت المحكمة الدستورية في قرار تعسفي بالغاء قرار السيد الرئيس محمد مرسي منذ ساعات قليلة قامت اسماء محفوظ بعمل هذا الفيديو ونشرته على صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي الفيس بوك وتويتر والى حضراتكم الفيديو كاملا. الذي تؤكد فيه اسماء بان الثورة قد قامت وانتخبنا الرئيس ولكن للاسف الرئيس بدون اي صلاحيات.

اليكم الفيديو:

المقال "اسماء محفوظ تقوم بتصوير فيديو تقول فيه كلام خطير "شاهد بنفسك"" نشر بواسطة: بتاريخ:
زهير ابراهيم
للاسف كلامه في حقائق وفيه مغالطات
ومش ممكن تجتمع الحقائف ويا المغالطات لتفسير موقف خاطئ اصلا
هي عايزه ثوره دستوريه وده مش ممكن يحصل
تغير دستوري يا ثوري
NOURA 18
ينهاااااي ابيض !!!!

ايه يا بنتي ده !!!

انتي مختارة كل الكلام الي في راااء عشان تعذبينا !!!!!

وبعدين من ده الي لوحده !!! اليائيس مويسي لوحده !!!!! ينهار ابيض تاني !!

لا وايه .. عايزين نجبله صلحياته ... بتنين جنيه صلاحيات والنبي !

مش انتوا نفسكوا قلتوا مش عايزين الرئيس الي يجي يكون معاه صلحيات كاملة في اول الثورة

عشان ما يعملش الي عمله غيره ؟؟؟

ولا انتوا عيـــــــــــــال بقى بترجعوا في كلامكـــوا !

ولا عايزيــن تمشوها على كيفكـــوا !

%u0632%u0627%u0626%u0631
يشفي الكلاب ويضرك يا اسماء صلاحيات ايه يا هبله وهو في اول 10 ايام من حكمه بيلغي حكم الدستوريه العليا وبيرجع مجلس الهم امال لو اخدت صاحيات هيعمل ايه وبعدين احنا عايزينه كده يسافر يجيب فلوس من بره ويصلي الجمعه بس صعبه عليه دي مفيش اسهل من كده
%u0632%u0627%u0626%u0631
ان الفتنه نائمه لعن الله من ايقظها
ابوسيف 2011
دى واحدة مقضياها كلام ووش للناس على الفاضية والمليانة (بتمثل دور البطولة والقيادة) ومصدقة نفسها

للأسف نفتقد للقيادات الحكيمة اللى تخاف على مصلحة البلد والشعب واصبح من يتكلم هم الروبيضة

اللهم احفظ مصر وشرفاء مصر واكرمنا بما فيه الخير لنا
%u0645%u0646%u0629
طز فيكى يا اسماء يا سكرتيره وعملتى نفسكمناضله يعنى ندعم ضد المحكمه الدستورية وتصبح دوله بلا قانون هو بقاله عشر ايام وبيلغى حكم محكمه يبقى غير معترف باحكام القانو ن وتبقي دوله اخوانيه
كل اللى يتبع قرار مرسي اخوان وكل اللى في ميدان التحرير الاخوان المسلمين يعنى الميدان مش ميدان الثوار أصبح ميدان الاخوان
تتك وكسه يا لدغه يا معفنه
amira87
والله العظيم يا اسماء انا بتأسف لك انتى ونواره انى فى يوم غلطت فيكوا انا بجد اسفه ماكنتش فاهمه وانتوا من انضف شباب مصر وياريت الناس اللى لسه بتهنكوا وتشتمكوا تبقى زيكوا انتوا فعلا كلامكم صحيح 100% وفاهمين صح ربنا معاكوا ومع مرسى والاغلبيه العظمى للشعب هتأيد مرسى ومعاه لأخر الاخر كمان
amira87
انتى احسن منى ومن غيرى ومن ناس كتير قاعدين فى بيوتهم اكبر حاجه يعملوها شير وكومنت ولايك لكن انتوا نزلتوا فى عز الحر وتعبتوا واعتصمتوا واتمرمتوا ومع ذلك عندكوا اراده من حديد ومصممين للنهايه مهما كانت كميه الانتقادات والتشويه انتوا فعلا تاج على رؤسنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت وأمثالك خربتو البلد انا عايز اعرف انت دراستك ايه وتعرفى ايه فى السياسة وياريت تقولى لنا يعنى ايه نهدم القضاء وندوس على الأحكام الدستورية بالجزمة ونحنث فى قسم اليمين ان نحترم الدستور والقانون هل يستطيع اى فرد فى مصر بعد كده يطالب بحقه أظن هينضرب بالجزمة وهتنزل المليونية اللى فيها امثالك ميدان الاخوان للتأييد مش هى دى الدولة اللى انتى عايزاها بدون جيش يحميها وبدون قضاء منصف يعطى الحق لأصحابه فووووقى يابنت وافهمى ان دى مصر
ابوسيف 2011
انتى احسن منى ومن غيرى ومن ناس كتير قاعدين فى بيوتهم اكبر حاجه يعملوها شير وكومنت ولايك لكن انتوا نزلتوا فى عز الحر وتعبتوا واعتصمتوا واتمرمتوا ومع ذلك عندكوا اراده من حديد ومصممين للنهايه مهما كانت كميه الانتقادات والتشويه انتوا فعلا تاج على رؤسنا
انا عندى الناس تقعد فى بيوتها وتعمل شير وكومنت ولايك أحسن من اللى زى اسماء محفوظ ونوارة وعلاء عبد الفتاح .....واخرون_ اللى بيحاولو يعيشو دور النجومية على حساب مصالح الشعب والبلد

على فكرة انا مع الشباب لانى واحد منهم بس مع النوعية العاقلة المفكرة والمطورة لشئون بلدها ولست مع اللى مقضينها ظهور فى الاعلام وتلميع انفسهم بتلويث اذن الناس وبلا تقديم اى فائدة للبلد

اللهم احفظ مصر وشرفاء مصر واكرمنا بما فيه الخير لنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا نفسى اعرف انتى مع مين ضد مين ولا انتى فرحانة بنفسك ولا انتى عايزاها نار لمصلحة حد ولا مبدأ عدو عدوى يبقا حبيبى انا نفسى افهمك
%u0632%u0627%u0626%u0631
مش قالوا هتتجوز ونخلص من وشها العكر ...................... وبعدين الشقة اللى بتصورى فيها وفرشها جبتيهم منين ...... من مرتب بابا ....... ولا عين شمس كخه
عبد الكريم من الاردن
بكل بساطة الجماعة قاعدين بيلحقو نفسهم لان القطار قد فاتهم دون ان يحسو

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو : كيف تقوم بلصق ورق الحائط بنفسك
شاهد صور عقد قران الناشطة "اسماء محفوظ "الذى انقلب الى مظاهرة سياسية وارتفعت اصوات الشعارات " ثوار أحرار هنكمل المشوار"
صور اسماء محفوظ وخطيبها " الدكتور محمد " خطوبة اسماء محفوظ
فيديو : أسماء محفوظ قبل ثورة 25 يناير تقول أرفض المليونيات والنظام ليس بأكملة سىء .. لاتعليق !!
اسماء محفوظ تكشف عن رسالة لوالدها تقول سنقتلها ونخطف والدتها لو مالمتهاش