نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

إنجي حمدي بتشطف أبو حامد على الهواء(فيديو)

تداول النشطاء على الفيسبوك ذلك الحديث التى قامت به إنجى حمدى عضو المكتب السياسي بحركة شباب 6 إبريل مع معتز الدمرداش فى برنامج مصر الجديدة على قناة الحياة وذلك فى وجود النائب البرلمانى محمد أبو حامد حيث قالت إنجي خلال لقاءها في برنامج مصر الجديدة مع معتز الدمرداش مساء أمس أن هناك شخصيات كانوا محسوبين على المعارضة في البرلمان بأدائهم وتصريحاتهم ولكن أفعالهم أثبتت أنها معارض ولما معارضة تقول من كتر م أنا خايفة من الإخوان أترمي في حضن العسكر وأوافق على إلغاء اللجنة التأسيسية مع العلم أنها ستكون في صالح العسكر وأن المجلس العسكري بعد ذلك هو من سيشكل لجنة تأسيسية وأنها ستكون دولة عسكرية ومتخوفة من أغلبية الشعب إختارها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كما رد عليها أبو حامد قائلا أنه تقصده هو فقالت له كويس إنك عارف ده وحاسس بيه
وقد نشر النشطاء هذا الفيديو على الفيسبوك تحت إسم (إنجي حمدي بتشطف أبو حامض على الهواء)

المقال "إنجي حمدي بتشطف أبو حامد على الهواء(فيديو)" نشر بواسطة: بتاريخ:
subzero000
انا أفتكر أبو حامد ده أيام ما كان فى برنامج فى رمضان بييجى على قناة أقرأ سنة 2003 أسمه خيمة كنوز وكان فى فقره لأبو حامد وكان عامل مشروع ألف حافظ وحافظه للقران الكريم وكنت بحبه جدا وكان شخصيه جميله ومحبوبه بس مش عارف بقى ايه اللى حصله هل لسع ولا أتجن ولا أيه يالا ربنا يهديه
haroon
لا يا صب زيرو مش اتلسع ولا حاجة ... البنى ادم مش بيبان غير وقت الشدة ... افتكر حديث سيدنا عمرو ...
ما اكتر المنافقين وتجار الدين في زماننا .. وساعه الجد كلة بيبان على حقيقتة... ودا يثبتلك .. ان مش كل من ارتدى عباءة الدين فهو متدين وذو خلق .. ولكنة قد يكون على خلق وقد لا يكون .. فانا لا افتش في النوايا فعلمها عند الله .. انا احكم على الظاهر .. ان احسن الشخص الفعل .. شجعته .. وان اساء .. نهيتة .. بدون محاباه ولا كراهية ... بغض النظر عن كون مظهرهه يوحى بالتدين او بالفسوق .. فربما شخص يبدو للناس عدم التزامة ولكنة عند الله اقرب من شخص يظهر لك التدين وفي باطنة يرتع النفاق
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا الراجل دة ابو حامد مثال مجسد للنفاق شوية مع دول وبعده مع غيرهم ودلوقت مع معسكر الفشلة اعوذ بالله من امثاله
subzero000
لا يا صب زيرو مش اتلسع ولا حاجة ... البنى ادم مش بيبان غير وقت الشدة ... افتكر حديث سيدنا عمرو ...
ما اكتر المنافقين وتجار الدين في زماننا .. وساعه الجد كلة بيبان على حقيقتة... ودا يثبتلك .. ان مش كل من ارتدى عباءة الدين فهو متدين وذو خلق .. ولكنة قد يكون على خلق وقد لا يكون .. فانا لا افتش في النوايا فعلمها عند الله .. انا احكم على الظاهر .. ان احسن الشخص الفعل .. شجعته .. وان اساء .. نهيتة .. بدون محاباه ولا كراهية ... بغض النظر عن كون مظهرهه يوحى بالتدين او بالفسوق .. فربما شخص يبدو للناس عدم التزامة ولكنة عند الله اقرب من شخص يظهر لك التدين وفي باطنة يرتع النفاق
تمام صح ودى حاجه تزعل فعلا وزى ما قولت ربنا يهديه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو خالد عبدالله وممدوح حمزة الذى ينسحب من برنامج مصر الجديدة على الهواء من قناة الناس