نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محضر رسمى ضد رئيس الجمهوريه ووزير الدفاع

قام الناشط السياسى عبدالرحمن عز احد مؤسسى حركه 6 ابريل وهو إعلامي مصري ومقدم برنامج(الشعب يريد)ومراسل ومصور صحفي بعمل محضر ضد رئيس الجمهوريه السيد الرئيس محمد مرسى بصفته وشخصه والسيد اللواء عبدالفتاح السيسى بصفته وشخصه وذكر الناشط السياسى عبد الرحمن عز ان المحضر يتم عمله الان بقسم مصر الجديده وهو محضر 7401 باسم والدته لمنعها من دخول دارالإشارة لكونها منتقبة ومن لايعرف دار الااره هى دار للمناسبات تابعه للقوت المسلحه وفيها اجرائات متشدده منذ عهد المخلوع فكان لايدخلها من كان لها لحيه او كانت مرتديه نقاب فيجب على المتنقبه ان تكشف عن وجهها حتى يراها الامن وتناولت صفحات الفيس بوك هذا المحضر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

على ان الخطأ من المسؤل عن الدار وليس الخطأ من رئيس الجمهوريه ولا وزير الدفاع الجديد والبعض الاخر قال له انه تصرف رجولى منه والاخرين قال انه اخوانى اصلا وانه تم فصله من حركه 6 ابريل وانه لا يمثل الا نفسه

المقال "محضر رسمى ضد رئيس الجمهوريه ووزير الدفاع" نشر بواسطة: بتاريخ:
تدوينة قلم
عمرى ما دافعت ولا هدافع عن محمد مرسى
لكن المرة دى هقول أن دة الطبيعى , و بعيدا عن أن النقاب حاليا بقى موضة و رسمات العيون أنا مش هتكلم على كدة لأن عيب أتكلم على ست فاضلة و أم كبيرة و غصب عنى لازم أحترمها
لكن معلش أنا لو عندى فندق أو مكان خاص همنع دخول المنقبين برضة , لأن من السهل تخفى المجرمين وراء هذه الملابس و ياما حصلت جرايم قتل و سرقة و أغتصاب و خطف بسبب الملابس دى
و الأهم من دة كله أن النقاب مالوش علاقةبالإسلام بشئ
a_s1171111
عمرى ما دافعت ولا هدافع عن محمد مرسى
لكن المرة دى هقول أن دة الطبيعى , و بعيدا عن أن النقاب حاليا بقى موضة و رسمات العيون أنا مش هتكلم على كدة لأن عيب أتكلم على ست فاضلة و أم كبيرة و غصب عنى لازم أحترمها
لكن معلش أنا لو عندى فندق أو مكان خاص همنع دخول المنقبين برضة , لأن من السهل تخفى المجرمين وراء هذه الملابس و ياما حصلت جرايم قتل و سرقة و أغتصاب و خطف بسبب الملابس دى
و الأهم من دة كله أن النقاب مالوش علاقةبالإسلام بشئ

ياخى اولا بالنسبه للنقاب فالحل سهل ان وحده ست توقف هى وتشوف مش راجل وبس

ثانيا : انت بتقول لو عندك مفندق مثلا حتمنع المنقبات ده كانك بتقول حنمنع دخول العربيات مصر علشان فى ناس بتستعملها غلط
او حنمنع اجهزة الكمبيوتر علشان فى ناس بتستعملها غلط

وعين العقل مش بتقول كده طبعا

ثالثا : انت بتقول ان النقاب ملوش علاقه بالاسلام (مين قال كده ) جمهور اهل العلم قال ان النقاب وااااااااااااااااااااااااااااااجب وفى راى تانى بيقول انه مستحب
ومفيش اى عاااااااااااالم قال انه حرام جبت بقى كلامك ده منين ياخى

بعدين انت شايف التحرش الى فى الشارع خصوصا فى العيد النهرده امبارح واول امبارح
لو كانوا لبسين ع الاقل لبس الحجاب الشرعى (مش من فوق عمرو خالد ومن تحت عمرو دياب )
مكنش حصل كمية التحرش ده

اما بالنسه للبلاغ الى ضد الرئيس انا من مؤيدى الرئيس مرسي
لكن لما يغلط لازم اقله ياريس انت غلط وصلح غلطك بانك تحط ست تشوف الستات الى دخله بالنقاب
وائل عزام
كلة كلام والسلام
النقاب منظر فقط we shold علينا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم