نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كيف تصبح شخص محبوب

كيف تصبح شخص محبوب سؤال يتكرر كثير ولكن بلا اجابه او اجاباته خياليه شئ ما انا النهارده جايب لكم كم طريقه حلوه جدا تخليك محبوب عند الناس الطرق دى تخلى الناس تحب تتكلم معاك او تقعد معاك كتير اليك الطريقه الاولى ........
علشان تبقى محبوب او تستعمل الطرق الى انا هقولها لازم تفرق بين الى انت هتتعامل معاه ولد او بنت بيحب الهزار والنكت او بيحب الكوره والكلام ده وثانيا لازم الى مبتحبش تسمعه من الناس متتكملش فيه يعنى مثلا انت مبتحبش الانسان المتكبر او الى بيفضل طول الوقت يتكلم عن نفسه وانجازاته متعملش انت كمان كده متفضلش تتكلم عن نفسك وفى حاجه تانى خليك دايما مبتسم لان الابتسامه بدون سبب روعه فى الادب واضحكلها تضحكلك يعنى انا نفسى احب انت اكون دائماً مبتسم احب اتكلم مع الناس الدائماً تبتسم اشعر براحه عندما اتحدث معهم فى حاجه تانيه مثلا انت بتكلم واحد بيحب الكوره متكوش عن الشعر مثلا كلم كل واحد فى الحاجه الى بيحبها احكلمهم نكت وقصص مضحكه لاتكن كئيباً وخد منى شويه معلومات بحكم خبرتى *ـــ^ الولاد معظمهم بيحبوا الكوره والمصارعه وقصص الرعب فدائماً حاول تكلمهم فى الحجات دى وتناقش معم دائماً فيها اما البنات بقى ودى لعبتى البنات تحب القصص الرومانسيه والمضحكه والشعر وياسلام لو انت بقى بتعرف تألف قصص وشعر يبقى انت كده تمام و100% وانا الحمدلله بعرف اى حد عايز شعر ولا قصه انا موجود بيتهئيلى بعد شويه النصايح دى تقدر نخلى كل الولاد تحبك وتحب تقعد معاك وتقدر توقع اى بنت يامعلم بيتهيئلى انك دلوقتى بقيت محترف

المقال "كيف تصبح شخص محبوب" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
نصائح جميلة للشباب

شكرررررررااااااا كاكا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
متى تصبح حبيبا ومتى تصبح صديقا
ان تصبح مليونيرا فهذا امر سهل ولكن الصعب ان تصبح محبوب
ما هو شعورك و انت شخص محبوب