نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت سواقين و قهوجيه مضحكه جدا جدا جدا

فى واحد امه عطته لسواق تاكسى علشان يوصلوا لمحل وقالت للسواق لا تتكلم مع الولد علشان قليل الادب ,فقلها :طيب…..والسواق ماشى فى الطريق قال الولد:ياريت ابويا عصفور وامى عصفوره علشان يجيبوا عصفور صغير….بعدين قال:ياريت ابويا غزال وامى غزاله علشان يجيبوا غزال صغير…..واستمر على هذا الحال الى ان اتنرفز السواق وقالهلو ابوك وامك وسخين هيجيبوا ايه؟؟؟؟؟؟.فقاله:هيجيبوا سواق تاكسى

[ALT="نكت"]http://im15.gulfup.com/efQ631.jpg[/ALT]
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مرة واحد قال لسواق تاكسى نادى الشمس قاله ماتنديها انت

سواق تكسي نايم .. مراته دخلت عليه بليل بتقفل الباب براحه قال لها : افتحيه و اقفليه تاني

واحد قهوجى عايز يطلق مراته مع ان شكلها مسمسم و معسل بس تقول ايه فى الدماغ الحجر.
قالها:من النهاردة لآ انا جوزك ولا انتى جوزتى
قالتله:ليه؟؟طب عشان بنتك زيادة
قالها:انتى طول عمرك فى بيت الطلبات و انا لا قهوة مثل هذا النوع
قالتله:ما انت بقتعد تتسحلب ع الطلب
القهجى:انت اهلك ينسون المعروف و امك قرفتها وحشة و مش عايز اضربك عشان انتى حلبى فى 5 شهور
قالتله:ده انا جبتلك تليفزيون توشيشة
قالها:ده بيجيب ام طاولة,روحى افتحى القناة الاولى عايزين نشوف المذيعة كنكة ابراهيم فى برنامج فكر صوانى و اكسب معالق

واحد قهوجى مات بعد شوية جولوا الملايكة قالهم انتوا جايين ليه قالوله إحنا جايين نحاسبك قالهم انتوا شربتوا ايه

من علامات الحمل !! الأرتباك , و التوتر ! إذا : ان كنت متوتر ومرتبك اثناء الامتحان فاعلم انك حامل الماده !!

الأسطورة بتقول: __ البنت زي ألصآبونة نآعمه . و ريحتهآ حلوه o.O
بس بترغي كتيير :$
لا داعى للانكار

المقال "نكت سواقين و قهوجيه مضحكه جدا جدا جدا" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رسائل مضحكه لعيد الفطر 2013- مسجات مضحكه رائعه- رسائل تهنئه مضحكه للعيد للاصدقاء والحبايب
اضحك مع سواقين مصر
سواقين الميكروباس اتجننوا خلاص
سواقين الميكروباصات
البجاحة شعار يرفعه سواقين التاكسي