نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفديو مرتضى منصور لعصام سلطان :سأكشف لمراتك عن بلبلة ولبنان

فى لقاءه على قناة اليوم هاجم المستشار مرتضى منصور المبرئ فى أتهاماته بموقعة الجمل عصام سلطان النائب البرلمانى السابق وأتهمه بالكذب فى أقواله فى موقعة الجمل عندما قال أن ملف القضية قد سرق بينما ألمستشار الميليجى كذب سرقة الملف.
وهدد منصور سلطان قائلا
"لا أريد أن أسمع صوتك مرة أخرى وإلا سأكشف لزوجتك موضوع ''بلبلة'' وسأحكي لها عما يحدث في لبنان، وأنا دواءك يا عصام وأذكرك بكسري ليدك في قاعة المحكمة حينما تجاوزت حدودك معي، وأقسم بالله سأدخلك السجن يا عصام"
وأضاف مرتضى منصور هجومه على سلطان بأنه هناك بلاغ مقدم ضد عصام سلطان يحمل رقم 2350 للسنة 2012 .

"لبلاغ يتهمه بقتل الثوار يوم 2 فبراير 2011، وإذا لم يجد بلاغًا ضده بهذا الرقم فأنا كاذب''، مضيفًا أن أدلة سلطان ملحقة بالبلاغ بالصوت و وأنها تثبت وجود سلطان أثناء الأحداث برفقة أخرين اجتمعوا جميعًا في محل ''سفير'' بميدان عبد المنعم رياض."

المقال "بالفديو مرتضى منصور لعصام سلطان :سأكشف لمراتك عن بلبلة ولبنان" نشر بواسطة: بتاريخ:
Golen Tycoon
نفس الاسلوب الهمجي اللي بيستخدمة مرتضي منصور زي ايام خلافه مع شوبير شغال علي اتهام الناس بالفضايح
mhmoudkhlawy
عندك أسلوب مرتضى منصور مش أسلوب رجل محامى ده اسلوب راجل متخلف او جاهل
أحسن واحد فى المحامين سامح عاشور
amira87
نفس الاسلوب القذر واللسان الزفر والله الشئ دا مش عارفه جنينه الحيوانات تايهه عنه فين؟؟!
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله برنس يا مرتضى مع انك زملكاوى وانا بكره الزمالك عمى بس بحبك لان شجاع ومش منافق ومش خواف
mhmoudkhlawy
نفس الاسلوب القذر واللسان الزفر والله الشئ دا مش عارفه جنينه الحيوانات تايهه عنه فين؟؟!
ولله عندك حق مرتضى منصور لسانة قزر ووقح وده باين من تصريحاته وأقواله

والله برنس يا مرتضى مع انك زملكاوى وانا بكره الزمالك عمى بس بحبك لان شجاع ومش منافق ومش خواف
ياباشا الشجاعة مش بالسب والاهانه والقذارة بتاعت مرتضى منصور
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله جددددددددددع هوة دة اللى هيجيييييييييييب حق الفريق احمد شفيق

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شفيق يضع مرتضى منصور فى مواجهة عصام سلطان
بالفيديو : مرتضى منصور لعصام سلطان على الهواء امام الملايين "وحياة أمى هدخلك السجن"
مرتضى منصور لعصام سلطان :هأكسر رقبتك لو ما بطلتش قلة أدب(فيديو)