نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اغنية حط ايده ياه بوسي و محمود الليثي فيلم عبده موته و كلمات الاغنية

اغنية حط ايده ياه بوسي و محمود الليثي فيلم عبده موته و كلمات الاغنية الكاملة و التي تم طرحها للدعاية لفيلم العيد من انتاج السبكي و الذي يقوم ببطولته محمد رمضان بطل فيلم الالماني و حورية فرغلي و يشتهر محمود الليثي و بوسي باداء الاغاني الشهبية و يتم استخدامهم في افلام السبكي كغيرهم في مواسم العيد لجلب الايرادات مثل ما كان يجدث ع دينا و سعد الصغير و ينضم للفيلم ما يعرف بالمهرجانات و التي اشتهر بتقديمها في الافلام اوكا و ارورتيجا و يقدمان اعاني في فيلم عبده موته ايضاً
كلمات اغنية حط ايده ياه بوسي و محمود الليثي فيلم عبده موته
بحبك وهفضل حبك ومش عايز اعيش غير بيكى ده مجنون مين اللى يحبك ويفكر يحب عليكى
لسانك بينقط لوز قوامك موز والنبي موز خدودك تفاح من الاصلى وشفايفك بلون الروز
دماغى لفت يا اسمك ايه كلامك يا خراشى عليه زى ما يكون بيكهربنى بحبك ياض يا ابن الايه
كلامك توهنى معاه نسانى انا اهنا ولا هناك لما بسمعه بيدوخنى وبضعف اوى وياه
حوشى يا اما عنى يا اما الولا ياما تعبني يا اما
حوشى يا اما عنى يا اما الولا ياما كلامه يا اما
حط ايده ياه على ايدي ياه جسمى اتهز جانى دوخه من الكلام معاه حط ايده ياه على شعرى ياه فقدت اتزانى يامه يانى من هواه بيقولى هاتى بوسه يامصيبتى ويادى الحوسة الواد فاكرها كوسه اديلوا ولا ايه اصلوا الواد مز يا امه حبيتو بسرعة يانى يامه وان عزنى كلي يامه انا ماتعزش عليه والنبى نفسوا فيه
يا اصلي ياللي مفيش منك من الدنيا اتنين علشان خدودك يتوصفوا يا بسبس عايزين اخونا بيرم و فؤاد نجم و عم شاهين
ملقتش زيك في اطاليا و لا في الالمان عشان كده انا عايز اعملك تمثال الوان يا اما هيتحط في رمسيس يا ميدان لبنان
مهلبية الا لا و مستوية الللا لا
و بسببيها و اخطب ايديها و اخدها يا اما
طالب رضاها و اعيش معاها يا معيش يا اما
حط ايده ياه على ايدي ياه جسمى اتهز جانى دوخه من الكلام معاه حط ايده ياه على شعرى ياه فقدت اتزانى يامه يانى من هواه بيقولى هاتى بوسه يامصيبتى ويادى الحوسة الواد فاكرها كوسه اديلوا ولا ايه اصلوا الواد مز يا امه حبيتو بسرعة يانى يامه وان عزنى كلي يامه انا ماتعزش عليه والنبى نفسوا فيه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يا ابو قلب ابيض من القشطة و اطعم من الخوخ و لا الشفايف يا خرابي مانجه و بسكويت
فيديو اغنية حط ايده ياه بوسي و محمود الليثي من اغاني فيلم عبد موته

المقال "اغنية حط ايده ياه بوسي و محمود الليثي فيلم عبده موته و كلمات الاغنية" نشر بواسطة: بتاريخ:
سمر صلاح
الاغنيه حلوة اوى وبوسى زى القمر ودمها خفيف اوى ومحمود الليثى زى السكر خصوصا لما خس بقى جميل
تيتـــــــــــو
تحيايه لمحمود الليثى وبوسى اغنيه جامده وادى جامد علشان جامد مخدش.............tito,,,
%u0634%u0647%u062F
حلوه الغنيه اوي
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاغنية جميلة جدا وبوسي دمها خفيف اوي ومحمود اليثي منيح في الاغنية بس مش كتير
%u0632%u0627%u0626%u0631
اغنيه"""""
اغنيه:::::
اغنيه؟؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية السلك لمس محمد سعد و بوسي من فيلم تتح 2013
كلمات اغنية فيلم" عبده موته " أوكا وأورتيجا وشحته وعمرو الجزار،كلمات اغنية حط ايده ياه بوسى ومحود الليثى اغانى عبده موته
كلمات اغنية عايشين محمود العسيلى 2011 +استماع الاغنية
اغنية إحنا زحمة فريق واي كرو Y-Crew فيلم ميكروفون من فيلم ميكروفون 2011 اغنية راب + كلمات الاغنية
لؤى اغنية بلدنا من فيلم العالمي مع كلمات الاغنية