نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هند الحناوي تسخر من تصريحات صفوت حجازي وتقول له اللي عندك قوله يا أسطى

تعقيبا على التصريحات التى ادلى بها الشيخ صفوت حجازى للمذيع وائل الإبراشي، فى حلقة برنامج ”العاشرة مساءً اكدت هند الحناوى زوجة الفنان احمد الفيشاوى السابقة ردا، على تصريحات الشيخ صفوت حجازي في تدوينات عبر حسابها على ”تويتر” قائلة يا أسطى صفوت لو عندك سر عايز تكتمه10 ماكنتوش هاتتكلم من اصله واضافت انك طلبت من احمد ان يذبح 60 ناقة او يعطيك ثمنهم وذلك لكى اجهض جنينى الذى لم يكمل 5 اشهر فى بطنى ووجهت هند الحناوى كلامها للشيخ صفوت مؤكدة انه كاذب بالنسبة لموضوع الشهادة فهى طلبته للشهادة عدة مرات لكنه رفض الحضور واوراق القضية موجودة وتشهد على كذبك وههدت هند الحناوى الشيخ صفوت حجازى برفع قضية سب و تشهير اذا تكلم عنها مرة اخرى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كان الشيخ صفوت حجازي قال سابقا فى برنامج العاشرة مساءإنه يمتلك أسرارا تتعلق بأزمة الفنان أحمد الفيشاوي وزوجته هند الحناوي لن يحتملها أحد لو باح بها

المقال "هند الحناوي تسخر من تصريحات صفوت حجازي وتقول له اللي عندك قوله يا أسطى" نشر بواسطة: بتاريخ:
Golen Tycoon
داييما عاملين نفسهم عارفين اسرار عن الناس كلها مش عارف ايه اسلوب التهديد ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mrmoha
مش هنشوف خير أبداً من شوية المنحرفين اللى مسميين نفسهم فنانين دول .
محمد باشا فايد
ما هذا الذى يقال من شيخ وما هو بشيخ انة دلدولول لالزمة لة فتجارتهم فى اعراض الناس فقط بل هى تجارتهم
ابويوسف الهندى
مبلاش نتكلم فى الماضى الماضى كله جراح

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ماذا فعل صفوت حجازى والبلتاجى فى جلسة محاكمتهم اليوم والاغنية التى غناها حجازى فى القفص
شاهد تعليقات المصريين على القبض على صفوت حجازي - تريقة المصريين على صفوت حجازي بعد القبض عليه
صفوت حجازى ينفعل على مذيع قناة النيل ويقول (أنا أقول اللى أنا عايزه ومايشرفنيش الكلام معاكم)
جماهير الاهلى تهاجم حسام حسن وتقول له : اللي عنده دم أحسن من اللى عنده عزبة - والحكم الايطالي ناشئ ف