نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الجواز عن حب يكسب ولا جواز الصالونات؟؟؟

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

هل بجد الجواز اللى بيكون عن طريقة الحب والرومانسية وحوارات ومغامرات ودموع

وفرح واخوها يقفشكوا سوا ويديلك علقة سخنة

والواحد بقا يعمل راجل ويروح لابوها ويتقدم ويقولة انة بيموت فى بنتو ويقاتل يا مقتول

لو متجوزهاش وان دة حب حياتة وان مستحيل يتخلى عنها مهما حصل؟؟؟؟

ولا الجواز عن طريق الصالونات الواحد يلبس ويتانتك ويروح فى ايد باباة ومامتة والنظرات بقا من تحت

لتحت وهو عامل مكسوف وطبعا يا جماعة لازم يقعدوا فى الصالون وياكلوا الجاتوة والباقى بقا انتوا عارفينة

ياريت كل واحد يدخل يقول اية رائية واية هى الطريقة اللى بيحب يرتبط بيها؟؟؟؟

وانا عن نفسى شايفة ان اى بنت او ولد بتتمنى انها ترتبط بالى بيحبة او بالى بيحبها بس اكيد كلنا عارفين ان ساعات

كتير بتكون الظروف اقوى مننا بكتير فبيكون قدامنا اننا نتجوز جواز صالونات ان ناس كتير مش بتحبة بس انا
شايفة انة ساعات كتير اوى بيبقا نااااااجح وقوى لو الطرفين زى بعض فى وجهات النظر

ومستوىالتعليم والثقافة ......

احزان غزل
مش هيفرق كتير ان كان الجواز عن طريق الحب او عن طريق الصالونات
ممكن يجوزوا عن قصة حب ومع ذلك الجوازة تفشل
اهم شى التفاهم بين الاثنين والثقة
لو فى ثقة وتفاهم و احترام اكيد الزواج هينجح سواء عن حب او عن طريق جواز الصالونات

وفى النهاية كل بنت بتتمنى انها تتزوج عن حب بس فعلا اوقات الظروف بتكون اقوى
ومش كل شى نتمناه يتحقق
واحدة بتعشق عمرو دياب
ميرسى او ىيا هبة على ردك الجميل دة ورائيك الاجمل

نورتينى بجد
اثير الحب
النصيب يكسب

انا اعتقد ان الحب افضل
محمد ابو تريكة
الحب الحقيقى مع بداية الارتباط
جزاك الله خير موضوع مهم
همسات مسموعه
طبعا الزواج عن حب افضل

ولكن فعلا الظروف اوقات بتكون اقوى من الحب

ميرسي علي التوبيك
ملاك الحب2010
زواج الحب افضل
soma2009
هو اكيد الجواز عن حب هيبقي افضل بكتييييييييييييييييير بس يستمر الحب ده بعد الجواااز لانه لو اتجوزو اصلا سعات كتير مبيستمرش او مش بيكملو مع بعض اصلا
بس انا في راي وعن تجربه من واحده صحبتي جواز الصالونات افضل وفي فتره خطوبه اكيد هيحبو بعض فيها
الحب الوردى
كيد جواز الحب لان جواز الحب لو كان فى مشاكل هتستحمل عشان بتحبو وهو بتحملهااااا
اما جواز الصلونات لو استحملها مرة والتانية التلاتة لامش هيستحمل
واحدة بتعشق عمرو دياب
ميرسى اوى على كل الاعضاء الى شرفونى
مثل القمر لي جانب مظلم
انا عن نفسي بحس ان جواز الحب هو اللي بيستمر بس مش بشوف اصلا حب الايام دي
amany ali
بصراحه زى ماقولت ان وفى ظروف ممكن تمنع الجواز بين اللى بيحبو بعض وفى الاخر بتنتهى على جواز الصلونات وبينجح الجوازبس اهم شى قبل الجواز سواء كان حب او صالونات انك تدرسى الانسان اللى هاترطبتى بيه من كل جوانب شخصيتهوتعرفى كل شى عنه
علشان لو فى حاجة ماتفقتش مع سخصيتك ماتكملوش مع بعض من الاول من غير خساير كبيرة وانا عن نفسى اتجوزت جواز صالونات وسعيده جدا وبحب جوزى جدا لانه انسان فى كل شى ودلوقتى الواحد بيفتقد يلقى انسان بجد فلو اى واحدة اتقدم لها ---------------حد ولقته انسان ياريت ماتضيعوش من ايدها
Mizoalex
انا عن نفس بحب جواز الصالونات اللى بيقلب بحب فى الاخر هو اللى بيدوم

طبعا الحب ده بيجى ايام الخطوبة

شكراا على الموضوع
SIMPLICITY
الصالونات تكسب
MEMA STAR ALEX
انا عندى مشكله انا بحب ابن خالتى من طرف واحد وانا اعرف انهم هيجو يخطبونى وبعدين يقول انا مش عايز من العيله ودلوقتى متقدملى واحد تانى مش عارفه اعمل ايه انا بحبه ومش عارفه افكر غير فيه
MEMA STAR ALEX
انا عندى مشكله انا بحب قريبى من طرف واحد وكنت اسمع انهم هيجه يخطبونى وهو مش عايز حد من العيله بعدين اسمع انهم خالص جاين بقالهم 6شهور بيقوله جاين ودلوقتى جايلى واحد اعمل ايه انا بحبه اوى مش عارفه اعمل ايه مش بفكر غير فيه
daring eyes
بصى مش معنى ان حبك من طرف واحد انك تقبلى العريس ده للانه كده بتظلميه وبتظلمى نفسك الاول

مش هتقدرى تحسى حد ناو غير حبيبك بس فوق كل ده لازم تحاولى تنسيه وربنا يوفقك
daring eyes
انا بشجع الجواز عن حب واحب اسلم على انتيمتى نونا صاحبه الموضوع واقولها اشوفك بكره سى يو ليتر:d

مواضيع مشابهة:
اهم الصالونات والانتريهات
تجديد جواز السفر في اقل من 5 دقائق باليابان باستخدام جهاز آلي . شاهد كيف يجدد جواز السفر في اليابان فيديو مدهش
احداث الصالونات وغرف المعيشه _اجمل واروع الصالونات الرائعة وغرف المعيشه
اجمل الصالونات
المطلوب من البنات قبل الجواز وبعد الجواز ..

فيس بوك  تويتر  يوتيوب