نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي النادي الأهلي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سبب عدم انضمام اكرامى للاهلى

كلنا شوفنا شريف فى مطش الزمالك وكله قال ياه ازى الواد ده مش فى الاهلى وهو من ابنائه وناس طلعت وقالت انه فى يناير حيكون فى الاهلى وزمان عدلى القيعى ظبطه وشرط جزائى يدفع وخلاص لا كله ده غلط شريف اول ما رجع من اروبا رجع عشان يلعب فى الاهلى والى مخلهوش يلعب فى الاهلى مش انه عايز فلوس اكتر من الى هما حيدهالوه ولا عشان مستواه الفنى السبب الحقيقى والى مخبين عليه لكن كان واضح فى كلام شريف فى اول مكالمه ليه مع شوبير اول ما رجع من اوربا وياريت محدش يسئلنى المصدر والكلام عشان الحكايه كلها معروفه لكل الناس السبب هو انى احمد ناجى واكرامى الكبير فى بينهم مشاكل من زمان ولحد دلوقتى متصفوش فى اول ما جى شريف النادى من اروبا احمد ناجى قال عليه مينفعش يكون حارس مرمى بالرغم من انه فى وقتها كان فى اشد الحاجه حته لامير وقال مستواه مش من مستوى النادى الاهلى والموضع ده يا جماعه والله ناس كبيره من ايام احمد ناجى واكرامى هى الى بتاكدلى الكلام ده انى فى مشاكل بينهم من زمان وربنا يهدى
ودلوقتى شويه صور لبوفون العرب والامبراطور الجديد على فكره ده مش نفخ فى الاعب بس اهوه حق تعبه امبارح وانه يكون سبب فرحتنا

المقال "سبب عدم انضمام اكرامى للاهلى" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
الصراحة حارس تقيل جدا
شال كور متتشلش
المتش بتاع امبارح دا كان اقوى من الحضري كمان
سكساكي
أكيد هو تقيل
شكرا
في انظار حراس أروع
احمدالعطار
أنا اسف يا اخى بس النادى الاهلى اكبر من الكابتن اكرامى
والكابتن احمد ناجى والنادى الاهلى لو شايف ان شريف اكرامى هيفيد
الاهلى هيجيبة غصب عن اى حد ان شاء الله
وانا معاك ان شريف اكرامى بوفون العرب
وان شاء الله هيكون اضافة قوية للاهلى والمنتخب ان شاء الله
midokeeper
خسارة مينكونش فى ألأهلى لأن دة لو مستواة الدائم حيكون افضل حارس من زمن بعيد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ميدو : انا قليل الادب ولن اعتذر للاهلى" ـ شاهد الاتهامات الخطيره والكلمات الغير لائقه التى وجهها ميدو لمصر و للاهلى
صور زوجه شريف اكرامى
تفاصيل توقيع حسام غالى للاهلى , صفقة قوية للاهلى