نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل: الاعتداء على المخرج خالد يوسف ومحاولة قتله وتحطيم سيارته من جماعة " لازم حازم "

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

قام منذ قليل مجموعة من انصار الشيخ حازم صلاح ابو اسماعيل المتواجدين امام مدينة الانتاج الاعلامي بالاعتداء على المخرج خالد يوسف بالاعتداء عليه بالضرب وقاموا بتحطيم سيارته تماما ، واكد المخرج خالد يوسف ان اكثر من 50 شخص من جماعة " لازم حازم " يحملون السنج والمطاوي والالات الحادة ثم قالوا له " هنقتلك "
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وفي مداخلة هاتفية لبرنامج القاهرة اليوم اكد جمال صابر مدير حملة لازم حازم نفى كل ماقاله خالد يوسف .
وكان رد المخرج خالد يوسف " انا حشيل سلاح واحمي نفسي ولو حد حاول الاعتداء عليا او حد قربلي حقتله "

المقال "عاجل: الاعتداء على المخرج خالد يوسف ومحاولة قتله وتحطيم سيارته من جماعة " لازم حازم "" نشر بواسطة: بتاريخ:
mr.kareem
واستكمل خالد يوسف مداخلته الهاتفية لبرنامج القاهرة اليوم موجها حديثه لجمال صابر " بلغ الشيخ حازم ان خالد يوسف حيمشي بسلاح وعايز حد يقربلي في اي حته في مصر عشان افرغ السلاح الآلي في صدره
الشاعر العاشق
خلوووووووود حبيبي متخفش يا حبيب الملايين هيموتوك ومين يكون رئيس الرومانسية في مصر دا انت بطل فيلم حمدين والكرسي البعيد
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عايز اعرف بس مين اللي بيولع الدنيا دلوئتي
ازااااااااااي خمسين شخص حاملين سنج ومطاوي وخرج خالد يوسف من بينهم سليم هو ده السوبر مان ولا ايه
يا اخي حرام عليك اكيد لو عايزين يقتلوك كان خلصو عليك مفيش شك انما ممكن شخص او شخصين من المتعصبين اعتدوا على سيارتك من باب الاستنكار لافعالك واعمالك المشينه
وارجح حتى الاعتداء على سيارتك لا يقبل به الشيخ حازم ولو قبل واراد لاعتدا على غيرك وهو معتصم ومحل قوه منذ اكثر من اسبوع
اتقي الله وبلاش تولعها يا خالد يوسف
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللى عمل كده قال انه مش اخوانجى ولا تبع د. مرسى ولا من انصار حازم ابو اسماعيل ولكنه شخص خالد يوسف صور حارتهم على اساس انها منطقة دعاره ولو اى حد مكانه كان عمل اكتر من كده لانه صور مصر كلها بلد دعاره
wanne
واد عربجى وزبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااله
مصراوي بالامارات
زنديق وخنزير وديوث

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انصار ابو اسماعيل يعتدون على المخرج خالد يوسف ويكسرون سيارته
بالفيديو المخرج خالد يوسف يقول للفنان عادل إمام بنتك لازم تتباس زي ما بتبوس الممثلات عالهواء
عقد قران المخرج خالد يوسف على السعودية شاليمار الشربتلى " بالصور "