نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

30 دقيقة "لباسم يوسف" ممنوعة لأقل من 18 سنة

فى الحلقه الاولى لباسم يوسف من برنامح " البرنامج " بالموسم التانى قرر باسم يوسف السخريه من " مشروع النهضة" والاخوان المسلمين وطائر النهضة , وتوالت السخريه من عماد اديب , ثم السخريه من الثوره حيث شبهها "بثوره الكلوتات" وقد نفر منه الكثيرين بسبب ذلك التشبية والمبالغة فى عرض البرنامج وعدم تنوال الاحداث بحياديه , ثم فى الحلقة الاخيره سخر من "خالد عبد الله " , وتكلم عن " تطهير الاعلام " , كما سخر من الشيح "حازم صلاح ابو اسماعيل " . شاهد الحلقة ..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "30 دقيقة "لباسم يوسف" ممنوعة لأقل من 18 سنة" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
طبعا انا مش هينفع ارد على الاستاذ احمد العوامى ده لان الواحد اكبر بكتير ان يرد على الاشكال دى بعد الكومنت الزبالة اللى هوة كاتبه ده طبعا لانه يعتبر شتم ناس كتير وانا من ضمن الناس دى انا عاوز اقولك حاجة يمكن تنفعك فى حياتك وتقدر تعلمها لاولادك لما يبقى عندك ثقافة فى الكلام وتقدر تعبر على اللى جواك بأحترام وبأدب تبقى تتكلم لان انتا اصغر من ان انا ارد عليك او اردلك الشتيمة لان انتا شكلك متكملتش مع ناس محترمة قب كدة وأظن كلامى وصل من غير ماكتر فى الكلام واللى مفهمش ليس على المريض حرج
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت الي ابن .....ومش فاهم حاجه ف الدنيا عشان انت ...دي بقيت ....الي زيك الي ملوا البلد يا ....
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا شايف ان الراجل بيخفف عن الناس وانا اتفرجت على الحلقه كامله ومش شايف الموضوع محتاج انه يبقى سلعه لتشويه راجل هو نفسه مش شايف نفسه اعلاميه ولا اراه متحيز لطيار معين ......نادر ستانلى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
باسم يوسف : زوجتى تصورنى مع المعجبات ... شاهد اغرب تصريحات لباسم يوسف فى حواره على قناة "دويتشه فيله "
عرض كواليس حلقة " البرنامج " الجدية لباسم يوسف على " إم بي سي مصر "
النجار يكشف عن الخاسر الأول من وقف " البرنامج " لباسم يوسف
كلمات أغنية " قطرى حبيبى الأخ الأصغر " من برنامج " البرنامج " لباسم يوسف