نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو...خالد عبد الله يفضح كذب و تزييف باسم يوسف

على طريقة القص وللزق اختار قام باسم يوسف فى برنامجه الشهير البرنامج الذى يقدم على قناة سى بى سى بقص جمل من برامج للشيخ خالد عبدالله على قناة الناس على طريقة لا تقربوا الصلاة وكانت هذه المقاطع قبل الثورة والهدف من هذه المقاطع التى لم تتعدى ثوان ان يظهر الشيخ خالد عبداللهكانه انسان منافق كان يحابى لنظام مبارك والحقيقة عكس ذلك تماما عندما نشاهد الحلقات الكاملة ستثبت كذب وافتراء وتدليس باسم يوسف فى اتهام الشيوخ بالباطل وهذا الفيديو يعرض الثوان القليلة التى عرضها باسم ثم يعرضها فى سياقها الكامل لنرى مدى الفرق الواضح بين الفيديوهين وكيف كان الشيخ خالد عبدالله ينتقد افعال النظام السابق بكل امانة وعدم خوف دون محاباة لاحد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد الحقيقة كاملة

المقال "بالفيديو...خالد عبد الله يفضح كذب و تزييف باسم يوسف" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
ايه براحه ^^ كذب وافتراء وتدليس ده انا لو في منتدى حوار الاديان مش هكتب كده ورى بعض ههههههه ، لازم طبعا ومن حقه يدافع عن نفسه بس والله عيب الكلام ده ناس كبيرة وتقع مع بعض شبه الاطفال بالظبط عيب كده فعلن
%u0632%u0627%u0626%u0631
بصراحه حاجه فى منتهى قله الادب الى بيعملها باسم يوسف ده
يقطعكلمه من هنا على كلمه منها ويعرض وشويه عيال تافهه يضحكوا وراه
انا مش عارف ده دكتور زى مفروض واحد وصل لمرحله علميه متميزة زيه يبقى عنده قدرمن الاحترام
اول مرة اشوف دكتور فمنتهى قله الادب والتفاهه
وبيعمل اى حاجه تطلب منه عشان الفلوس
كان على الاون تى فى بيقطع فمجلس الشعب الى اكترة اسلامى واحترمناه وقولنا فيه اخطاء فعلا ومغيرش اسلوبه
ورجع تانى ماسك الرئيس والاسلامين ايضا طحن فيهم عمال على بطال برغم انه عمل حلقه عن اعلامين قناته واتعمل معاه الصح منهم رجع لورة ومررهاش تانى
انا كنت احترمك واحترم نقدك ايام اليوتيوب ولكن الان انت انسان اقل ما يقال عليه تافه ومنافق وعبد لمن يدفع اكتر
ده راى كمواطن عادى
والشيخ خالد راجل محترم وحارق كلقنوات الفلول بفلوسها وده عارض ودخل السجن ايام ما كنت بتخاف تقول اسم مبارك حتى
ياريت لو راجل ياباسم تعملنا حلقه عن المسيحين والى بيقولووة علينا وعلى الاعلام الى بيسب الدين وبيشتم على الهوا فرجنا ياجميل مش الفلوس جايالك عشان تشتم فحد معين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو: توفيق عكاشة يفضح دور خالد يوسف بـ"30 يونيو"
بالفيديو..خالد عبد الله يفضح أساليب لميس الحديدى لتشويه الإسلاميين فى برنامجها
خالد عبدالله لباسم يوسف حسبى الله ونعم الوكيل فيك يا باسم يا يوسف
الاسباب الحقيقة وراء الغاء قناة الناس لقاء باسم يوسف مع خالد عبد الله