نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ابواسلام لباسم يوسف انت مغري اكثر من ليلى علوي ولازم تلبس نقاب

الشيخ ابواسلام صاحب قناة الامة يهاجم الاعلامى باسم يوسف لقيامه بمهاجمة شيوخ الفضائيات الشيخ خالد عبدالله والشيخ محمود شعبان ويؤكد له ان العلماء لهم هيبة واحترام ويقول يا سافه يوسف ان ممكن اجيب اك فيديوهات واشتمك باقذر الكلام فبطل شغل البلطجة والقذارة مع الشيوخ وانا ياسافه يوسف مش حسيبك وقال له الشيخ ابواسلام انت شكلك قمر وفيه تحريم اننا نبص عليك واقسم بالله انت فى شرع ربنا لازم تلبس نقاب ومافيش فرق بينك وبين ليلى علوى او الهام شاهين ومغرى زيهم وابعد عن الشيوخ وخلينى انا معاك على الساحة وانا حخليك مسخرة كل يوم وحمرمط بيك الارض وحمسح بيك البلاط واقدر اقولك اوسخ الكلمات والالفاظ وانا معاك مش حكون شيخ وحتعامل بنفس اسلوبك يا تافه يوسف وبطل وقاحة وابعد عن الشيوخ وانا حنفذ كلام النبى فيك وقام بالبصق عليه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=3gzbyQxG4UQ

المقال "ابواسلام لباسم يوسف انت مغري اكثر من ليلى علوي ولازم تلبس نقاب" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمدالتراس
صفقوا لهذا الشيخ تصفيق حاد
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو ده مستوى شيخونا الاجلاء المحترمين للاسف الدين منكم براء انتم اسؤاء دعايه للدين ولن اقول سوى حسبى الله ونعم الوكيل
karam fox
ههههههههههه دانت راجل تحفة, كله بيغني بشرع ربنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الكلام ده من فمه ولا من مكان تاتي انا مش عارف ارجوكم تتأكدو ان كل المخارج مغلقه شيوخ اخر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mannon
صفقوا لهذا الشيخ تصفيق حاد
انا أيدى وجعتنى من التصفيق يا محمد باشا :d
%u0632%u0627%u0626%u0631
مقطع فيديو يخص الطرح لمن أراد أن يرى ويستمع بنفسه
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=3gzbyQxG4UQ
saber salama
كلنا يعرف قصة الرسول صلى الله علية وسلم مع اليهودى الذى كان يضع لة القاذورات
امام بيت الرسول كل يوم ولما جاء يوم ولم يجد الرسول القاذورات سئل عن الرجل فقيل لة
انة مريض فذهب الرسول صلى الله علية وسلم ليزورة .فقال الرجل كيف عرفت انى مريض
قال الرسول صلى الله علية وسلم عندما لم اجد القاذورات التى تضعها .
فقال الرجل اشهد ان لاالة الا الله واشهد انك رسول الله.
هذة القصة مشهورة حتى عند غير المسلمين .
هذا هو الاسلام.واى شيء غير ذلك شيء آخر.
د.عصام
بعض المشايخ يعتقد ان نقدهم هوا نقض للدين ودا الدين اللى هما عايزيه وبيدافعوا عنه . بالعربى هما بيدافعوا عن مصالحهم وسببوتهم. الاسلام براء من هؤلاء . والدين الاسلامى اعلى بكتير اوى من انهم يتمسحوا بيه. وطبعا اللى شاف الفيديو هيعرف ان صاحب الفيديو يسيئ للاسلام وللمسلمين . الدين الاسلامى لا يوجد به كهنوت ومن حق اى واحد ينتقد افعال مدعى العلم واى شيخ اذا اخطا. هم يريدون الكهنوت ولا يريدون الاسلام . وطبعا اللى اتقال فى الفيديو لا اجد تعليق محترم عليه بس اللى هيشوف اليوتيوب هيلاقى تعليقات كتير مناسبه
محمدالتراس
انا أيدى وجعتنى من التصفيق يا محمد باشا :d
انا أسف ولكن من غيظي مش عارف اكتب تعليق ومش مصدق ان شيوخنا وصل بهم الحال الي ان يتركوا الدعوة وينزلوا الي هذا المستوي ان الله سبحانه وتعالي من صفاته الرحمة
عن أنس بن مالك رضي الله تعالى عنه قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول : ( والذي نفسي بيده لو أخطأتم حتى تملأ خطاياكم ما بين السماء والأرض ثم استغفرتم الله تعالى لغفر لكم ، والذي نفس محمد صلى الله عليه وسلم بيده لو لم تخطئوا لجاء الله عز وجل بقوم يخطئون ثم يستغفرون الله فيغفر لهم ) [ رواه أحمد ] .
إن أشد آية في كتاب الله تفويضاً : ( وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ ) .

ان ما يفعله المشايخ في قنواتهم له هدف اسمي وهو الاعلانات ولذلك بيخرج عن المألوف حتي يجذب عدد اكبر من المشاهدين ليشاهدوا هذا الشيخ وهو في احط صورة من اجل المال واستمرارية القناة وللاسف ليس من اجل الدعوة الي الله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجدد صورة للفنانة ليلي علوي..رشاقة ملحوظة واطلالة مختلفة ..شاهد بنفسك - صورة ليلي علوي
الشيخ أحمد عامر على الهواء لباسم يوسف : انت فاكر ان ربنا هيسيبك
خالد عبدالله لباسم يوسف حسبى الله ونعم الوكيل فيك يا باسم يا يوسف