نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ايه رايكم فى قلب عايش على الاحساس

بصراحه القلب ده قلبى باحب اعيش على الاحساس يعنى مثلا
اسمع اغنيه واستمتع باحساسها ابص للسما واستمتع باحساسها يعنى ابص للقمر للنجوم لهدؤ الليل لكل حاجه فيها احساس جميل ااستمتع بالاحساس ده ...................
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

او واحد صاحبى عنده مشكله وجه يكلمنى ولو لقيت نفسى اقدر اساعده علشان احلهاله بجد بيبقى احساس جميل لما تكون سبب فى انى اتنين بيحبوا بعض رجعوا لبعض تانى.........
لما مثلا اكتب حاجه على المنتدى هنا وحد يعجبه حاجه ويؤلى حلوه احساس جميل ماتتخيلوش قد ايه انا ببقى سعيد وبجد بحمد ربنا انى لقيت منتدى جميل زى ده لقيت فيه اعضاء حساسين ورومانسيين زيكوا كده يقدروا الرومانسيه.....................
طبعا الحب شئ جميل وهايكتمل احساسى لو حبيت بس بصراحه من خلال المشاكل اليى يقابلها اقدر اقول انى مش اى حد عارف معنى الحب بجد ومش كل واحد بيحب حب حقيقى ومش كل القلوب بتخاف على حبيبها بل بالعكس فى قوب بتبقى اسيه وبتجرح وبيبقى جرح صعب انه يتداوى فى بعض الاوقات طبعا الحب اجمل شئ فى الدنيا بس ساعات ناس بتحولوا لكده وانا اخاف انى اقع فى حد زى ده علشان كده بجد لازم اتاكد من اليى هاياخد منى قلبى لانى قلبى بالنسبالى غالى عليه لانه بيدينى احساس صعب انى حد يديهولى ونفسى اليى ييجى يزود الاحساس مش يضيعه.........................
بس انا نسيت اؤلكم انى باحب فعلا فى خيالى انسانه راسملها صورتها جوه قلبى واحساسها جزء منى انسانه اقرب للملاك انسانه قلبها اغلى عندى من قلبى من احساسها تحسسك انك طاير معاها علشان كده انا عايش بالاحساس لحد مالاقيها علشان نطير باحساسنا مع بعض لابعد سماااااااااااااااااا

ايه رايكم فى الكلام ده بقى

.................................................. ...............................عاشق الرومانسيه........................................ .................
.................................................. .....................................خالد......... .................................................. ................

المقال "ايه رايكم فى قلب عايش على الاحساس" نشر بواسطة: بتاريخ:
sonaa
كلامك حلو جدا

بصراحه انا بشوف ان الاحساس والشعور اجمل حاجة ربنا ادهالنا

انا من غير الاحساس والشعور مش بلاقى نفسى

واحسن حاجة بحبها ان اعيش فى خيالى وبس محدش يصحينى منه

بس برجع واقول لازم نفوق عشان مش كل حاجة خيال

فى واقع لازم نعيشة بمرة وحلوة

مش خيال على طوول كدا بعدين هنتعب اوى اوى

ميرسى كتير على التوبك

الاحساس اجمل شىء فى الدنيا
Fire_Line
على فكرة انا بردة بعيش على الاحساس بس +++++++++العقل
عاشق الرومانسيه
متشكر جدا على مرورك ياsonaaوعلى احساسك الجميل
ومتشكر جدا على رايك المميز ياfire_line
kaki
انت انسان حساس ورومانسى قوى
بس عارف المشكله ان الانسان الحساس الناس بتستغله وبتنظر ليه على انه انسان ساذج يعنى كنت زيك
بس من كتر الصدمات اتعلمت شويه بس عارف احلى احساس فى الدنيا كفايه انك تشوف حلاوة الدنيا فى الاحساس ده
شكرررررررررررررررا
عاشق الرومانسيه
تعرفى انى كل اليى بتؤليه ده صحيح وانا اتعرضت للصدمات بس قررت اعيش لقلبى واعيش للقلب اليى انا باحلم بيه لحد مالاقيه............................
اجمل شئ لما تعيشى احساس رومانسى حتى لو لوحدك.....مش مهم بس تعيشى.................
متشكر جدا على مرورك
WaNTeD
هو الكلام جميل اوي

ولما يتعمل هيبقا حاجه جميله جدا

بس الي يعمل كده هيتعب كتير

لو نويت بجد افضل زي مانت واستحمل

وتاكد انك انت الي صح

تحياتي
عاشق الرومانسيه
متشكر جدا على مرورك وعلى كلامك الجميل
medo star
مجيل اوى بس لما تلقيها قولى مش علشان اطير معاكو متخفش علشان اصدق انى فى كدا

kaki
اكيد فيه مش معقول الدنيا كلها كده
فيه بس قليل
وربنا بيقول الطيبون للطيبات اكيد ان شاء الله كل واحد ربنا يرزقه بالانسان اللى يتمناه
ملكه الاحساس
انت عارف يا مللك الاحساس انا دخلت مواقع كتير عن الرومانسيه والاحساس بس عمري ما سجلت اشتراك المرادي واول مره اعترف لحد الاقي انسان بيفكر تقريبا زي ومن كلامك حسيت كدا يعني انا متخيله انسان فخيالي رسماه صورتو وبحبو فعلتا بس في الخيال بس وسعات الواح بيحب يحتفظ بالحجات الحلوه والحب الحقيقي الطاهر دا فخيالو عشان ميظلموش معاه فارض الواقع الناس بوظت معاني الحب يخسااااااااره بقت كلمه بحبك دي مفيش اسهل منها
spring rose
انا زيك وبجد ربنا معانا لحد ما نلاقى اللى نتمناه
تقبل مرورى
سندس
ا سلام ايه الأحساس الجميل ده فعلا لو كل حاجة حولينا باظت الأحساس هوة اللي بيخلينا نؤمن بأنها ممكن ترجع تاني وترجع احسن من الأول
&عاشق الرومانسية&
انت عارف يا مللك الاحساس انا دخلت مواقع كتير عن الرومانسيه والاحساس بس عمري ما سجلت اشتراك المرادي واول مره اعترف لحد الاقي انسان بيفكر تقريبا زي ومن كلامك حسيت كدا يعني انا متخيله انسان فخيالي رسماه صورتو وبحبو فعلتا بس في الخيال بس وسعات الواح بيحب يحتفظ بالحجات الحلوه والحب الحقيقي الطاهر دا فخيالو عشان ميظلموش معاه فارض الواقع الناس بوظت معاني الحب يخسااااااااره بقت كلمه بحبك دي مفيش اسهل منها
انا بجد اولبا مش عارف اقولك اية على كلامك الجميل جدا دة وبجد دة شرف لية انك تردى على الموضوع
وتكونى على الصفحة دى وكبيرة اوى علية ملك الاحساس دى انا هاتغر كدة.
وفعلا معاكى حق دلوقتى لازم الواحد يحتفظ باحساسة وحبة للشخص الى راسم صورتة فى خيالة لحد مايلاقية ويتروى ويفكر قبل مايسلم قلبة واحلامة وخيالة للشخص اليى هايرتبط بية وان كانت الناس وواقعم بوظوا معانى الحب زى ماحضرتك بتقولى يبقى احنا نعمل واقع لنفسينا ولقلبنا انشا الله ماحدش يعيش فى الواقع دة غيرنا ودة هانعملة باحساسنا.
ومتشكر جدا جدا على الرد الجميل وعلى الاحسا العالى
&عاشق الرومانسية&
انا زيك وبجد ربنا معانا لحد ما نلاقى اللى نتمناه
تقبل مرورى
بجد دة شئ يشرفنى انك تكون زيى وربنا يسمع منك
ومتقبل مرورك جدااااااااااااااااا
&عاشق الرومانسية&
ا سلام ايه الأحساس الجميل ده فعلا لو كل حاجة حولينا باظت الأحساس هوة اللي بيخلينا نؤمن بأنها ممكن ترجع تاني وترجع احسن من الأول
انا بقى اليى اقول اية الااحساس العالى دة
دة انتى بتقوةولى كلام حكم وجميل اوى
متشكر على الرد الجميل وعلى المرور الجميل برضة
&عاشق الرومانسية&
ومتشكر جدا لمروركم الجميل اوى
vodka@id
بص يا حبي
مين فينا موش بيعيش على احساسه بيقولوا قلب المؤمن دليله ودى اكيد مقصود بها احساس
بس انا عندى احساس وعقل
موش هقلك انى اعقل العلماء
لالالالالالالالالالالا
انا لما اجى احكم بالحساسى باديله العنان لحد السما وبتخيل واسرح وكانى فى عالم تانى موش هنا
ولما احكم عقلى ماديش فرصه لخيالى انه يشاركنى
يعنى تقدر تقول بدربهم مين يلعب ومين يبقى احتياطى ولانى شايف ان الاتنين مايتفقوش فى الاحساس

على فكره انا اعشق الشمعه الحمرا ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
تخيل ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
&عاشق الرومانسية&
بجد يvodka@id انا بشكرك جدا على مرورك ورايك الجميل دة وبجد رايك كويس ولية كل تقدير واحترام ونورت ياباشا
الفراشة العاشقة
على فكرة انا لسة داخلة المنتدى دة قريب وعاجبنى احساسك اوى لانى زيك عايشة على الاحساس احل مشاكل صحابتى وابقى سعيدة وراسمة اللى بحبة فى خيالى يعنى كله وهم لكن اكيد فى يوم هيبقى حقيقة بجد شكرا على احساسك العالى دة
&عاشق الرومانسية&
على فكرة انا لسة داخلة المنتدى دة قريب وعاجبنى احساسك اوى لانى زيك عايشة على الاحساس احل مشاكل صحابتى وابقى سعيدة وراسمة اللى بحبة فى خيالى يعنى كله وهم لكن اكيد فى يوم هيبقى حقيقة بجد شكرا على احساسك العالى دة
متشكر جدا يافراشة وبجد مبسوط انى اسعدت حد بكلامى دة واحسن حاجة انك مقتنعة انه هايجى يوم ويصبح الحلم حقيقة احيييكى انا على احساسك العالى
الفراشة العاشقة
شكرا ليك كتير بجد وانا فعلا عاجبنى احساسك ومقتنعة جدا بكلامك ويوم لما يتحقق الحلم اوعدك هدخل المنتدى واحكيلك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عايز وظيفة - عايز موظفين - الحل هنا
عمرو اديب : عايز رئيس جمهورية مش مصلح اجتماعي ، عايز حق الشهداء
عايز رايكم في مدونتي- يلا سمعنا
انا عايز رايكم يا اخواني في الموضوع الغريب ده