نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عمرو اديب يشيد بموقع نجوم مصرية في برنامجه القاهرة اليوم .

بسم الله الرحمن الرحيم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ
صدق الله العظيم
وتتوالى نجاحات " نجوم مصرية " فبعد ان قام الاعلامي عمرو اديب امس ببداية حملته تحت شعار " حملة المليون بطانية " لاهالي صعيد مصر وتفاعل مع " اديب " البنوك المختلفة وكبار رجال الاعمال حتى المواطنين البسطاء منهم من تبرع ب 50 جنيه ثمن بطانية ، كان حتما على أسرة وادارة " نجوم مصرية " ان تشارك في هذا العمل الخيير فقمنا وفي اقل من عشرة دقائق بالمشاركة في الحملة بأن دعونا زوارنا الكرام للتفاعل مع حملة الـ"مليون بطانية " ومن خلال هذه المنصة لم نفكر في اية مصالح او تطلعات شخصية ولم نكن ابدا لنسعى وراء شهرة منتدانا فهو وبفضل الله تعالى غني عن التعريف ، ولكن قصدنا ابتغاء وجه الله سبحانه وتعالى لمساعدة ابنائنا واخواننا واهالينا في صعيد مصر ، وعلى الفور ودون اي تردد قمنا بعمل دعوات ونشرها هنا في المنتدى وعلى صفحاتنا المختلفة التي تتجاوز 2 مليون معجب وزائر ، حتى على مواقعنا الشخصية قمنا بعمل " شير " للموضوع سالف الذكر ..
وكان الوعد الحق فلقد صدقنا النية مع الله سبحانه وتعالى فصدق الله وعده بأن جعل التفاعل و المشاركة معنا بشكل غير مسبوق في اي موقع اخر ..
وفي حلقة اليوم من برنامجه " القاهرة اليوم " اشاد الاعلامي " عمرو اديب " بمنتدى ( نجوم مصرية ) ضاربا به المثل وقال " شايفين هي دي المنتديات " وقام " اديب " بعرض الموضوع الذي كنا قد دعونا فيه بالامس للمشاركة في الحملة ، وعرض الموضوع على كاميرات " القاهرة اليوم " ..
وها نحن ذا من جديد نؤكد على اننا ابدا لم نسعى لشهره او مصالح شخصية وانما هو ابتغاء مرضاة الله ورسوله ، ثم المساعدة ولو ( بكلمة ، ولو بموضوع ، ولو بصورة ) .

تحية اعزاز وتقدير ليس للاعلامي " عمرو اديب " فقط وانما لكل من آثر على احترام ومصداقية منتدى نجوم مصرية..
وها نحن من جديد نجدد الدعوة مرة ثانية وثالثة والف وندعوكم جميعا للمشاركة في فعل الخير والمشاركة في حملة المليون بطانية ولن نكل ولن نمل من دعوة كل مصري كل عربي كل مسلم كل مسيحي لعمل الخير حتى وان كنت تدل عليه فالدال على الخير كفاعله ..

نذكركم من جديد لكل من يريد المشاركة والتبرع على الارقام وجزاكم الله خير الجزاء :
للتبرع لحملة المليون بطانية لأهالى الصعيد | حساب بنك مصر 194555 و هذا الحساب فى جميع فروع بنك مصر فى محافظات جمهورية مصر العربية .

شارك الآن في حملة - المليون بطنية لإهالينا في صعيد مصر -
شارك بأي مبلغ من 5 لـ 50 جنية
- في أى فرع لبنك الطعام المصري
- في أى فرع لجمعية الأورمان
- حساب بنك الكساء المصري حساب رقم 555777
- حساب البنك المصري لتنمية الصادرات 555777
- حساب البنك الأهلي اليوناني 555777

للتبرع على بنك الكساء حساب رقم 556777

وكان هذا هو الموضوع الذي عرضه اديب في برنامجه القاهرة اليوم

شارك الان في حملة المليون بطانية لابناء الصعيد

المقال "عمرو اديب يشيد بموقع نجوم مصرية في برنامجه القاهرة اليوم ." نشر بواسطة: بتاريخ:
REBEL
احنا كدا وصلنا للعالمية يا ردالة
Mohamed Zalata
الحمد لله رب العالمين .. ربنا يزيدنا من فضله ويقدرنا على المشاركة فى فعل الخير " الدال على الخير كفاعله " والف شكر ليك يا كريم
زهير ابراهيم
هههههههههههههههههههههه
وبقينا من الفلول
mr.kareem
للتبرع لحملة المليون بطانية لأهالى الصعيد | حساب بنك بيريوس رقم الحساب بالجنية المصرى 30403
بالدولار 30513
سويفت كود : Ecbaegcaa

mr.kareem
هههههههههههههههههههههه
وبقينا من الفلول

فلول !!!!!!!!!!

هو الخير بقى فيه فلول دلوقتي؟؟

هو البرد بقى فيه فلول وانا معرفش ؟؟ !!!

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
jojo523
موضوع جميل
>>>>>
mr.kareem
الحمد لله لسنا اقل منها والله اخي ريبيل

اشكرك على ردك المحترم ..تحياتي
%u0632%u0627%u0626%u0631
ههههههههههههه وصلتم يا بشوات انا متابع المنتدى ده كل يوم من 2010 تقريباً مش فاكر تستاهلوا وبتتحسنوا كتير جداً
REBEL
هههههههههههههههههههههه
وبقينا من الفلول
اكيد طبعا ودلوقتى بقت رسمى وب 64 %
شوفلى اى مكان عندك انا معدش ليا اكل عيش فى البلد دى بعد كدا
REBEL
الحمد لله لسنا اقل منها والله اخي ريبيل

اشكرك على ردك المحترم ..تحياتي
دا اكيد طبعا والا مكنتش سجلت فى المنتدى من الاساس

الى الامام

الى الامام

الى الامام
زهير ابراهيم

فلول !!!!!!!!!!

هو الخير بقى فيه فلول دلوقتي؟؟

هو البرد بقى فيه فلول وانا معرفش ؟؟ !!!

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
يا اخي انا مقصدش حاجه انا بضحك لان عمرو اديب من الفلول فمادام شكر بالمنتدى واحنا اعضاء بيه بيقينا من الفلول يعني تهريج مش قصدي حاجه تانيه
شاء القدر
الحمدلله رب العالمين
وربي يبارك بيك ياكريم لانك انسان طيب
وبتحب الخير للجميع
القاهر9
ربنا يعينكم ويعيننا على فعل الخير
ALi_HAFEZ
طب فين الفيديو اللى قال فية كدا
محمود جابر
طب فين الفيديو اللى قال فية كدا
الفيديو الخاص بظهور منتديات نجوم مصرية واشادة الاعلامى عمرو اديب بالمنتدى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحوار المثير واللقاء الذى دار بين عمرو أديب وعمرو موسى فى برنامجه القاهرة اليوم "الأسئلة والفيديو"