نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو الشيخ شعبان لباسم يوسف انت متنفعش انا عاوز راجل

من ضمن الهجمات التى وجهت لباسم يوسف لتطاوله على اهل الدين بالسخرية فى برنامجه الذى يقدمه على فضائية سى بى سى البرنامج الشيخ محمود شعبان الداعية الاسلامى وقد وجه له الشيخ محمود شعبان ردا على الفيديو الذى سخر فيه من الرئيس محمد مرسى واطلق زرغودة على الهواء مباشرة قائلا هو انت مش هتموت قولى لما تقابل ربنا هتقوله وظيفتك ايه اضحاك الناس والسخرية من المسلمين واشار الشيخ محمود ان باسم يوسف لم يتكلم وسخر من الاحزاب الاخرى مثل اللبراليين الا مرة واحدة واضاف الشيخ محمود قائلا انت يا باسم قولت هاتولى راجل بس ان بعد الزغرودة دى مينفعش اقعد معاك على الهواء انا عاوز راجل محترم واضاف الشيخ محمود شعبان قائلا انت لا دين لك ولو كنت مسلما لامتثلت الى اوامر الله ولا تسخر من احد وقلت سمعنا واطعنا شاهد التفاصيل فى الفيديو القادم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو الشيخ شعبان لباسم يوسف انت متنفعش انا عاوز راجل" نشر بواسطة: بتاريخ:
haroon
لا لا . انتقدة وهاجمةزي ما انت عاوز لكن مش توصل لدرجة انك تنفي عنه الدين وتكفرة .. بدون حجة ولا مبرر ولا سند .. باسم لما سخر " عصي" لكن ما كفرش . وواضح ان الفلوس عاملة مع باسم احلى شغل
haroon
دا انت كنت قلت الكلام دا لانى ما شوفتش الفيديو
زهير ابراهيم
هو ده كلام الشيوخ عايزين صبيان مش بنات
%u0632%u0627%u0626%u0631
معاه حق ما الراجل بيزرغد مثل النسوان

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو...الوروارى يتحدث عن الاسباب التى ادت الى القبض على الشيخ محمود شعبان صاحب عبارة هاتولى راجل..مفاجاة
الشيخ محمود شعبان لباسم يوسف: انت لا دين لك واسأل زوجتك عن الزغرودة
بالفيديو..الشيخ محمود شعبان لباسم يوسف: أنت لست برجل و نفسك فى الشذوذ