نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجأة من العيار الثقيل | ترشيح الراقصة "سما المصرى " على قوائم حزب الوفد يحدث أنقلاب مدوى وضجة بين الأعضاء

السيد البدوى يرشح الراقصة "سما المصرى " على قوائم حزب الوفد يحدث أنقلاب مدوى وضجة بين الأعضاء
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كثرت فى مصر الأن وبعد ثورة 25 يناير المجيدة والتى راح الكثير والكثير من الشهداء لأعلاء الحرية والكرامة والعدالة الأجتماعية بين أطياف الشعب المصرى ولكن تأتى عجائب غير متوقعة وتحدث من أشخاص مشهود لهم برجاحة العقل وأستخدام المنطق فى أسلوب حياتهم السياسية فشهد حزب الوفد اليوم برئاسة رجل الأعمال المصرى السيد البدوى وصاحب قنوات الحياة الفضائية والذى تزوج حديثاً من الراقصة سما المصرى وحدث بزواجه منها أنشقاق داخل عائلته ومحبيه من الحزب والشارع المصرى ولكن حدث شيىء لم يتوقعه أحد على الطلاق وهو ثيامه بترشيح زوجته سما المصرى على قوائم حزب الوفد وبسبب نيته فى ذلك تقدمت النائبة السابقة مارجريت عازر بأستقالتها من الحزب وطالبت من حركة شباب حزب الوفد الحر من أجل التغيير بإقالة السيد البدوى الرئيس الحالى لحزب الوفد من رئاسة الحزب قبل الانتخابات البرلمانية القادمة بسبب تراجع شعبيته وشعبيه الحزب فى الشارع المصرى لإنقاذ ما يمكن إنقاذه من تلك الشعبيةالمنهارة وأن السيد البدوى يتعامل مع الأعضاء بديكتاتورية شديدة ويقصى كل صوت يطالب بالتغيير وعودة الأعضاء المفصولين والمجمدة عضويتهم
ولكن لم ينفذ طلباتنا حتى الأن

المقال "مفاجأة من العيار الثقيل | ترشيح الراقصة "سما المصرى " على قوائم حزب الوفد يحدث أنقلاب مدوى وضجة بين الأعضاء" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا سمعه الحزب الطاهرة لا والف لا الحزب ده طول عمره طاهر واصيل يجي الحج ده ينجسه ، انا متاكد لو الكلام ده صح هيحصل الانقلاب على الشخص ده
dypoyd
عادى يعنى سما المصرى الراقصه المحترمه اشرف من ناس كتير فى جبهه الانقاذ
mido_elbrns
يا سمعه الحزب الطاهرة لا والف لا الحزب ده طول عمره طاهر واصيل يجي الحج ده ينجسه ، انا متاكد لو الكلام ده صح هيحصل الانقلاب على الشخص ده

بصرااحة أستعجبت من السيد البدوى
مش للدرجة دى يعنى الحب القاتل
دة حزب الزعيم سعد زغلول ياعم سيد
حزب البشوات مش حزب شارع الهرم
mido_elbrns
عادى يعنى سما المصرى الراقصه المحترمه اشرف من ناس كتير فى جبهه الانقاذ

والله أنت شايف كدة !!!

محمد فريد محمد زكريا
هدية حزب الأحرار الثورة ((( بمناسبة أنتصار مجلس تعاون دول القناة علي الأستبداد ! ))) يقدم برنامج فقاقيع ثورية صنعت من المهلبية بدون أي أمكانيات أو مقابل!! ((للتعاون بين برنامج الفقاقيع وبرنامج البرنامج للمعلم باسم يوسف))
((( فقاقيع ثورية صنعت من المهلبية لأنها هدية!!)))
1 ــ للأذكياء فقط : رئيس التشريعية : أنا حرمت عليكم مايوه نيللى في الطائرة فقط !! علشان خايف عليكم من الحركات العنيفة وإحنا في الهواء !! .. ولم أحرم عليكم دلع دوللى شاهين في حفل الكذابين .. لأننا أصبحنا في الأرض!.
2 ــ للأذكياء فقط :كذاب لزميله: شفت في حفل الكذابين جنون دلع دوللى شاهين! زميله:آه..آه متفكرنيش!!جتنا ميت نيلي!!أحنا ماعندناش لا حرية ولاعدالة!
3 ــ للأذكياء فقط: كذاب لزميله: شفت في الحفل دلع الست دوللى شاهين! زميله:أيوه ومن ساعتها .. مش قادر أروح الحزب!! أو أشوف أم أربعة وأربعين!!.
4 ــ للأذكياء فقط : كذاب لزميله : مصيبة !! ((سمعت أن الثوار)) سوف يقبضون على الكذابين ليبادلوا بهم الرئاسة!!. زميله : مصيبة كبري لأنهم لن يسلموا الرئاسة لأنها محجوزة للرئيس الحقيقي !! لذا لنا الله..ثم..ثم.. واقـي الـقـفــا!
5 ــ نشيد الكذابين: سوف ننتصر إذا خدرنا الفقراء بالزيت والسكر والصابون !!! وسوف ننحصر أذا كشفنا عما في قلوبنا!وسوف ننكسرأذا تركنا واقي القفـا!
6 ــ للأذكياء فقط : دلوعة حفل الكذابين دوللى شاهين !! .. ذهبت سراً مع طبالها إلي دول مجلس تعاون القناة!! وسألتهم دلوعة الكذابين تتدفعوا كم وأنا أرفع عنكم الطوارئ والتجوال والكذابين!!.
7 ــ للأذكياء فقط : بعد حفل دوللى شاهين لأغراء الكذابين !! .. ذهب الآلاف منهم بدقونهم للحلاقين!!.
8 ــ للأذكياء فقط : بعد حـفـل الدلوعـة دوللـى شاهيـن!! .. لأغراء الكذابـيـن طلبت الدلوعة دوللي شاهـيـن .. ضريبة من الحـلاقـيــن!!.
9 ــ للأذكياء فقط : منذ حفـل دوللـى شاهيـن لأغـراء الكـذابيـن !! .. تقدم عدد كبير باستجواب للحكومة لتتولي الدلوعة دوللي بنت شاهين تدريب أمانة حريمهم علي الدلع أثناء استجواب رجالتهم للحكومة في مجلس عمو شاهين!!.
10 للأذكياء فقط : قال كبير الكذابين منذ أن غنت لي وحدي الدلوعة دوللى شاهين من بين الجماهير وأنا بصحي مفزوع من كوابيس أم العيال وأولادها الشياطين
11 للأذكياء فقط : كذاب قال لزميله: أنت سلمت علي الدلوعة دوللى شاهين..أيوه !!.. نعم..!! ومن يومها كل ساعتين (بست حمي) في بيت أم أربعة وأربعين!!. 12ـ للأذكياء فقط : سألت فنانة (هشك بشك) د. حلمي الجزار .. في مؤتمر دعم السياحة الذي عرضه وائل الإبراشي .. لماذا لا تحبون الفن .. قال هذا ليس حقيقي!! وإذا كان الفهم عن الأخوان عدم حبها للفن .. فهذا غير حقيقى!! لذا حفل دوللي شاهين هو مصالحة مع الفنانين!!.. فردت الدلوعة دوللي شاهين .. أنا بتموت فينا يا بن الجزار !!!
13 للأذكياء فقط : قال ثائر لضاربه؟؟: الأولي : أنت راجل ولا ست! ... الثانية : أنت فلول ولا بت! ... الثالثة : أنت كذاب ولا جربان قفاه أتهري من الحك!!.
وأنشر. أضحك . صور.وأعرض علي أصدقائك . وسلم لي؟! (مع تحيات حزب الأحرار الثورة)
محمد فريد محمد زكريا
هدية حزب الأحرار الثورة ((( بمناسبة أنتصار مجلس تعاون دول القناة علي الأستبداد ! ))) يقدم برنامج فقاقيع ثورية صنعت من المهلبية بدون أي أمكانيات أو مقابل!! ((للتعاون بين برنامج الفقاقيع وبرنامج البرنامج للمعلم باسم يوسف))
1 ــ للأذكياء فقط : رئيس التشريعية : أنا حرمت عليكم مايوه نيللى في الطائرة فقط !! علشان خايف عليكم من الحركات العنيفة وإحنا في الهواء !! .. ولم أحرم عليكم دلع دوللى شاهين في حفل الكذابين .. لأننا أصبحنا في الأرض!.
2 ــ للأذكياء فقط :كذاب لزميله: شفت في حفل الكذابين جنون دلع دوللى شاهين! زميله:آه..آه متفكرنيش!!جتنا ميت نيلي!!أحنا ماعندناش لا حرية ولاعدالة!
3 ــ للأذكياء فقط: كذاب لزميله: شفت في الحفل دلع الست دوللى شاهين! زميله:أيوه ومن ساعتها .. مش قادر أروح الحزب!! أو أشوف أم أربعة وأربعين!!.
4 ــ للأذكياء فقط : كذاب لزميله : مصيبة !! ((سمعت أن الثوار)) سوف يقبضون على الكذابين ليبادلوا بهم الرئاسة!!. زميله : مصيبة كبري لأنهم لن يسلموا الرئاسة لأنها محجوزة للرئيس الحقيقي !! لذا لنا الله..ثم..ثم.. واقـي الـقـفــا!
5 ــ نشيد الكذابين: سوف ننتصر إذا خدرنا الفقراء بالزيت والسكر والصابون !!! وسوف ننحصر أذا كشفنا عما في قلوبنا!وسوف ننكسرأذا تركنا واقي القفـا!
6 ــ للأذكياء فقط : دلوعة حفل الكذابين دوللى شاهين !! .. ذهبت سراً مع طبالها إلي دول مجلس تعاون القناة!! وسألتهم دلوعة الكذابين تتدفعوا كم وأنا أرفع عنكم الطوارئ والتجوال والكذابين!!.
7 ــ للأذكياء فقط : بعد حفل دوللى شاهين لأغراء الكذابين !! .. ذهب الآلاف منهم بدقونهم للحلاقين!!.
8 ــ للأذكياء فقط : بعد حـفـل الدلوعـة دوللـى شاهيـن!! .. لأغراء الكذابـيـن طلبت الدلوعة دوللي شاهـيـن .. ضريبة من الحـلاقـيــن!!.
9 ــ للأذكياء فقط : منذ حفـل دوللـى شاهيـن لأغـراء الكـذابيـن !! .. تقدم عدد كبير باستجواب للحكومة لتتولي الدلوعة دوللي بنت شاهين تدريب أمانة حريمهم علي الدلع أثناء استجواب رجالتهم للحكومة في مجلس عمو شاهين!!.
10 للأذكياء فقط : قال كبير الكذابين منذ أن غنت لي وحدي الدلوعة دوللى شاهين من بين الجماهير وأنا بصحي مفزوع من كوابيس أم العيال وأولادها الشياطين
11 للأذكياء فقط : كذاب قال لزميله: أنت سلمت علي الدلوعة دوللى شاهين..أيوه !!.. نعم..!! ومن يومها كل ساعتين (بست حمي) في بيت أم أربعة وأربعين!!. 12ـ للأذكياء فقط : سألت فنانة (هشك بشك) د. حلمي الجزار .. في مؤتمر دعم السياحة الذي عرضه وائل الإبراشي .. لماذا لا تحبون الفن .. قال هذا ليس حقيقي!! وإذا كان الفهم عن الأخوان عدم حبها للفن .. فهذا غير حقيقى!! لذا حفل دوللي شاهين هو مصالحة مع الفنانين!!.. فردت الدلوعة دوللي شاهين .. أنا بتموت فينا يا بن الجزار !!!
13 للأذكياء فقط : قال ثائر لضاربه؟؟: الأولي : أنت راجل ولا ست! ... الثانية : أنت فلول ولا بت! ... الثالثة : أنت كذاب ولا جربان قفاه أتهري من الحك!!.
NOURA 18

هههههههههه يا خبر ابيض على الفضايح !

يلا بقى خلي الحزب يزقطت ...

هيبقى حزب خبــــــره :d

محمدالتراس
لو نجحت في الانتخابات يبقي ضمنا وجود رقاصة في المجلس باقي لنا الطبالين
mido_elbrns

ياعم محمد ايه اللى أنت كاتبه دة ؟؟!!!!
mido_elbrns

هههههههههه يا خبر ابيض على الفضايح !

يلا بقى خلي الحزب يزقطت ...

هيبقى حزب خبــــــره :d

يااااااااااااااااااااااااااااه فينك يانورا
دة انا نسيتك انك عضوة معانا فى المنتدى ههههههههه
وحشتنى تعليقاتك الجاااااامدة
NOURA 18

يااااااااااااااااااااااااااااه فينك يانورا
دة انا نسيتك انك عضوة معانا فى المنتدى ههههههههه
وحشتنى تعليقاتك الجاااااامدة

ده اذا انا نفسي نسيت ان انا عضوة معاكوا :d

بقى ده خبر تحطه يا راجل خلتني اضحك ...

بس انا قريت انه كذب حكايه جوازه منها دي على فكرة

ومبرووووك عشان بقيت احمريكاا
mido_elbrns
ده اذا انا نفسي نسيت ان انا عضوة معاكوا :d

بقى ده خبر تحطه يا راجل خلتني اضحك ...

بس انا قريت انه كذب حكايه جوازه منها دي على فكرة

ومبرووووك عشان بقيت احمريكاا

لأ فى كتير أكدوا الكلام دة ومنهم العريس نفسه
المهم كنتى مختفية فين الشهور اللى فاتت
وحشتنى مشاغباتك يانورا والله وردودك :d
الله يبارك فيكى بخصوص الاحمريكاا
NOURA 18

لأ فى كتير أكدوا الكلام دة ومنهم العريس نفسه
المهم كنتى مختفية فين الشهور اللى فاتت
وحشتنى مشاغباتك يانورا والله وردودك :d
الله يبارك فيكى بخصوص الاحمريكاا

العريس نفسه !!! اللهم صلي على النبي

يلا خليها تمشلهم الحزب على وحده ونص :d

وانا كنت زهت من الي بيحصل في مصر بصراحه قلت ارفع معدلي احسن الي هو اخر سنه وكده ...

واوعدك هدخل اغلس تاني ولا يهمك .. حط انت بس مواضيع من دي كتير وما تقلقش

mido_elbrns

العريس نفسه !!! اللهم صلي على النبي :d

يلا خليها تمشلهم الحزب على وحده ونص :d

وانا كنت زهت من الي بيحصل في مصر بصراحه قلت ارفع معدلي احسن الي هو اخر سنه وكده ...

واوعدك هدخل اغلس تاني ولا يهمك .. حط انت بس مواضيع من دي كتير وما تقلقش

ههههههههههههههههههههههههههههه
يانورا تشرفى وتنورى وربنا يوفقك
فى الدراسة ودايماً منورنا
بتعليقاتك الحلوة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة من العيار الثقيل تفجرها ألهام شاهين بالمستندات ضد عبدالله بدر " مفاجأة مدوية "
مفاجأة من العيار الثقيل "زكى بدر " يوقع على قرار وزارى بعد رحيله بـ 15 يوماً " بالمستندات "