نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الاستثمار أسعار السلع

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عرض " كارفور" ليوم واحد فقط - الاربعاء 16 يناير 2013 ( تابلت تورنادو بسعر مميز )

ما زلنا في رصدنا الخاص لكل عروض لمجموعة فروع هايبر ماركت كارفور في مصر حيث ما زالت سلسلة هايبر ماركت " كارفور " في مصر تحتفل بالعيد العاشر وقد اختارت ان تقدم مجموعة عروض ضخمة في هذا العيد من ضمنها عرض اليوم الواحد الذي تقدم فيه سلعة مميزة بسعر مميز جدا .

عرض اليوم الذي نستعرضه هو عرض يسرى ليوم واحد فقط و حتى نفاذ الكمية حيث العرض خاص بيوم الاربعاء 16-1-2013 م

العرض عبارة عن 200 جهاز تابلت تورنادو بضمان العربي لمدة عام بسعر مميز هو 1999 جنية مصري

مميزات الجهاز اللوحي تورنادو Tornado Tablet المقدم في العرض حيث يأتي الجهاز بوحدة معالجة مركزية بسرعة 1.2 جيجا هيرتز ورمات بحجم 1 جيجا بايت ومنفذ هايدفينشن ومنفذ يو اس بي 2 ومنفذ كروت ذاكرة وبكاميرا 2 ميجابيكسل ويأتي بنظام تشغيل اندرويد 4.0.3 ومع التابلت يقدم لكم كارفور جراب جلد هدية لحفظ الجهاز
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "عرض " كارفور" ليوم واحد فقط - الاربعاء 16 يناير 2013 ( تابلت تورنادو بسعر مميز )" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عملت سيرش على الجهاز لقيت سعرة على موقع سوق 950 ج !! ارجوا الافادة
lionhmada
انا عملت سيرش على الجهاز لقيت سعرة على موقع سوق 950 ج !! ارجوا الافادة
انا عملت بحث دلوقتي هناك لقيت السعر غير اللي بتقول عليه اهو اللي لقيته
تورنادو تابلت Tornado Tablet
من TORNADO
2,299.00 جنيه
%u0632%u0627%u0626%u0631
التابلت ده انا بابيعه ب 1150 بس ونفس الامكانيات بالضبط بس مش صينى زى ده الى عندى كورى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عرض " كارفور" ليوم واحد فقط - الخميس 28 فبراير 2013 ( تابلت نكستبوك بسعر مميز )
عرض " كارفور" مصر ليوم واحد فقط السبت 19 يناير 2013 ( لاب توب توشيبا بسعر مميز جداً )
عرض " كارفور" ليوم واحد فقط - الثلاثاء 15 يناير 2013 ( بلايستيشن ps3 بسعر مميز )
عرض " كارفور" مصر ليوم واحد فقط الاثنين 7 يناير 2013 ( ميكروويف بسعر مميز جداً )
عرض " كارفور" مصر ليوم واحد فقط الاحد 6 يناير 2013 ( لاب توب لينوفو بسعر مميز جداً )