نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رسائل مسلسل حكايات بنات :)

مســــــلســــــل حكــــــايـــــــات بنــــــــات

نشتغل أمريكاني ..طبــعاً ، نلبس ونآكل أمريكاني ..ماشي ، إنما نحب أمريكاني…….. أكيد لأ

لو حسيت ان في حاجة نقصاك , حاول تعوضها بحاجة تانية , بس لو معرفتش متزعلش …مش كل حاجة في الدنيا بتتعوض

مهم اوي ان يكون شكلك في اللي انت لابسه جميل لكن الأهم ان يكون احساسك بـاللي انت لابسه أجمل ♥

سهل انك تهرب من حاجة مخوفاك, لكن هتفضل مخوفاك على طول, الحل مش في الهروب,الحل انكتلاقي طريقه تتغلب بيها على خوفكـ

العفريت وهم صورهولك خوفك ، خليك شجاع ، عمر ما حيبقى في حياتك عفريت

الست محتاجة راجل تفضفضله ويسمعها … حتى لو مكنش عنده رد عليها

لو حاوطتك الوحدة من كل ناحية!! اوعى تستسلم اكيد هتلاقى حل!!

.............

مكنتش قادرة استوعب انه لسه ماما ماتت، يمكن لما بنحب حد اوي ونطمن بوجوده أوي منعملش حساب لموته خالص لدرجة لو حصل منصدقش أو نخاف نصدقه

كنت بفكر في حاجة قريتها من زمان إنه أي حد بتموت أمه الملائكة بتقوله اليوم مات حبيب فلا حبيب لك بعد اليوم ، لكن في حاجة جوايا كانت رافضة تصدق انه خلاص لا حبيب لي بعد اليوم

..........................

المكان جزء من البني ادم ..مجرد جزء ..عشان كده مينفعش تقف حياه البني ادم علي جزء منه

إنك تفتقدي وجود زوج في حياتك لانك مش متجوزه..شيء قاسي جدا ..لكن الأقسي منه بكتير إنك تحسي الاحساس ده وانتي متجوزة

طول ما احنا عايشين هنفقد ناس و نفتقدهم , لكن أحيانا كتير ربنا بيبعتلنا الى يعوضنا

الطبع غالبا بيغلب التطبع مش لأنه اقوى منه.. ..لا.. لأننا مش بنحاول نتغير بذمة..!!

عيد ميلادك مش حفلة وتورتة وشمعة وهدية لا ده جرس إنذار بيقولك إلحق نفسك العمر بيجرى.

الامومة بالنسبة للست … زى الهوا اللى بتتنفسه … زى الشمس اللى بتدفيها … حاجة ثابته فى حياتها … ما تقدرش تتصور انها تبقى مش موجودة

“الطلاق عامل زي الموت .. غالبا يسبب وجع وألم وعذاب .. لكن أحيانا بيكون نهاية لعذاب أكبر”

أي قرار بناخده ممكن يطلع صح… وممكن يطلع غلط …لكن بنحس بعده براحة لانه خلصنا من الحيرة.

في حاجات ينفع التنازل عنها وحاجات لا ، فبلاش تعند في اللي ممكن تتنازل عنه عشان ماتضطرش تتنازل عن حاجات أكبر.

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفيش حاجه اسمها صدفه ده مجرد انذار بيقولك خلي بالك ان لسه ف حقايق تانيه هتشوفها ف حياتك

النسيان بيتغير لو استخدمناه في مكان متغير….النسيان ده نعمة لو استخدمناه في المكان الصحيح.

مهما كان امبارح مليان حاجات بتوجع …ومهما كان بكره مليان حاجات تخوف ,الحياة , لازم تستمر

%u0632%u0627%u0626%u0631
رررررررررررررررررروعة بجد
%u0632%u0627%u0626%u0631
تمنيت نفسي في الحياة ما يت رهنت قلبي وبالرهان خسر
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب الرساله ده اوى هى روعه و كمان بحب المسلسل ده اوى و بحب المسدجات الى فيه اوى لانها حقيقيه
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا ولد بس بحبة اوى المسلسل دة
%u0632%u0627%u0626%u0631
حكايات بنات بتعودني كبنوته ان الحياة مش مجرد استسلام الحياه فيها جزء من الفرفشه والضحكه ع شفتي حتي لو بعديها الم ساعات اللي حوالينا بيحسوا اننا وحشين لما نضحك واحنا متالمين اللي مش يعرفوه ان الضحكة بتقلل الالم حتي لو كان كبير
%u0632%u0627%u0626%u0631
ليه الحب بيضيع بالصراحة
رد زائر
الرسايل حلوه اوى وانا بعشق المسلسل ده وميرسى جدا
بالنسبه لسؤال الولد ليه الحب بيضيع بالصراحه انا من وجهة نظرى الحب الى بيضيع بالصراحه مبيبقاش حب بجد
رد زائر
Mrsy 2oy
الأصدقاءالحقيقون يصعب إيجادهم ، يصعب تركهم ، ويستحيل نسيانهم
اسعد الجعلي
السلام عليكم من اجمل المسلسلات الاكثر جمالا

مواضيع مشابهة:
محمد سعد يتعاقد رسميا على مسلسل (حكايات عطوط)
مواعيد عرض مسلسل ( حكايات بنعيشها 2 ) والاعادة على جميع القنوات في رمضان 2010
احد خبراء التجميل يرفع دعوه قضائيه لمنع عرض مسلسل حكايات وبنعيشها
مسلسل بنات فاضية ( ابداعى )

فيس بوك  تويتر  يوتيوب