نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توقف حركة قطارات الصعيد بسبب المازوت

ومع استمرار مسلسل لعتصامات المواطنين من عمال الطوب على شريط السكة الحديد وقضبانه المميزة و توقفت حركة قطارات الصعيد من مدينه البدرشين عند قريه مزغونه
وتبعه توقف من الشمال ومن الجنوب يعنى من القاهرة لغايه المزغوده دى وطبعا من اسوان لغايه مخفية الاسم دى وده علشان ايه
علشان نقص السولار والمازوت وارتفاع اسعارهم طيب ذنب الركاب ايه واللى وراه شغل مهم او معاه اطفال صغيرين او مرضى ايه
المازوت غلى روحوا وزارة البترول لكن شغل البلطجة والقرف ده لازم يكون له وقفة وحساب قانونى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مش حقول غير حسبى الله ونعم الوكيل فى كل اللى بيعطل حركة القطارات وانا لو سواقة للقطر ده كنت دهست كل اللى على شريط القطار بلا
رحمة علشان دول مفسدون فى الارض طبعا الجميع حيقف فى وشى ويقول ايه الاجرام ده والف واحد حيندد باننى مريضة بارنويا حادة ومشتاقة للقتل ولكن والله محدش عانى من ازمة القطار ادى كنت رايحة امتحان دراسات عليا هام جدا ومحدد للمصير التقدير فى احدى محافظات الصعيد وطبعا طلعوا علينا بتعوا الاعتصمات وقطعوا الطريق وشفنا المر لمده 15 ساعة وطبعا رحت الامتحان دايخة وتعبانه ومعرفتش اجابو كويس وكانت النتيجة ضياع تعب سنتين من عمرى على الفاضى لان التقدير كان مهم بالنسبة لى مش النجاح

المقال "توقف حركة قطارات الصعيد بسبب المازوت" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعم الوكيل فى اللىبيقطعوا الطرق الله ينتقم منهم جميعا وحسبى الله فى الايدى الرخوة التى تتركهم يعيثون فى الارض فسادا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل -توقف حركة قطارات مترو الانفاق واغلاق محطة كوبرى القبة.........شاهد التفاصيل؟؟؟
عاجل...توقف حركة قطارات الصعيد بعد ساعتين فقط من تشغيلها بسبب كارثة كانت ستحدث
عودة تشغيل قطارات الصعيد - جدول مواعيد القطارات الصعيد القاهرة بدءاً من اليوم السبت