نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية و من بعدى الطوفان تامر حسنى 2013 البوم بحبك انت 2013

و من بعدى الطوفان
انا و من بعدى الطوفاااااان مش دى حقيقتك من زماان و غلطتى انى نسيتفى لحظه و اديت الامان
انا و من بعدى الطوفاااااان مش دى حقيقتك من زماان و غلطتى انى نسيت فى لحظه و اديت الامان
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قلوب تموت كده من بيك متهزش اى حاجه فيك نفسك و بس و دهه اللى ليك و الباقى عندك ملوش مكان
قلوب تموت كده من بيك متهزش اى حاجه فيك نفسك و بس و دهه اللى ليك و الباقى عندك ملوش مكان

و مين اللى كمل طول الحياه فى مطرحه ااه فى مطرحه ده ناس هتيجى و فى لحظه ناس هيروحو
و مين اللى كمل طول الحياه فى مطرحه ااه فى مطرحه ده ناس هتيجى و فى لحظه ناس هيروحو

و طول ما فىك الروح و حى عدل السما اهو جاى جاى و ابقى افتكر نى ان كنت حى اذا انتهى بينا الكلام
و طول ما فىك الروح و حى عدل السما اهو جاى جاى و ابقى افتكر نى ان كنت حى اذا انتهى بينا الكلام

المقال "كلمات اغنية و من بعدى الطوفان تامر حسنى 2013 البوم بحبك انت 2013" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية ومن بعدي الطوفان تامر حسني من البوم بحبك انت البوم تامر حسني الجديد 2013
كلمات اغنية تعالى نعيش تامر حسني 2013 من البوم تامر حسني الجديد 2013 البوم بحبك انت 2013
كلمات اغنية يابخت اللي انتي هتحبيه تامر حسني 2013 من البوم تامر حسني 2013 البوم بحبك انت 2013
كلمات أغنيه ومن بعدي الطوفان لــ تامر حسني من البوم بحبك انت 2013
كلمات اغنية و من بعدى الطوفان .. كامله .. البوم تامر حسني 2013 + استماع الاغنية