نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عمرو اديب : ياريس خد مني انا خد مننا احنا اللي معانا فلوس وسيب الطبقة ال.........ويقول لفظ خارج مره اخرى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

في حلقة اليوم من برنامج القاهرة اليوم الذي يقدمه الاعلامي الشهير عمرو اديب على قناة اليوم ، ومنذ لحظات قليلة من الحلقة التي لم تنتهي حتى الان فتح عمرو اديب ملف " التاكسي الابيض " في القاهرة والاقساط التي يقوم بدفعها سائقي هذه السيارات الاجرة ورفع الاعباء عن المواطن البسيط قائلا " ياريس خد مني انا خد مننا احنا اللي معانا فلوس وسيب الطبقة دي الطبقة دي ( ..مف...) " اعتذر لن استطيع ان اذكر اللفظ الذي قاله اديب .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يذكر ان عمرو اديب في حلقة الامس الاحد 24/3/2013 كان قد تلفظ بلفظ غايه في الانحدار ولا يليق ابدا ان يقال على شاشات التليفزيون ، وقد اثارت الفاظ عمرو اديب الذي تعود على تكرارها اثارت غضب واستياء الاف الشباب ومستخدمي شبكات التواصل الاجتماعي فيس بوك و تويتر اعتراضا على مثل هذه الالفاظ ..

المقال "عمرو اديب : ياريس خد مني انا خد مننا احنا اللي معانا فلوس وسيب الطبقة ال.........ويقول لفظ خارج مره اخرى" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
يعنى الاستاذ اللى حاطط المقال يااخى طيب انت زعلان من الكلمه ومش عاجبك انه فعلاً لابد رفع الاعباء عن المواطن البسيط وزعلان اوى علشان الكلمه ....
ربنا يسترها علينا ..
mr.kareem
يعنى الاستاذ اللى حاطط المقال يااخى طيب انت زعلان من الكلمه ومش عاجبك انه فعلاً لابد رفع الاعباء عن المواطن البسيط وزعلان اوى علشان الكلمه ....
ربنا يسترها علينا ..
فعلا ربنا يسترها علينا جميعا بجد

بس هو سؤال هل تقبل حضرتك ان مثل هذا الكلام يتقال في بيتك ؟؟؟

مشكوووووور على المرور والرد ..

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عمرو اديب ينفعل على الهواء بسبب قطع النور المتكرر ويقول " احنا داخلين على صيف زفت "
عمرو اديب: اتنين النهاردة ميباتوش في بيوتهم وزير النقل اللي معرفش اسمه ووزير الخارجية انا عايزك تطبق شرع الله ياريس
فيديو : خناقة على الهواء بين احنا اسفين ياريس و طارق الخولي من شباب الثورة وألفاظ خارجة من اسف ياريس