نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

باسم يوسف يرد علي مرتضي منصور: سألت أمى أنت كلمتى حد فقالت.. أنا مستنضفش الناس دى

ما زال السجال دائر بين رئيس نادي الزمالك الاسبق الدكتور مرتضي منصور وبين الدكتور باسم يوسف مقدم برنامج البرنامج السياسي الساخر ذلك البرنامج الذي نال شهرة وتخطي جميع نسب المشاهدة المتوقعة لة ....وكان باسم يوسف قد خرج مؤخرا ليسخر من مرتضي منصور ومافتا منصور الا ان خرج مهددا لة خائضا في عرضة قائلا انا كلمت امك نادية وقالتلي متزعلش من باسم دة عبيط "وما كان رد فعل باسم الا ان خرج مساء امس علي الصفحة الرسمية الشخصية الخاصة بة علي موقع التواصل الاجتماعي تويتر مستهزءا مستنكرا تصريحات مرتضي منصور واصفا اياة بالمتخبط العيل الذي لا يشغل بالة الا الشتيمة والقاء التهم بغير حق قائلا "
"المهم إنى للحظة شكيت وسألت أمى.. أنت يا أمى كلمتى حد. قالتلى:"يا بنى أنا مش باستنضف الأشكال دى أساسا أكلمه إزاى؟"، "وقلت إن ده حيحصل سيبوه يشوه ويشتم ده آخره وده تمامه شكله وحش لا يملك إلا الشتيمة ضربنا ضربتنا وأسقطناه كغيار قذر"، "المعلم هو اللى يضرب ضربة واحدة ويسكت ويخلى العيال تلف حوالين نفسها، أما العيال فلا يملكون غير التخبيط والخوض فى الأعراض أو يجيبوا سيرة أمك"
هكذا وما زال السجال دائر بين كل من الطرفين بعد ان بدا باسم يوسف بالاستهزاء والسخرية من شتيمة مرتضي منصور وطريقة كلامة في برنامجة البرنامج الذي يذاع علي قناة السي بي سي الفضائية مساء الجمعة من كل اسبوع

المقال "باسم يوسف يرد علي مرتضي منصور: سألت أمى أنت كلمتى حد فقالت.. أنا مستنضفش الناس دى" نشر بواسطة: بتاريخ:
مصراوي بالامارات
ماهو مستحيل ناديه تعترف انها صاحبه مورتا
بس ياريت باسم يعمل تحليل دي ان ايه
لانه الشبه واضح جدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو مرتضي منصور يهاجم باسم يوسف وبيقول الكلام ده عند أمك .. وانت مبتجيش إلا بالجزمة !! وكلام قوي جدا من مرتضي
شاهد بالفيديو مرتضي منصور على الهواء امام الملايين يصرح قائلا ام باسم يوسف صاحبتي من 20 سنة وكلمتنى وقالت باسم عيل صغير
مرتضى منصور يرفع قضية على باسم يوسف ويؤكد على اغلاق القناة cbc لن تصدق السبب وراء ما فعله المستشار مرتضي