نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ازى تخلى البنات تحبك

مش بلون شعرك ولا تسبيلة عيونك لا الموضوع كبيير يا قمور

انا اتخطبت كتيرللاسف ملقيتش فيهم فارس احلامى واو يمكن محدش قدر يخلينى منهم احبه طبعا انا مش كاترين زيتا جونز ولا حتى ماريم فارس انا بنت عادية خالص ونفسى اتجوز بس لما اتجوز اعيش سعيدة يا اما بلاها جواز على فكرة يا امور منك له سماعكم بلاش تحكموا غير لما تخلصوا قرياة الموضوع ده الموضوع ده لمصلحتكم انتو انا كتبته النهارده علشان اللى فيه الصفات دى يتخلص منها زى ما بنتخلص من اكياس الشيبسى الفاضية بالرغم من ان شكلها حلو بس لازم نرميهل بعيد
اولا بلاش القمصة والنكد كل شويه على الفاضى والمليان مقموص زى ماتكون خلاص ما صدقت تلاقى حد توريه موهبة نكدك المميزاستنى شويه متستعجلش وانت حتشبع منه
ايام الخطوبه دى للذكرى الجميله
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طيب ازاى يعنى لما تتصل بيها الساعة 12 بعد نص الليل ومش ترد عليك بلاش تزعل اعرف انها نايمة ماهى بتشتغل طول النهار ولما بترجع بتطحن فى البيت مع امها فى شغل البيت وكمان ايه لف ودوران فى اختيار الجهاز
حكايه يلا نخرج لوحدنا عيب اووى دى انتو يا جدع مخطوبين يعنى فى حكم الاغراب ورسولنا ودينا بيمنعوا ده فبلاش تحرج نفسك وتقعد نزن وتقول لها احنا مخطوبين لازم نقعد مع بعض لوحدنا ما ينفعش يا امور علشان ده بضايق ابوها واخوها ومجتمعها غير انه ضد الدين بتعنا لما تتجوز اغير اسمى لو خرجت معها يا عسل

تالت حاجة احترم هى بتحب ايه ومش بتحب ايه
مش انا بحب ده لا انتى بتحبى ايه ولو فى تعارض جامد يبقى نوصل لحل وسط على حسابكم انتم الاتنين
وياسلام بقى با امور لو فيها عيب بسيط طويلة حبيتين او سمرة شويتين او تخينه سنه وتيجى انت ببراءة وتنزل نكته على اى عيب ياه دى حتموت فيك

اخر جاجة احب اقول لك اوعى تفتكر انك السوبر مان اللى جه ينقذ البنتوته من بئر العنوسه لا يا امور الحكايه مش كده الموضوع كله انك تفكر فى انك السوبر مان اللى حيعطى لها الامان ويكون معها على طول الزمان ويكون شريك لها ومعين على طاعة ربنا
ولسه فى حاجات كتيير من كتاب قريته زمان اسمه يوميات عانس كانت بتكتب هى بقت عانس ليه وتقعد تفتكر عيوب خطبها السابقين
منهم البخيل والطماع والسئيل

بس انا لخصت المختصر المفيد علشان خطيبتك تحبك بجد وميحصلش فركشه زى كل مرة وربنا يتمم بالخير

المقال "ازى تخلى البنات تحبك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ازاى تخلى الشباب تحبك وتموت فيكى
ازاي تخلي البنات تحبك - في 90 ثانيه
ازاى تخلى البنات تموت عليك وبسهوله؟؟ظ ازاى تثبت البنات؟؟؟
نصائح للاولاد(ازاي تخلي البنت تحبك علطول)
ازاى تخلى البنات تحبك بجد