نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار اخبار صوتية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حياتى امتلأت بالإكتئاب بعد عملية للنصب علي ما الحل ؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يقول السائل:
انا حصلى ظروف من حوالى 6 شهور اثرت فيا نفسيا وبعدها بفترة جالى اكتئاب واى مشكلة بسيطة جدا بتزهقنى بسرعة وممكن ترفعلى او تهبط ورحت كشفت عند دكتور وقالى القولون بتاعك عصبى وعندك توتر وقلق ومشيت على العلاج لمدة شهر ونصف وتركته وحاولت اغير من حياتى وكدا لحد ما اتحسنت بعض الشىء الحمد لله ولكن ما زال اثر الاكتئاب عندى ارجو الحل لتلك المشكلة مع العلم ان عمرى 24 سنة ونصف
بالنسبة للعزلة انا فترة الاكتئاب كانت فى فصل الشتا اللى احنا فى نهايته ومكنتش بعرف اخرج مع صحابى عشان الدنيا برد غير ان انا مكنتش بعمل اى حاجة غير ادسنس فكان فيه ايام لما اجى انام اشعر بالاكتئاب والزهق فقررت اروح لدكتور وقالى القاولون عصبى وبعدها حاولت اخرج كل يوم اروح اى مكان والحمد لله بقيت اللتزم بالصلاة بس كل اللى عايز اعرفه هل الاكتئاب مرض ممكن يروح ولا بيفضل ملازم الانسان بعد كدا وكيف اتخلص منه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

السبب انى فقدت بعض الاموال فى مشروع معين والحمد لله بعدها بفترة ربنا رزقنى ومشكلة المال اتحلت لكن الاكتئاب ظل معايا فترة بعدها وكانت اى حاجة بتحصل زى مشكلة او كدا تاثر فيا

يمكنكم اضافة مشكلتكم هنا
خدمة نجوم مصريه للاجابه على مشاكلكم النفسيه او الطبيه مجانا

مقطع صوتي

المقال "حياتى امتلأت بالإكتئاب بعد عملية للنصب علي ما الحل ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
اخبار مصر
الف شكر لك يا استاذ احمد على المجهود الرائع وربنا يجعله فى ميزان حسناتك ان شاء الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
بسم الله الرحمن الرحيم
الى الاخوة المحترمين القائمين على الموقع والاخ كاتب الموضوع
لقد شعرت بمشكلتك كثيرا واحمد الله انه عوضك بالمال الذى فقدته فانه عليه العوض وعليه الاتكال
لذا أنصحك بالتمسك بالله واعتبر ان البسمه هى هديه من الله لك فلا ترفض هدايا الحبيب رب العالمين
وانصحك بتغيير نظام حياتك تقرب الى الله اكثر اخرج مع اصدقائك وان كان بامكانك ان تتزوج تزوج من فتاه تعرف ربنا واسأل الله ان ييسر لك الزواج من فتاه صالحه متدينه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشكلة حياتي الابدية بمدونتي مع قالب اخبار احترافي...ارجوكم الحل يا محترفين بلوجر لتعم الفائدة
مش عارفة اقول ايه بس في حاجة في حياتي مضيقاني جدا ومخلياني في حيرة وتردد ومش عارفة احدد طريقة حياتي او اعرف ازاي اعمل اي
المعتصم : انا باقي في الاسماعيلي مهما امتلأت الصحف بالأخبار