نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

25 دولار فى يوم واحد والف 1100 زوار من امريكا لوحدها برجاء التوضيح يا جماعة ضرورى ؟؟

السلام عليكم , انا عندى جوجل ادسنس وبنشر موضوعات فى المنتدى هنا , لكن حصلت معايا حاجة غريبة , العادى كل يوم كان بيبقى موجود ضغطة او ضغطتين يعنى تقريبا من 4 سنت الى 15 يوميا ده المعتاد وكان معظم الزوار من مصر لانى بنشر فى قسم اخبار مصر ,, الغريب بقى يوم الجمعة 3 مايو , لقيت حوالى 1200 زيارة للموضوعات بتاعتى وحوالى 217 ضغطة منهم حوالى 140 ضغطة من امريكا لوحدها ( حاجة غريبة جدا ) ده غير الضغطات اللى من بلغاريا وقبرص وبلاد كتير وبلاقى مشاهده واحد من بلد واحدة وضغطة واحده فى نفس المشاهدة مما يعرض حسابى انه يتوقف للشك فى انها ضغطات غير مشروعة بالرغم انى مانشرتش اى بوستات فى اليوم ده وكان صافى الربح 25 دولار , كانت مفاجاة بالنسبة لى , ازاى ده كله فى يوم واحد , انا متحير جدا وخايف على حسابى ان الشركة توقفه , ارجوكم ممكن تفسير للى حصلى ده , وياريت حد يفيدنى اازاى بعد ده كله انى احافظ على حسابى انه مايتوقفش بالرغم ان والله العظيم ماعملت شى وكله كان مفاجاة !!

المقال "25 دولار فى يوم واحد والف 1100 زوار من امريكا لوحدها برجاء التوضيح يا جماعة ضرورى ؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
عشان الموضوع اشتغاله
karimmohamed987
عشان الموضوع اشتغاله
يعنى بالعقل كده انا هاتعب نفسى واكتب البوست عشان اشتغل الناس !!, وهاستفاد ايه اما اخليها اشتغالة
yaserlove16
ممكن موضوعك اتنشر علي صفحة نجوم مصرية الصفحة معدية المليوون
lahmeur06
ان الله يرزق من يشاء بغير حساب يا اخي
karimmohamed987
ممكن موضوعك اتنشر علي صفحة نجوم مصرية الصفحة معدية المليوون
انا اعتقدت كده بس دورت فى الصفحة ولقيت موضوعوى ماتنشرش
karimmohamed987
ان الله يرزق من يشاء بغير حساب يا اخي
ونعم بالله بس انا قلقان ان حسابى يتوقف لانها حاجة غريبة بالفعل وحصلت مرة واحدة وخلاص
lahmeur06
اخي انضر الي نسبة لضغط الى الضهور ان تعدت فوق 10% خطر على الحساب اما ان كانت اقل متخفش + انضر الى مصدر الضغطات اي من اين اتت وان شاء الله يكون خير
haytham73
انا عايز اعرف هل انت فعلا استلمت منهم فلوس قبل كده .
karimmohamed987
انا عايز اعرف هل انت فعلا استلمت منهم فلوس قبل كده .
لا لسه ماسنلمتش اى فلوس
abdo dz
أخي هذه زيارات وهمية من عناكب جوجل و مشرفي موقع أدسنس مقرهم في أمريكا و هذه تجربة الإعلانات فقط .
karimmohamed987
أخي هذه زيارات وهمية من عناكب جوجل و مشرفي موقع أدسنس مقرهم في أمريكا و هذه تجربة الإعلانات فقط .
ولكن يا اخى الضغطات احتسبت عندى
DrAMROF
وصلت لإيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ABDO04590
في الحقيقة موضوع غريب بجد ، ومش جيالي اي اجابة عنه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قصر 1100 م جنوب الاكاديمية ب خلف الفطيم فرصة و بالتقسيط فيلا منفصلة مساحة الارض 1100 متر مبانى
بيبسي ربع لتر.. بريال واحد في السعودية قريباً