نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة مالتي ميديا الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد اعلان قناة الحياة المصرية لمساندة المنتخب الجزائري

كتب : حامد احمد
اذاعت قناة الحياة المصرية اعلانا يهدف الى مساندة المنتخب الجزائري فى تصفيات كأس العالم وفى مباراتها القادمة امام مصر ,
والعجيب فى الامر ان الحياة مصرية هى التى قامت باذاعة اعلان لمساندة الجزائر ويبدو ذلك أمرا غريبا خاصة بعد سفر احمد شوبير مدير البرامج الرياضية فى القناة لعمل حملة لتهدئة الاوضاع بين مصر والجزائر قبل مباراة 14/11
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "شاهد اعلان قناة الحياة المصرية لمساندة المنتخب الجزائري" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamdy basha
من ناحية المبادئ انسى خلاص
انما الموضوع كله بيزنيس
يعنى الشركة الراعية للمنتخب الجزائرى عرضت على الحياة فكرة الاعلان
مقابل مبلغ مالى كبير
مش مهم مصر مش مهم مشاعر الناس
بس المهم المكسب المادى
mannon
ده يعتبر خيانة والله والمفروض القناة دة تتحاسب على الى عملتة دة
عبود علي عبود
انا مصري جدا ولكن شايف ان ده
اعلان عادي وكل واحد طالما بيشجع فريقه بروح طيبة مش مشكلة حتى لو كان داخل الاعلام المصري
messaoudi mehamed
السلام عليكم ورحمة الله و براكاته كنا نتمنا يالإخوننا في مصر أن تحاصرو السفارة الاسرئيلية و منزل السفير الصهيوني لعنة الله عليه لإن السفير الجزائري أو لا وأخيرا فهو مسلم وحرام إذاية المسلم وهدفنا الكبير نحن المسلمون هو هزيمة إسرائيل وطردهم من بلد الأنبياء أما الكرة فليس هذه المقابلة الأولى و لن تكون الأخيرة بين الفريقين
l0vely girl
معلش سؤال صغير بس
ايه اللى يدل على ان الاعلان اتعرض على قناة الحياة ده مفيش حتى صورة اللوجو بتاعها
مش كفاية افترى بقا
حرام
ملاك الحب2010
نو كونمت يظهر ان الكلاب كترت اوى
وع فكرة قناة الجزيرة كمان مع الجزائريين
جون مصر
يا جماعة استنو انتو اى حاجة تنساقو عليها النا سدى عايزة توقع بين المصريين
انا لما شوفت الاعلان دة ما لاقيتش علامة قناه الحياة خالص
ما فيش علامة لقناه الحياة خالص على الاعلان
دة لو كان حقيقى كنت هتلاقى علامة قناه الحياة فوق لكن دة اعلان جزائرى وهما بيقولو انة نزل على قناه الحياة
اما بالنسبة لنقطة ان شوبير اتكرم دة حقيقى حصل
لكن و طلع على الهوا واعتذر وقال تغور الجائزة فى ستين داهية واعتذر على انة سافر للجزائر لكن الاعلان دة لم يظهر على شاشة الحياة ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا
aly gamal
ايه الكلام الفاضى ده
رفي
غلطة وندمان عليها
ايتن
مفيش حاجة تدل ان دي قناة الحياة واكيد مش هية وبعدين الحياة عمرها متعمل كدة وانا مشفتش الاعلان دة عليها ولا مرة اكيد مش هية
%u0632%u0627%u0626%u0631
أتقوا الله و بلاش فتنة الفتنة أشد من القتل و لعن الله من أيفضها أم عبد الرحمن ابني له جنسيتين مصرية من ابوه و جزائرية من امو و احنا عادي في البيت حتى في عز الأزمة و يوم الماتش كنا في مصر عادي و بعدو بأسبوع رحنا نعيد بالجزائر انا و زوجي المصري و عادي جدا لغاية اليوم يا أخوة احنا مسلمين و اخوة في الدين و الدم و العرق و ما جمعته يد الله لا تفرقه يد الفيفابارك الله فيكم يا أخوتي من الشعبين اتقوا الله في.انفسكم و شعوبكم و كونوا دعاة صلح و سلام و قوة و خير بينكم ابنو مصر و الجزائر و اتحدوا و اعتصموا بحبل الله جميعا و لا تفرقوا و اذكروا نعمة الله عليكم إذكنتم أعداءا فألف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته أخوانا صدق الله العظيم ألا تحبون أن يغفر الله لكم أتقوا الله بارك الله فيكم أختكم الجزائرية أم عبد الرحمن المصري

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالصور وصول لاعبي المنتخب الجزائرى , والجماهير المصرية تستقبلهم بالحجارة..
قناة الحياة شوبير تذيع إعلان لمساندة المنتخب الجزائري ضد مصر
اعلان وفاة المنتخب الجزائرى المسكين