نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محامى سلمى صباحى يفجر مفاجأة من العيار الثقيل !!

قال الاستاذ محمد منيب المحامى البرلماني السابق وعضو الفريق القانون والموكل للدفاع عن سلمى صباحى فى قضية النصب الالكترونى التى وجهت لها فى الاونة الاخيرة ان اتهام موكلتى وحبسها انتقام من ابيها المرشح السابق حمدين صباحى ونكايه فيه وقد اضاف محمد منيب خلال لقائه بالاعلامية جيهان منصور فى برنامج صباحك يا مصر المذاع على فضائية دريم ان القانون يطئ بقدميه على قضية سلمى صباحى لانه تم اختيارها من بين 300 الف عضو فى الشبكة الالترونية وخصها بالحبس دون غيرها من الاعضاء وان قاضي المعارضات قرر اخلاء سبيل سلمى نهاية الاسبوع الماضي الا ان النيابة استأنفت بعد 5 دقائق وتم تحديد جلسه في ذات اليوم لنظر الاستئناف ثم أصدرت غرفة المشاوره قرارها برفض استئناف النيابه واخلاء سبيل سلمى الا ان النيابة اخرجت بلاغين اخرين كي تظل محبوسة مؤكدا ان هذا غير قانوني لضرورة ضم كل البلاغات في قضية واحدة وقال المحامى محمد منيب موضحا ان رئيس النيابة بدائرة العجوزة قد ارسل مذكرة يوضح فيها الى النائب العام ان سلمى بريئة من هذه التهمة المنسوبة اليها وهى واحدة من الذين انضمو الى هذه الشبكة الالكترونية وهى ضحية مثلهم تماما وقال محمد منيب ان الاستمرار فى حبسها يعتبر تواطئ فى حقها الانها مواطنة مصرية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "محامى سلمى صباحى يفجر مفاجأة من العيار الثقيل !!" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0627%u062D%u0645%u062F
هو دة احلى كلام بيتقال فى هذه المناسبات تصفية حسابات وكل البلاغات دى كيدية حسبى الله ونعمة الوكيل امال النصب دة ايه والفنان اللى محبوس احمد فهمى مخرجش ليه دة اسمة خيار وفقوس مش قانون القانون يا اهل القانون ان يطبق على الكبير والصغير مش اللى ليه ضهر ما ينضربش على بطنة وشكرا
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا ترا أتعابك كام فى القضية دى يا أستاذ وبالمصرى ولا بالدولار
؟؟؟؟؟؟؟؟
انا بس عاوز اوضح حاجه انا وغيرى وناس كتير اوى اتعرض عليهم فكرة التسويق الهرمى من شركات كتير اوى هل معنى كده ان اللى عرض عليا نصاب لا طبعا لان انا لو وافقت انضم للشركه هوا بياخد عموله ونسبه وانا لو دخلت الشركه وجيت اقنع حد بالفكره انا اخد عموله واللى فوقى اللى جبنى اصلا ياخد عموله وهكذا فعادى ممكن تكون اشتركت فى الشركه من اقناع من حد وابتديت تقنع ناس كتير من اللى حواليها علشان تعود الفايده ليها وتكسب من الشركه مش معنى كده انها نصابه البلاغات اللى متهمه بيها مبيبلغوش انها من مؤسسين الشركه اللى بتنصب على الناس قمة الظلم لما اتهم واحد اقنعنى بفكرة ان انا ادخل شركه فى حين انى زيه بقنع غيرى بانهم يدخلوا فيها علشان اكسب وعلى فكره والله انا ضدد فكرة الشركات دى وعمرى ماشتركت فى ولا شركه بس كونى بدافع عنها لانى بفكر وانا لا مويد لحمدين ولا معارض ولا ليا فى السياسه ولا بحبها ولا بكرهها بس انهوا عدل انهم يتهموا واحده مشتركه زيها زى بقيت المشتركين لو عاوزين يقولوا انها نصابه يقولوا ان فيه اكتر من مليون واحد مشترك نصاب ويرفعوا قضيه على اغلب الناس اللى اشتركت فى الحوار ده

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو...مرتضى منصور يفجر مفاجأة من العيار الثقيل عن ازمة احمد عز وزينة
المشير طنطاوى يفجر مفاجأة من العيار الثقيل ....