نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

باسم يوسف يعرض فيديو يعرض فيه مواهب وزير الاعلام فى الرقص

الاعلامى المثير للجدل باسم يوسف والذى يقدم برنامج البرنامج على قناة سى بى سى وهو برنامج ساخر يناقش الاحداث السياسية وينتقدها بطريقة ساخرة جدا وقد داب مقدم البرنامج الاعلامى باسم يوسف على انتقاد الرئيس محمد مرسى واعضاء جماعة الاخوان المسلمين كذلك يقوم بانتقاد الحكومة بقيادة رئيس الوزراء هشام قنديل والوزراء وفى الحلقة الماضية تحدث الاعلامى باسم يوسف عن وزير الاعلام صلاح عبد المقصود والذى كان افعاله واقواله مثار جدل الكثيرين منذ ان تولى وزارة الاعلام وهو يقوم باشياء غريبة وفى بداية توليه الوزارة وعندما كان فى زبارة لاحدى الدول العربية وقام بعمل حوار تليفزيونى ووقتها قال للمذيعة بس ما تكونش الاسئلة سخنة زيك وتسبب فى احراج نفسه واحراج المذيعة وقتها وفى الايام الماضية عندما سالته الصحفية فى احدى المؤتمرات الصحيفة سؤال وقالت له اين حرية الاعلام فقال لها تعالى وانا اقولك وافعال كثيرة كانت مثار جدل الجميع وقد فاجانا باسم يوسف بقيامه فى الحلقة الذى يقدمها من برنامج البرنامج باذاعة هذا الفيديو لوزير الاعلام صلاح عبدالمقصود ويظهر الفيديو وزير الاعلام وهو يرقص مع مجموعة من اعضاء الاخوان المسلمين فى مشهد مسخرة بالفعل
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد الفيديو

المقال "باسم يوسف يعرض فيديو يعرض فيه مواهب وزير الاعلام فى الرقص" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
ايه الفضيحه في الموضوع هو الوزير مش بشر ومن حقه يفرح يرقص ايه المشكله اومال اللي انت بتعمله يا ارجوز في برنامجك بتسميه ايه يا اخي اتكسف على دمك ده لو كان عندك دم
اتصدق بالله يا باسم لو اني رائيس الجمهوريه كنت صلبتك في محطة مصر لو بتحميك مليون امريكا
daymoom
نرجع ونقوول الحق على الحكومه اللي بتسمح لهؤلاء الكلاب بالنباح والتطاول على وزراء مصر
الان فقط تذكرت عهد المخلوووع مبارك وكيف انه كان بيديهم بالجزمه اذا حد تطاول على وزرائه
amira87
هو بيرقص مع رقاصه زى امثالكوا...مجموعه رجاله محترمين بيحتفلوا بمناسبه ما بكل ادب وشياكه مش زى اللى بيحتفل والبنات حواليه من هنا وهنا زى اللى بالى بالك واللى من عينتك...امثالك ما يعرفوش الاحتفالات اللى من النوع دا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو مرتضي منصور يعرض صورة لباسم يوسف عمرو الليثي يرفض عرضها ويشتم باسم يوسف علي الهواء