نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية انا بطبيعتى البوم وائل جسار سنين قدام 2013

قدم المطرب وائل جسار البوم جديد بأسم سنين قدام يضم مجموعه من الاغانى بأكثر من لهجه و كما عودنا على الاغانى المتنوعه فى كل البوم و منتظر يحقق نجاح كبير كما حقق البوم سنة 2012 كل دقيقة شخصيه و وائل جسار دائما فى تألق و نجاح

اغانى الالبوم سنين قدام

نفسى اعترفلك

انا بنسحب

على ما انسى

عذوبيه

انا بطبيعتى

جبال ما يتقلو

ويا بعض

حارق دمهم

افرح

بوستر الالبوم

بوستر اغنية انا بطبيعتى

كلمات الاغنية

انا بطبيعتى و تلقائى و كمان موتى و سمى و دائى لو اقول حاجه بشكل نهائى تمانعنى فيها او تسأل ليه
من صغري دغري و حقانى و اللى جوه قلبى على لسانى تملى انت لو غبت ثوانى مقدرش اقول هعمل فيك ايه

دى طرقتى و لو انت عايزنى اذا تقول حاجه الا باذنى دى اقل حاجه بتنرفزنى و خصوصا من حد بموت فيه
تركبتى كده و ده اسلوبى حاول تقبلنى على عيوبى لو اقول كلام انا يا حبيبى ده مفيش كلام يتقال بعدى
انا واضح من اولها معاك ده طبعى و حاول من جواك تتعود من دلوقتى عليه
انا بطبيعتى و تلقائى و كمان موتى و سمى و دائى لو اقول حاجه بشكل نهائى تمانعنى فيها او تسأل ليه

بسيط و انا مش متكلف لا بحور ولا حتى بألف و معاك انا مش غاوى اتفلسف و اللى بحسه انا بقوله ليك
بصراحه انا معرفش اتلون لا بخون ولا بحب اخون بس انت وقت ما تستهون بيا انا هقلب فى دقيقه عليك

دى طرقتى و لو انت عايزنى اذا تقول حاجه الا باذنى دى اقل حاجه بتنرفزنى و خصوصا من حد بموت فيه
تركبتى كده و ده اسلوبى حاول تقبلنى على عيوبى لو اقول كلام انا يا حبيبى ده مفيش كلام يتقال بعدى
انا واضح من اولها معاك ده طبعى و حاول من جواك تتعود من دلوقتى عليه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "كلمات اغنية انا بطبيعتى البوم وائل جسار سنين قدام 2013" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية ويا بعض وائل جسار 2013 من البوم سنين قدام
كلمات اغنية عزوبيه وائل جسار البوم سنين قدام 2013
كلمات اغنية ويا بعض البوم وائل جسار سنين قدام 2013
كلمات اغنيه انا بطبيعتي .. كاملة .. من البوم سنين قدام وائل جسار 2013
كلمات اغنيه انا بطبيعتي وائل جسار 2013 من البوم سنين قدام Wael Jassar album