نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل : الاعلان عن المواعيد الرسميه لقطع الكهرباء في كل محافظات مصر

اعلن المهندس احمد امام وزير الكهرباء و الطاقه ان الوزاره ستقوم بتخفيف الاحمال عن طريق قطع الكهرباء يوميا من الساعه السابعه الي الساعه العاشره ( 7 - 10 ) مساء للحفاظ علي سلامه الشبكات الكهربائيه و ذلك لتوفير حوالي 2000 ميجا وات
كما اضاف السيد وزير الكهرباء و الطاقة ان الازمه الحاليه ليست وليدة اللحظه و لكنها ناتجه عن سوء التقدير و التخطيط في قطاع الكهرباء منذ سنوات عديده و ان الوزاره تعمل بكامل جهدها لسد هذا العجز
و اضاف ان تفيف الاحمال سيتم توزيعه علي جميع محافظات مصر بنسب عادله طبقا لظروف التشغيل و لن تزيد عن ساعه واحده في كل مكان
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "عاجل : الاعلان عن المواعيد الرسميه لقطع الكهرباء في كل محافظات مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
Romiell
ساعه واحده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Romiell
الكهرباء قاطعه بقالها 3 ساعات هي الساعه جت 7 دلوقتي و انا مش عارف ولا ايه
و نعم النهضه فعلا
ابراهيم عبيدى
هل أنتم سعداء بقطع الكهرباء يادعاة النهضه يجب أن أخبركم أنه فى عهد ليس بالبعيد وهوة عهد السيد محمد حسنى مبارك لم تقطع فيه الكهرباء مثل ما تقطع فى عهد الأخوان المفسديين والله لقد وقفت ضد مبارك وهتفة ضدة ولاكن أنا الأن بعد ما جربت نهضه الأخوان المفسدين قررت لو أحصل على حذاء مبارك لأقبله لفعلت أنا أسف يا مرسى أن أنتخبتك وتمنى من الله ثم من الشعب المصرى أن يثور ضد فساد النهضه الأخوانية وأنا أشاركهم حتى أن ننال العيش بكرامه وهوة أفضل من ذل العيش الحالى
taro357
؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!
لولو2020
هل أنتم سعداء بقطع الكهرباء يادعاة النهضه يجب أن أخبركم أنه فى عهد ليس بالبعيد وهوة عهد السيد محمد حسنى مبارك لم تقطع فيه الكهرباء مثل ما تقطع فى عهد الأخوان المفسديين والله لقد وقفت ضد مبارك وهتفة ضدة ولاكن أنا الأن بعد ما جربت نهضه الأخوان المفسدين قررت لو أحصل على حذاء مبارك لأقبله لفعلت أنا أسف يا مرسى أن أنتخبتك وتمنى من الله ثم من الشعب المصرى أن يثور ضد فساد النهضه الأخوانية وأنا أشاركهم حتى أن ننال العيش بكرامه وهوة أفضل من ذل العيش الحالى
الاغرب انهم بيبرروا كمان

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور و الدليل القاطع : تعرف علي السبب الحقيقي لقطع الكهرباء
عاجل تفاصيل انقطاع الكهرباء فى جميع محافظات مصر وانباء عن كارثة
سر انقطاع الكهرباء عن محافظات مصر