نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اتحدى صاحب المنتدى ان يشارك

بعد التحيه لصاحب المنتدى و من قبله اعضائك و زوارك وبعد
كلامى موجه لعبدو باشا
انت تقول ان صاحب الموضوع له 70 %
و اخر رد له 5 %
و انت لك 25 %
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هههههههههههههههه
بتضحك اه بضحك تعالى نعرف ليه
لان اعلانات صاحب المنتدى تظهر فى اى صفحه فى الموضوع مرتين فوق و اسفل الموضوع
و طبعا اعلان صاحب الموضوع فى مشاركه الموضوع يعنى المشاركه رقم واحد
تانى حاجه مفيش حاجه اسمها 5 % لصاحب اخر رد
و تحدى تحدى تحدى ان تثبت لى ذلك
يعنى يا استاذ اعلان صاحب المنتدى بتظهر بنسبه 77 % اقل نسبه لان فى الحاله دى بيكون اعلان صاحب المتدى ظاهر مرتين و صاحب الموضوع مره
و اعلى نسبه 100 % لان فى الحاله دى بيظهر اعلان صاحب المنتدى ال 3 مرات و صاحب الموضوع 0
و حكايه اخر رد 5 % ده كلام مش صح انا يا جماعه بستعمل نفس الهاك او المنتج الى فى الموقع و مفيهوش الكلام ده و لو صاحب المنتدى عندوا دليل ب يورينا و صاحب العقل يميز

المقال "اتحدى صاحب المنتدى ان يشارك" نشر بواسطة: بتاريخ:
جون مصر
انا مش فاهم حاجة
lionhmada
انت موجه السؤال لعبدو باشا
بس اسمحلي بمداخلة يعني شهادة حق وتجربة

جرب تشوف السورس بتاع الصفحة لاي مشارك في الارباح هنا وليكن اي موضوع من موضوعاتي في المنتدى حتلاقي كل الاعلانات في الصفحة برقم حسابي انا بس وبعدين شوف كده اي موضوع تصادفه لاي عضو حتلاقي حساب واحد في كل الموضوعات
على فكرة فعلا فيه منتديات بيحطوا حسابين في كل موضوع وانا جربت بصراحة من عدة اشهر كده اشترك في منتدى اخر لمشاركة الارباح واسمه حضرموت بصراحة لقيت فيه عدد الزوار اضعاف اضعاف هنا فتوقعت اني اجني ارباح اضعاف هنا والكلام ده قبل ما يصبح جل وقتي واهتمامي هنا في المنتدى وقبل ما يبقى وقتي كله مشغول هنا بإضافة وتحرير موضوعات جديدة وممارسة مهام اشرافية
وفعلا صدمت هناك في المنتدى ان صاحب المنتدى واضع اعلاناته في اهم اماكن ممكن يضغط عليها الزائر وحسابي في مكان تافه ومهمل وبقيت اشوف في موضوعاتي عدد زيارات كبير والمحصلة صفر روحت ببساطة حذفت حسابي من هناك وركزت هنا

هنا بقى في منتدى اف ام الوضع مختلف تماما الاعلانات في كل الصفحة ليا والارباح بتكون ممتازة مع كل إضافة لموضوع جديد وخاصة لو كان متميز وبيهم الزائر
حكاية 5% بتاعت الزائر مش في حيز اهتمامي لان ال 70 % شايفها نسبة جيدة وبتجيبلي ارباح معقولة والحمد لله

وانت طلبت دليل بالصور
العملية زي ما قولتلك مش محتاجة صور ادخل على موضوعات الناس المشاركين بالارباح وشوف السورس وانت حتتأكد عملي ومباشرة ومن غير اي صور بيتلعب فيها او بيتغير فيها حاجة

وشكرا
netvampire
يا معلم انا مش بتكلم على 70 % حلوه و لا لا
انا بتكلم ان عبدو باشا قال فيه 5% لاخر رد و عملت الى انت بتقول عليه و مش لاقى حاجه علشان كده بقوله هات صوره من لوحه تحكم المنتدى > اسكربت اعلانات ادسنس
جون مصر
يا جماعة حد يفهمنى
abdobasha
لا حول ولا قوة الا بالله

1-
لان اعلانات صاحب المنتدى تظهر فى اى صفحه فى الموضوع مرتين فوق و اسفل الموضوع
و طبعا اعلان صاحب الموضوع فى مشاركه الموضوع يعنى المشاركه رقم واحد
شوف ازاي انت مجربتش اصلا : الاعلان بيبقى بحساب واحد لكل البلوكات اللي فالصفحة جمب الموضوع وتحت العنوان وفالفوتر كلهم بيكونو لنفس الحساب سواء العضو 70 % او الادارة

2 -
تانى حاجه مفيش حاجه اسمها 5 % لصاحب اخر رد
يعنى يا استاذ اعلان صاحب المنتدى بتظهر بنسبه 77 % اقل نسبه لان فى الحاله دى بيكون اعلان صاحب المتدى ظاهر مرتين و صاحب الموضوع مره
و اعلى نسبه 100 % لان فى الحاله دى بيظهر اعلان صاحب المنتدى ال 3 مرات و صاحب الموضوع 0
ال 5 % شغالة
وعاوز تجرب اعد جرب براحتك لكن موجودة وانا جرتبها زمان

و حكايه اخر رد 5 % ده كلام مش صح انا يا جماعه بستعمل نفس الهاك او المنتج الى فى الموقع و مفيهوش الكلام ده و لو صاحب المنتدى عندوا دليل ب يورينا و صاحب العقل يميز
حبيبي الهاك اللي فالمنتدى مش موجود عند حد
دا هاك معدل عليه
لو انت عامل الهليلة دي كلها عشان تعرفه يؤسفني اقولك ان دا يعتبر سري، مع العلم اني اعرف ان كافة الهاكات المطروحة حاليا لمشاركة ارباح ادسنس لا تعمل بكفاءة او انها تعمل بشكل مخالف لشروط مشاركة الارباح مثل ما تقول عن اظهار اكثر من حساب على نفس الصفحة ودا ممنوع

الله يصلح حالك

ملحق :
بالفعل كما توقعت الاخ عاوز يعرف الهاك المستخدم شاهدو موضوعه في برامج نت
http://www.bramjnet.com/vb3/showthread.php?t=985111

ومواضيع العضو في برامج نت
http://www.bramjnet.com/vb3/search.p...rchid=14194829

كما قلت لك عزيزي
الهاك هو هاك بدائي ولكن معدل عليه تعديلات من صنعي

حاول
وربنا يهديك
جون مصر
يا جدعان حد يفهمنى بدل ما الغى الموضوع
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه
بهزر بجد عايز افهم هو الخناقة دى لية
انا مش فاهم حاجة
abdobasha
يا جدعان حد يفهمنى بدل ما الغى الموضوع
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه
بهزر بجد عايز افهم هو الخناقة دى لية
انا مش فاهم حاجة
افهمك براحة
المنتدى دا يعمل بنظام مشاركة ارباح ادسنس
باختصار يعني الاعضاء ممكن يكسبوا فلوس من المشاركات
ودي طبعا سابقة في المنتديات العربية
وطبعا من يومنا وفيه مشككين
بعد ما حطينا صور
برضو فيه مشككين
وماسك ع ال 5 %
طب والله العظيم ال 5 % شغالة وكل كلمة كاتبها صدق 100%

واسال اعضاء زي حامد احمد وشيماء سيد وليون وسامح يسري و و و و

انا اتعودت ع التشكيك دا

والاخ دا اجدد المشككين

عادي بقى
جون مصر
اية دة يعنى انا ممكن اكسب فلوس طب ازاى
والفلوس دى عاخدها ازاى واعرف ازاى حسابى
lionhmada
اية دة يعنى انا ممكن اكسب فلوس طب ازاى
والفلوس دى عاخدها ازاى واعرف ازاى حسابى
ايوه ممكن تكسب فلوس
بس حيحتاج منك شوية مجهود وتعب

شوف القصة كلها بتبدأ ان الفلوس دي حتكسبها من شركة جوجل زي ما انت شايف اعلاناتها مالية المنتدى ومواقع كتير فيها اعلانات جوجل بتسمى الخدمة دي جوجل ادسنس
بالنسبة للفلوس طبعا بتستلمها بشيك زي اللي شفت صورته في موضوع هنا وكتبت انت رد عليه انك مش فاهم حاجة او عن طريق ويسترن يونيون ودي طبعا الافضل

حتشترك في جوجل ادسنس واعتقد المدير لسه منزل موضوع فيه طريقة الاشتراك
اتفضل http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=49481

لو عايز تكسب من المنتدى حتضيف الرقم هنا وحتظهر الاعلانات في موضوعاتك انا عن نفسي وتجربة شخصية ربحت من المنتدى في الفترة اللي فاتت مبالغ كويسة

بس علشان تحس بربح حتضيف موضوعات كتير هنا بس خلي بالك مش اي كلام وخلاص لا موضوعات تهم الاعضاء والزوار وياسلام لو موضوعات واخبار حصرية ومتميزة وطبعا اهم حاجة تنسى النسخ بقدر الامكان

يا ريت في البداية تدور في النت على كتب ومواقع بتشرح اساسيات ادسنس علشان تعرف تفهم الكلام ده كويس

وربنا يرزق الجميع من فضله

تحياتي
jamaica2001
عندما أعرض سورس اى مشاركة خاصة بي يظهر هذا الرقم (تم الحذف للحفاظ على سرية المعلومات للناشرين ) وهو ليس رقمى بجوجل وبالرغم من ذلك في بعض الاحيان اجد نسبة ظهور وبعض الضغطات في حسابي بجوجل ادسنس من قبل المنتدى
netvampire
دى سابقه عالميه و انا بقول مفيش 5 % علشان الهاك الى عندك عند كل الناس و مفيش حاجه اسمها نسبه ظهور للمشاركات
alex_21
رقمك هيظهر

بس لازم تعمل تسجيل خروج من المنتدى ثم تدخل على الموضوع بتاعك وهتلاقي الرقم الخاص بك لجوجل
abdobasha
عندما أعرض سورس اى مشاركة خاصة بي يظهر هذا الرقم (تم الحذف للحفاظ على سرية المعلومات للناشرين ) وهو ليس رقمى بجوجل وبالرغم من ذلك في بعض الاحيان اجد نسبة ظهور وبعض الضغطات في حسابي بجوجل ادسنس من قبل المنتدى
كود العضو لا يظهر له تفاديا للنقر الخطا
للتاكد سجل الخروج
او شاهد ارباحك من القناة المخصصة

دى سابقه عالميه و انا بقول مفيش 5 % علشان الهاك الى عندك عند كل الناس و مفيش حاجه اسمها نسبه ظهور للمشاركات
يا عزيزي بقولك الهاك اللي عندي مش عند كل الناس
اعتبره برمجة خاصة
عاوز تتاكد برضو
اعمل url channel

ومتعملش مواضيع خالص
اعد رد بس

وهتلاقي ارباح
سامح يسرى مطاوع
اهلا بيك يا اخى فى اول مشاركاتك معنا فى منتديات اف ام
ويؤسفنى ان تكون اول مشاركاتك هى الهجوم الهجوم حتى بدون الاستفسار من الاستاذ عبده
كان يجدر بك ان تكتب موضوع توضح فيه سؤالك وان لم يتم الرد فاعمل ماشئت
عفوا ماقمت بيه الان لا يندرج الا انك للاسف فى اللفظ شخص مريض نفسيا لا يعرف من سياسه المنتديات شئيا
واحب ان اكتب اليك
جرب الاول قبل ماتتكلم وتتهم ناس بالباطل
وبعد ماتجرب حدد اذا كان الكلام غلط او صح
واهلا بيك مره اخرى كعضو متميز له مواضيع وردود ايجابيه
وليست هدامه وسلبيه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اتحدى كل أعضاء المنتدى يطلعون حرف الحاء
سيرت على طريق عبدو باشا صاحب المنتدى ....
ربنا ياخد صاحب المنتدى ......قولو امين