نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو سيدة تقول عرضوا على 500 جنيه عشان نكاح الجهاد

السلام عليكم ورحمة اللة فى الفترة الاخيرة اثيرت قضية جهاد النكاح فى تونس اولا وذلك لمناصرة الجيس السورى الحر من بطش نظام بشار الاسد الظالم واستنكرة المجتمع الاسلامى الا بعض الشيوخ بدعوى زيادة نسل المقاتلين السوريين فى وجة الطاغية بشار الاسد والغريب اننا نسمع مؤخرأ عن جهاد النكاح فى مصر وبالتحديد للذين يناصرون الرئيس المعزول محمد مرسى وكانت اخبار تترد من هنا وهناك ولا احد يعرف الحقيقة اهى اشاعة يراد بها القضاء على مناصرى مرسى واظهارهم امام الشعب المصرى انهم تجار دين حقأ ام ماذا واليوم ظهر ونشر فيديو على موقع اليوتيوب لمرأة تدعى مهجة محمد عبد الحميد تقول انها اخطتفت من جانب نساء منقبات الى ميدان رابعة العدوية وتقول انهم اغروها ببعض المال قيمتة 500 جنية وذلك للعمل معهم فى جهاد النكاح ولما رفضت العرض المقدم منهم قاموا بتعذيبها والقوها خارج الميدان استمعوا جيدا الى الفيديو واحكموا انتم هل هذة المرأة كاذبة ام صادقة انما ارد ان انشر الخبر كما ورد فقط والحقيقة لا يعلمها الا الله وشكرأ

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو سيدة تقول عرضوا على 500 جنيه عشان نكاح الجهاد" نشر بواسطة: بتاريخ:
mannon
مش مصدق بصراحة
مش عارف لية مش مصدق
Yasser Hamad
عيب علينا والله نصدق حاجات زي دي
ربنا ينتقم من كل كذاب
د.عصام
اكاد اجزم ان كلام البنت دى كدب وهيا كذابه
a_hagag
يا جماعة الفيسبوك اللى بتشتموا وبدعوا عليا انا كاتب الموضوع وياريت تقرؤة الموضوع الاول وبعد كدة تشتموا لكنكم لا تجيدون القراءة جيدأ انا لا اروج الشائعات دة فيديو وانا بعرضة كما ورد والست دى من القليوبية ولو كانت كدابة ياريت حد من القليوبية او من الشارع بتاعها او من المنزل اللى ساكنة فية يطلع يقولنا الحقيقة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو الشيخ إبراهيم رضا : نكاح الجهاد لا أساس له في الفقه
بالفيديو اهلاوى وجاى الليله عشان اقول .. عمرى عشان الاهلى يهون