نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احدث نكت تموت من الضحك 2024 من الاخر مش هتعرف تسيطر على نفسك

اهلا وسهلا بيكم اعزائى المشاهدين اعزائى المستمعين اعزائى فى كل مكان نكت تموت من الضحك نكت خطير على النفس بتعمل هستريا شديدة معنا ومعكم نكت مصرية سعودية نكت متنوعة مجموعه خيالية بتخلى اى مش يقدر يسيطر على نفسه ممكن يضحك باستمرار مش فى حد بيقاوم هستريا مستمره مع مكت مضحكة تموت من الضحك لعام 2014 ممكن تكون مزهول مش عارف تركز مش عارف تعمل ايه ياترى بعد ما تقراء النكت اللى تموت من الضحك يكون شكل كد

ولا اكتر من كده تكون كدا

الكل بيدور على شكل ابتسامها يرسمها حتى لو مش موجوده المهم انه يرسمها كيف وازى يضحك على الناس الناس تضحك عليه يموت من الضحك يضحك بضمير من غير ضمير
هنشوف النكت واللى عاوز حاجه يعملها ومش هنحرم حد اللى عاوز يموت من الضحك موافقين واللى عاوز يبكى موافقين واللىي عاوز يفرح معرفش يروح لمين ويشكى لمين
اولا اجمل حاجه لما حد يرد على نفس السؤال
اولا
* واحد بيقول لصاحبه هوانا لما ابوس اختك نبقى نسايب قاله لأ نبقى خالصين .

* واحد اهبل مراته ولدت بعد شهر من الجواز سألوه ازاي ؟؟؟؟؟؟ قال يانهار اسود على الحسد ياناس .

* حشاش سايق إسعاف في الحرب ناقل 35 قتيل،سمع في الراديو سقوط 30 قتيل، وقف وفتح الباب وقال: الخمسة اللي بيستهبلو ينزلوا حالا .

* واحدة بتلعب استغماية مع خطيبها قالت له لو لقتنى هتبوسنى لو ملقتنيش انا ورا الباااااب .

مدرس سأل طلاب: اللي يحس إنه غبي يوقف؟
وقف واحد فقاله المدرس: انت حاس إنك غبي؟
قال:لا بس قلت عيب اخليك واقف بروحك!
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مسطول دخل بقالة وخرج يضحك ، سألوه بتضحك ليه قال لهم عطيته جنيه وما اشتريت شىء

مرة مدرس كيمياء خلف عيل سماه سامى اكسيد الكربوم

المقال "احدث نكت تموت من الضحك 2024 من الاخر مش هتعرف تسيطر على نفسك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت قصيره تموت من الضحك 2013 جديده جدا نكت من الاخر
نكت من الاخر 2014 نكت تموت من الضحك
نكت جديده مضحكه - نكت تموت من الضحك - نكت فرفشه من الاخر
أسئلة تموت من الضحك.......ضحك من الاخر
صور تموت على نفسك من الضحك