نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو الاعتداء الوهمى على الجزائر

فيديو خايب عرضته جماهير الجزائر على اليوتيوب

و الفيديو لا يوضح اى اعتداء من فرد مصرى مجرد زجاج مكسور طبعا الجزائريين اللى كسروه

و اصوات لابسى الحلقان و هم خايفين ( طبعا لزوم الدراما ) ما يمكن تجيلهم بطولة مسلسل ( الحركات الخسيسة ) على التليفزيون الجزائرى

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "فيديو الاعتداء الوهمى على الجزائر" نشر بواسطة: بتاريخ:
dr.hytham
تابعوا الفيديوهات الوهمية على موضوعنا

فيديو فى الفندق بيصورا الطماطم على وجهم مش عارف فين صورة المصرى اللى قذف الطوبة

انتظروا الجزء الثالث من مسلسل ( الحركات الخسيسة ) بطولى لاعبى المنتخب الجزائرى

احنا طبعا عارفيين ان كل ده كذب لاننا عارفين قوات الامن المصرى و قوتها فى منع الشغب
dr.hytham
الحلقة الثالثة من مسلسل ( الحركات الخسيسة ) بطولة للاعبيى الحزائر

صوت الجزائريين واضح طبعا و مفيش صوت او صيحات مصرية يا كاذبين

و مفيش اى تصوير لجماهير مصرية مجرد تصوير للعبين الجزائر و هم خايفين من الشيح الخفى

و طبعا استخدموا الحريم لزوم الاكشن هتلاقوا صوت واحدة من نسوان الجزائى بتعيط بجنب الكاميرا و صوتها واضح لزوم التاثير العاطفى و الذى منه

و كمان بيمثلوا افلام رعب

مستقبلهم فعلا واعد فى التمثيل مش فى الكورة

و انتظروا الجزء الرابع من ( الحركات الخسيسة )بطولة ممثلى المنتخب الجزائرى القومى لتمثيل و الذى منه
dr.hytham
الان الجزء الرابع من ( الحركات الخسيسة) بطولة الفريق القومى الجزائرى لتمثيل

مع بعض الموسيقى الحزاينى

و هتلاقوا لاعبين على وشهم طماطم حزائرية و مفيش اى جرح

انتظروا الجزء الخامس من ( الحركات الخسيسة)
eljocr
بعدين احنا كل تفكيرنا هايبقي في الجزائر رد الفعل ده طبيعي على فكرة نغير تفكيرنا بقي شوية
dr.hytham
كلامك مش واضح
انت عايزنا نسكت اكن مفيش ماتش لمصر بكرة
جون مصر
والله انا كنت اتمنى ان دة يحصل فعلا من المصريين
والله كان نفسى يكون المصريين هما فعلا اللى عملو كدة
لكن الجزائريين عملو زى الحرامى اللى بيغلب فى قضيى لابساه يخبط نفسة فى سور حديقة وكام ضربة سكينة فى وشة ويقول الظابط دة هو اللى ضرابنى وعورنى
لكن انا عندى سؤال عاطفى كدة هو فى الفيديو اللى قبل الاخير كان فى زغاريت لية هى كانت حفلة طهور ولا اية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه
dr.hytham
ان شاء الله هنفوز على الجزائر فى الادب و فى المبارة

و ان شاء الله الجمهور المصرى فى المبارة هيكون الاول على مستوى العالم
mafie22
خسارة انا جزائرية اطلب من الرئيس حسني مبارك النظر في هدا لامر الخطير و الله و كل الجزائرين لن يسمحو لهدا اين الامن نحن معكم يا فريقنا الوطني لله معكم في كل خطوة
algeria
والله كنت فاكر ان في شله تتعد بالاصابع اللي نسمع عنها انها تبغض الجزائر وتشوه
مصر لكن الضاهر ان هم كثير جداااااا
من فعلتكم وكلامك هذا
عندي فيديو وواضح جدااااا لا فيه تركيب ولا شيء منقول من نيل السبور خطاء يعنى لم ينتبهو جيدا لى اللقطة وبثوها ولم يبث بعد ذالك لانهم انتبهو للقطة
اما السناريوى اللي بتحكي عنها انت استاذه في ذالك السنريوهات والكلام هذا انت تعرفوها اكثر مننا
اصلاح العطب اللي بالجهاز واطلع الفيديو ان شاء الله ومنقول من عندكم
dr.hytham
بلاش كلام فاضى

احنا مش بنكره الجزائر

نحن نريد الفوز على الجزائر لسببين : لاننا مصريين وبنشجع منتخبنا و علشان الحركات و التمثيليات اللى بيعملها فريق الجزائر القومى لتمثيل يعرف انها مش بتفيد

و فى انتظار الفيديو الجديد بتاعك علشان نكتشف تمثيله من اول مشاهدة

جميع الفيديوهات المتفبركة هنا من رفع جزائريين و ليست من رفع المصريين
djsara
الاعتراف بالذنب فضيلة ..بالاضافة الى اكرام المصريين لظيوفهم الجزائريين بالحجارة ليس هذا فقط بل بكل وقاحة كذبوا الفعل المشؤوم والذي يقول أن ديمائهم طماطم على وجوهمم أرد عليه بالقول اذا اطبائكم جهلة لان هم الذين قدموا المعالجة للخضر.فلقد أثبتت هذه النتيجة عن أن مصر ليس بلد سلام بل بلد تعصب وهمج و جهل وليس هذا فقط بل كذبوا الواقعة بكلام و اقاويل مضحكة لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكـــــــــ ــن بلد المليون ونصف مليون شهيد بلد الرجال بلد العدل و الانصاف مش حنشتمكم و لو جيتوا الجزائر مش حنضربكم بس ربنا يأخذ حقنا منكم في الملعب وحنخلبكم باذنه تتغلبوا في ارضكم
يارب ان كانت لنا حاجة لديك فقضيها لنا اكرمنا بالفوز يارب مش لأذلال المصريين لكن لرد على معاملتهم السيئة لأشقائهم العرب
يارب اجعلنا حامليين الكأس و اللقب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو : الاعتداء على المصريين فى الجزائر حرق المحلات المصرية
فيديو وصور الاعتداء على منتخب الجزائر لدى وصوله للقاهرة
حقيقة الاعتداء على حافلة متخب الجزائر - الجزائر بدات تتلكك احذروهم ( اول خدعة قاموا بها فى مصر)